Miten te lapsettomat olette eksyneet tälle palstalle?
Mä löysin tän palstan 13 vuotta sitten kun ensimmäinen lapseni oli mahassa ja etsin joka paikasta asiaan kuuluvaa tietoa, muuten tuskin tänne olisin ikinä eksynyt. Täällä kuitenkin tuntuu liikkuvan paljon lapsettomia ja sellaisia, joilla ei ole ollut pieniä lapsia vuosiin - miten te olette löytäneet palstan?
Kommentit (26)
Googletin graduntekoon liittyviä sivustoja/keskusteluita ja sitä kautta päädyin tänne. Gradu on jo tehty aikoja sitten, mutta sivustolla tulee edelleen roikuttua.
En muista. Varmaan jonkun seksialoituksen kautta.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 17:14"]
Mä löysin tän palstan 13 vuotta sitten kun ensimmäinen lapseni oli mahassa ja etsin joka paikasta asiaan kuuluvaa tietoa, muuten tuskin tänne olisin ikinä eksynyt. Täällä kuitenkin tuntuu liikkuvan paljon lapsettomia ja sellaisia, joilla ei ole ollut pieniä lapsia vuosiin - miten te olette löytäneet palstan?
[/quote]
IS:n linkin kautta, oli joku mielenkiintoinen keskustelu täällä keväällä.
Muistaakseni terveydenhoitajaystäväni linkitti fracebookissa seinälleen jonkun "legendaarisen" ketjun aiheesta: voiko peppuseksistä tulla raskaaksi tjsp. Ja siitä se sitten lähti...pakkohan tänne on edelleen tulla viihdyttämään itseään. Olin kyllä jo aikaisemmin kuullut puhuttavan mamma-palstoista.
Tulin sen Beaverin aloittaman ketjun Hyi piip mikä piip, ei herkille.
Selailin sillon jonkun aikaa, olin vuodenpäivät pois ja nyt en muista enää mikä juttu oli että jäin tähän nyt koukkuun. Olen täällä melkeinpä päivittäin, yksinäinen vanhapiika kun olen.
Äitiyslomalla oleva ystäväni suositteli vuosia sitten palstaa ns. hullujen tyyssijana. Minä pidän kirjoitusvirheistä, joten viihdyn täällä.
Sen massiivisen Minttu Vettenterä / Enkeli-Elisa -ketjun kautta. Ja kerrasta koukkuun.
Googletin jotakin reseptiä tai tahranpoistoneuvoa tms.
Nykyään kun goolettaa mitä tahansa tietoa, joutuu tälle palstalle. Tämä on Suomen vilkkain ja monipuolisin yleiskeskustelupalsta, jossa ehkä 10 % aloituksista käsittelee lapsia.
Muutama vuosi sitten googlen kautta. Jäin koukkuun, vaikka omia lapsia ei valitettavasti edelleenkään ole :(
Kuten 11, minäkin olen eksynyt tänne useampaan otteeseen googlen kautta ja sitten ihan uteliaisuudesta jäänyt lueskelemaan keskusteluja. Tää palsta on oikeesti tosi hyvää viihdettä ja siksi palaankin aina tänne yhä uudelleen, vaikka ei lapsia olekaan. Sitä paitsi nimenomaan lasten kasvatuksesta käytävät väittelyt ovat tosi viihdyttävää luettavaa.
Monet lapsettomuuteen liittyvät haut Googlessa tuovat tälle palstalle.
Olen koukussa palstaan. Täällä on ihan hervoton meininki. :)
Olin raskaana jonkun aikaa (meni kesken)ja seurailin sen takia vauva-lehden sivuja ja päädyin tänne.
Kaverit linkittelee Facebookissa paljon erilaisia legendaarisia ketjuja, joten tänne on päätynyt selailemaan. Nytkin sairaslomalla ollessa kulutan liikaa aikaa täällä. Tämä on hyvää viihdettä, viihdyttäämpää kuin telkkarin tarjonta.
En usko, että jos joskus saan lapsia, voisin täältä ihan tosissani hakea mitään apua. Vähän liian sekopäistä jengiä täällä siihen hommaan.
Pari vuotta sitten joku vinkkasi tosi hauskan ketjun jota aloin lukemaan. Siitä se sitten läksi, nyt vähitellen alkaa tympiä tämä palsta ja käyn aika harvoin. täällä tuntuu olevan liikaa typeriä keskusteluja (tyyliin 'olenko alkoholisti jos juon yhden oluen viikossa?') sekä vihamielisiä, arvostelevia vastauksia.
Mut kukin tyylillään...
sitten jos/kun lapsia saan, varmaan palaan vakkariksi linjoilla ensiäidin kysymyksieni kanssa :)
Mistä tahansa asiasta Googlesta etsinkin kokemuksia, niin vähintään yksi hakutulos etusivulla vie tänne. Lopulta totesin, että sama siirtyä tänne automaattisesti.
Muistaakseni jostain muulta foorumilta, jossa mainittiin tämä vauva.fi:n palsta. Palasin sitten tänne uudestaan ja uudestaan, ihan vaan mielenkiintoisten keskustelujen takia. Täällä puhutaan niin monista asioista, ja ketjuja on mukava seurata.
Hyvin usein mitä tahansa asiaa googlatessa hakutulokset johdattavat tänne. Täysin tämä palsta tuli tajuntaani siitä ketjusta, jossa av-mammat esittelivät pimppojaan.
Mieskin tietää vauvapalstan ja että trollaan täällä joskus. Saatamme lukea hauskoja ketjuja ääneen toisillemme. Sitä häpeilen, että kirjoittelen vakavissanikin tänne.
Kaverini linkkasi pari vuotta sitten jonkin ketjun mulle, ja jäin samoin tein koukkuun. Nyt ikää 22 ja olen av-riippuvainen.