Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te lapsettomat olette eksyneet tälle palstalle?

Vierailija
23.09.2013 |

Mä löysin tän palstan 13 vuotta sitten kun ensimmäinen lapseni oli mahassa ja etsin joka paikasta asiaan kuuluvaa tietoa, muuten tuskin tänne olisin ikinä eksynyt. Täällä kuitenkin tuntuu liikkuvan paljon lapsettomia ja sellaisia, joilla ei ole ollut pieniä lapsia vuosiin - miten te olette löytäneet palstan?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mainitsi täällä olleesta vapaa kassa -ketjusta, sitä tulin lukemaan ja täällä pyörin edelleen päivittäin.

Vierailija
22/26 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus kuulin jostain mehevästä keskustelupalstaväännöstä ja klikkasin tänne. sit huomasin että täällähän on tätä viihdettä enemmänkin X"D pakko käydä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin palstahan ei ole vain ihmisille joilla on lapsia... vaikka onkin vauvalehti niin palsta on aihe vapaa! Hakukoneet tuo tänne hyvin herkästi, aiheesta jos toisesta! Tämä on kuitenkin yksi vilkkaimpia keskustelupalstoja

Vierailija
24/26 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoisesti lapsettomien palstalla (OMG WTF!!) laitettiin aikoinaan linkki siihen kuuluisaan "käteenpaskomisketjuun", ja se oli niin käsittämättömän hauska että olen osittain koukussa tähän. :D

Tänä vuonna on naurattanut mm. se vappuinen "kelluvat rusinat" keskustelu. :D

Vierailija
25/26 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri lueskeli mulle ääneen palstaa töissä kahvitauolla, naurettiin ihan kippurassa vaikka enää en muista mille :D Oon huomannut että monesti nauran jutuille ääneen ihan hulluna, mikään muu nettisivu ei saa sitä aikaan :D

Vierailija
26/26 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia lapsia ei ole, mutta miehelläni on lapsi joka asuu meillä säännöllisen epäsäännöllisesti.