Kenellä on säälittävin lauantai? Minä aloitan...
Mulla on naamani edessä uunissa lämmitetty grandiosa, lasissa tiivistemehua, jalassa pierutrikoot ja kaiken kruunaa Aihe vapaa.
Kommentit (195)
Kävin saunassa. Kylpytakki päällä. Meikkasin itseni ihan huvin vuoksi ja laitoin parfyymiä. En ole tehnyt sitä noin puoleen vuoteen. Ihan hölmöä. En ole lähtemässä mihinkään. Kohta joudun pesemään taas kasvot...
Tein chili con carnea, avasin ja join pari lasia portugalilaista punaviiniä, jälkkäriksi irishcoffee ja nyt alan kuuntelemaan musiikkia.
Päivän (24 tuntia) kohokohta oli jalkapallo-ottelu (1.5 tuntia), ja tietenki oma seura hävisi, ja vielä kotikentällä. :D M25
Vierailija kirjoitti:
Istun yliopistoni kirjastossa Subwayta syöden ja Top Gearia katsoen. Naapurini on niin äänekäs että en saisi nukuttua joka tapauksessa ennen klo 02:00, eli noin 01:30 kannattaa vasta lähteä täältä kotia kohti
Ihan kuin minä! Mulla niin vähän kavereita, että ei ole ketään ketä kutsua kotiin juhlimaan samalla tavalla kuin naapurini. Onneks täällä kirjastossa on sohvat, niin mukava maata edes jollain pehmeällä
Flunssa, mies on harrastuksessa jossa olisi myös, jos olisin terve. Veetuttaa.
Katson Steven Seagel -leffaa ja juon punkkua. Tää leffa on oikeesti aika kamala.
🇺🇦🇮🇱
Piti tehdä lettuja mutta ei ollut munia. En mennyt kauppaan vaan jauhomsitoseos on jääkaapissa muhimassa huomiseen.
Luen täällä vauvasivustolla jotain harhaisia kirjoituksia, kuinka Sdp haluaa liittäää Suomen Venäjään. Tätä alemmas on vaikea vajota.
Olin töissä 7-13. Siivosin. Iski migreeni. Nyt palailen tajuihini ja pitäisi kohta pystyä yöunille että huomenna jaksaa taas.
Kokeilin tehdä joilukoristeita paperista ja suihkautin kultamaalia pöydälle. Ei muuten lähde pois
Vierailija kirjoitti:
Olen psykiatrisella osastolla ja selaan palstaa.
Iloa ja tsemppiä sinulle 💛
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin tehdä joilukoristeita paperista ja suihkautin kultamaalia pöydälle. Ei muuten lähde pois
Kokeile asetonilla
🇺🇦🇮🇱
Olen yksin, ainoa seura on av.
Ainoa viihde av:n lisäksi on se kun saa nukkua, toivon mukaan.
Minulla on alkava värikalvontulehdus oikeassa silmässä. Eilen alkoi lievällä kivulla. En heti edes tajunnut, että mitä on tulossa, kummastelin vain.
Yritän mennä ma ennen iltavuoroa silmälääkäriin. Hyvä, että voin mennä ilmoittautumisen kautta suoraan silmäpoliklinikalle odottamaan päivystävää silmälääkäriä.
Voi, se hoitoralli vähän sieppaa. Alkuun voi olla tippa tunnin välein valveillaoloaikana.
En ole keksinyt, miten alkavan tulehduksen voisi torpata, kun on jo oireita.
Olin vetää appiukkoa turpaan, kun tämä ilmaantui äkkiarvaamatta kotiini räyhäämään ja jauhamaan tekopyhää moraalisaarnaa parisuhteeni kulmakivistä, vaikka itse on hakannut muijaansa ja häipynyt aikoinaan kotoa ilmoittamatta monen viikon ryyppyreissuille ynnä vastaaville.
Sääli oikeastaan, etten vetänyt. Siitä olisi kyllä seurannut ongelmia ko. parisuhteen toisen osapuolen ja paikalla olleen jälkikasvun osalta, mutta toisaalta olisin saanut hyvät ja lämpimät muistot siitä, kun kusipäisen ukon nenä olisi lävähtänyt poskelle verikaaren saattelemana. Olisi joutanut tuokin mies kuolla sydänvaivoihinsa ajat sitten sen sijaan, että säännöllisesti kylvää myrkkyä parisuhteeseeni ja kertoo omahyväisiä totuuksiaan ja näkemyksiä, jotka ovat hänen mielestään aina ainoa totuus.
M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
14kk vauvani tepasteli hetken aikaa ilman vaippaa, kun ihmettelin mitä hänen pyllystään roikkui. Onneksi otin vessapaperinpalasen avuksi, sillä vedin hänen pyllystään yli kymmenen senttiä pitkän ihon värisen madon!!!!!!!
Päästään tunnin päästä lääkärille. Mato on paperin sisällä ja minigrip pussissa. Nyt kun ajattelen niin taaperolla on ollut jo joitakin viikkoja vähän piukeempi masu. Voiskohan sillä olla yhteyttä tähän matoon?
Mutta siis hyi yök! Mua kutittaa joka paikasta ja ällöttää....
No niin, tultiin lääkäristä. Oli suolinkainen, mutta eipä sekään nyt niiin kauhea ole nyt kun se tiedetään. Kolmen päivän matokuuri lapselle ja kissat pitää myös madottaa. Oli muuten nähtävyys tuo suolinkainen, kun sitä ei ollut lääkäri ennen nähnyt. Eli vielä kun pisti sen purkkiin. Siis suolinkainen. Ja lääkäri toki myös.
Siis mistä niitä voi saada,miten kasvaa?
Paskalla lannoitetuista pesemättömistä kasviksista esimerkiksi.
Ihan parasta! Söin lakua ja kattelin telkkaria. Oikeesti selasin vauvapalstaa ja join jaffaa. Aiemmin kävin tallilla. Nyt ajoissa nukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Olen psykiatrisella osastolla ja selaan palstaa.
Musta tuntuu, että tää palsta on yks psykiatrinen osasto.
Lapset olivat koneella koko päivän, itse vaan selaillut puhelinta. Piti mennä lenkille tai salille, mutta en jaksanut. Huomenna varmaan samanlainen päivä.. ja sit maanantaina töihin. Mitään ei koskaan tapahdu, lapsistakaan ei ole enää seuraa, kun äiti on nolo ja tyhmä :D teini-ikä siis..
Tämä on ihana ketju! Itse otin verhot ja verhotangot alas, pakkasin pari muuttolaatikkoa, katsoin dokumentin kanojen kasvatuksesta (???) vitkutellakseni, ja nyt vitkuttelen av:lla ettei tarvitse pakata vikaa keittiöboksia ja pyyhkiä kaappien hyllyjä. Olin jo puolivälissä kaapistoa, kunnes löysin hyllyn täynnä vikan viikon ruokaa ja lannistuin kun piti oikein kävellä olohuoneeseen hakemaan uusi muuttolaatikko. Tällä tiellä edelleen.