Mistä suklaalevy, jonka kääreessä lukee "anteeksi"?
Oletteko pääkaupunkiseudulla viime aikoina nähneet lahjaksi tarkoitettuja suklaalevyjä, joissa kääreessä teksti esim anteeksi, onnea jne? Mistä löytäisin?
Kommentit (11)
Ihana idea. En valitettavasti tiedä, mutta etkö helposti kääräisisi itse siihen omakirjoittamaasi paperi ympärille.
ap on nähnyt k-kaupassa, mutta EI löytynyt enää
Ehei, et pääse noin helpolla. Sun täytyy askarrella itse se anteeksipyyntökortti. Tunteella ja sydämellä. Ja kukkia suklaan lisäksi.
Mutta sehän kiva suklaalevy.Pitää kysellä myyjiltä. Kiva onnittelulahjana myös.
Hei, näitä on ainakin Pickalan ABC:llä Siuntiossa, mutta haluaisin itsekin löytää sellaisen pääkaupunkiseudulta, onko kukaan nähnyt? Niitä on todella monenlaisia.
Fazerin verkkosivuilla voit suunnitella itse Fazerin Sinisen suklaalevyn kääreen. Ja kirjoittaa siihen vaikka Anteeksi.
Fazerin sinisissä oli vuosia sitten tuollaisia tekstejä.
Minä arvostaisin käsin kirjoitettua anteeksipyyntöä enemmän.
Kiitti vinkistä, tuli käytyä työreissulla Madridissa huorissa ja omatunto hieman kolkuttelee
M41
Vierailija kirjoitti:
Kiitti vinkistä, tuli käytyä työreissulla Madridissa huorissa ja omatunto hieman kolkuttelee
M41
Varmasti tuollainen pikku harmitus unohtuu, kun saa suun makiaksi. Huoh.
N43.
Vierailija kirjoitti:
M41
Ehkä vaimosi osti viimeisen levyn sieltä teidän kyläkaupasta. Ole sitten ilahtunut kun saat sen.
En ole ikinä nähnyt, mutta voithan itse pakata suklaalevyn nättiin paperiin ja kirjoittaa tuon haluamasi sanon siihen päälle.