Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas joutuu passsamaan perhettä

Vierailija
29.08.2020 |

Ja mua vituttaa.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä olet heille sellaisen tavan opettanut. Lopeta passaus. Kaikki tuntemani passaajat ovat itse perheensä passattaviksi ensin opettaneet ja sen jälkeen uhriutuvat.

En mitenkään. Miehen mielestä tämä passaus ja kodinhoito on mun työni, kun en pääse mihinkään oikeisiin töihin. ap

No etkö voi ajatella, että se on sinun työtäsi ? Sitä vastaan kuitenkin saat elannon.

Vierailija
42/46 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä olet heille sellaisen tavan opettanut. Lopeta passaus. Kaikki tuntemani passaajat ovat itse perheensä passattaviksi ensin opettaneet ja sen jälkeen uhriutuvat.

En mitenkään. Miehen mielestä tämä passaus ja kodinhoito on mun työni, kun en pääse mihinkään oikeisiin töihin. ap

No etkö voi ajatella, että se on sinun työtäsi ? Sitä vastaan kuitenkin saat elannon.

En, koska en tykkää tästä "työstä" eikä tämä ole vapaaehtoinen valinta. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
44/46 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsytti jatkuvasti ku joutu korjaan  vanhaa autoa, sitte myin sen pois.Nyt ei ärsytä.

Katsokaas, elämä on valintoja.

Vierailija
45/46 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, kyllä kotiaskareet pitäisi tehdä koko kotiporukan voimin, kukin kykynsä mukaan. Se on lapsillekin hyvä oppi heidän tulevaisuuttaan varten.

Vierailija
46/46 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta raatamisestaan oppinut kirjoitti:

Voi ei, kyllä kotiaskareet pitäisi tehdä koko kotiporukan voimin, kukin kykynsä mukaan. Se on lapsillekin hyvä oppi heidän tulevaisuuttaan varten.

Niinpä, mutta kun tämä on miehen mielestä "työni" kun en oikeisiin töihin pääse. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme