Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SINÄ OLET RAKAS, arvokas ja ainutlaatuinen ihminen :) Vaikka sinusta

Vierailija
30.11.2013 |

ei tällä hetkellä siltä tuntuisi. Olet arvokas ja ainutlaatuinen siksi, koska olet ihminen ja olet olemassa - mutta myös siksi, että sinua rakastetaan vaikket ehkä sitä tiedä, ja vielä siksikin, että sinun tahdottiin syntyvän tähän maailmaan eli olit toivottu, vaikka jotkut ihmiset ehkä ovat saattaneet sanoa sinulle toisin. Minut ja sinut nähdään, hyväksytään ja minua ja sinua rakastetaan tälläkin hetkellä niin ihmeellisesti, ettemme voi sitä ehkä täysin ymmärtää. Minä luotan ja uskon, että ihminen on tarkoitettu siihen Rakkauden yhteyteen, joka voi aueta hyväksymällä rakkauden lähde, Kristus, omaan elämään: yksi kauneimmista ja koskettavimmista rukouksista tähän liittyen löytyy tästä linkistä, sydämestäni suosittelen http://vod-2.tv7.fi/vod2/pelastusrukous/pelastusrukous-002-w.MP4 Kaikkea hyvää ihan jokaiselle, joka luki tämän viestin - juuri sinä olet todellakin rakas, arvokas ja ainutlaatuinen ihminen; niin arvokas, että sinua aina rakastava Jumala, Kristus, etsii sinua ja tahtoisi, että vapaasta tahdostasi pyydät häntä elämääsi :) Voit tehdä niin oheisen videon avulla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noita kauniita sanoja ei voida koskaan kirjoittaa ilman Kristus-höpinöitä.

Vierailija
2/7 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännyttäjät metsästävät epätoivoisia ja/tai syntisiä sieluja näin öiseen aikaan keskustelupalstoilta. Vauva-palstakaan ei ole niin viaton. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Olet rakas ja arvokas kun vaan uskot jeessukseen. Muuten burn in hell.

Vierailija
4/7 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 02:38"]

Miksi noita kauniita sanoja ei voida koskaan kirjoittaa ilman Kristus-höpinöitä.

[/quote]

Vastaukseni tuohon kysymykseesi on, että itse olen kokenut ja oppinut näitä "kauniita sanoja" ja asioita juuri kristittyjen seurassa; sellaisten elämässään ja uskossaan kokeneiden kristittyjen ihmisten seurassa, jotka ovat monin eri tavoin syvästi kokeneet, että tuon kaiken kauniin syvin ja kestävin lähde on todellakin rakastava Jumala, Kristus :) Hän on syvin arvon ja myös armon antaja ihmiselle tässä suoritusten ja armottomuuden ympäristössä ja yhteiskunnassa. Ja toisin kuin jotkut ihmiset, Kristus ei ole tuomitsija vaan pelastaja.

Rakastavimmankin ihmisen rakkaus on keskeneräistä ja joskus pettävääkin - sellaisia me ihmiset eri tavoin olemme. Mutta Jumalan rakkaus on muuttumatonta ja täydellistä, ja luotan täysin siihen, että jokainen ihminen voi sen jollakin tavalla löytää kuten tässä pienessä mutta koskettavassa videossa kuvaillaan http://www.healingrooms.fi/?sid=118

Vierailija
5/7 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 02:54"]

Joo. Olet rakas ja arvokas kun vaan uskot jeessukseen. Muuten burn in hell.

[/quote]

Eihän siinä noin sanottu, ei ollenkaan! Vaan: olet arvokas ja ainutlaatuinen siksi, koska olet ihminen ja olet olemassa - mutta myös siksi, että sinua rakastetaan vaikket ehkä sitä tiedä, ja vielä siksikin, että sinun tahdottiin syntyvän tähän maailmaan eli olit toivottu, vaikka jotkut ihmiset ehkä ovat saattaneet sanoa sinulle toisin. Minut ja sinut nähdään, hyväksytään ja minua ja sinua rakastetaan tälläkin hetkellä niin ihmeellisesti, ettemme voi sitä ehkä täysin ymmärtää. Minä luotan ja uskon, että ihminen on tarkoitettu siihen Rakkauden yhteyteen, joka voi aueta hyväksymällä rakkauden lähde, Kristus, omaan elämään: yksi kauneimmista ja koskettavimmista rukouksista tähän liittyen löytyy tästä linkistä, sydämestäni suosittelen http://vod-2.tv7.fi/vod2/pelastusrukous/pelastusrukous-002-w.MP4

Vierailija
7/7 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että on "ihminen ja olemassa" ei riitä perusteeksi sille että olisi myös arvokas. Esimerkiksi Hitler ja minun exäni ovat ihmisiä ja olemassa (Hitler tosin vain edesmenneenä) eikä kumpikaan ole arvokas :-).