Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Rakel L. lihonut? Punkeromaiseen mekkoon itsenä oli ahtanut.

Vierailija
22.09.2013 |

pikkusievästi sepsutteli tanssiohjelmassa.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi ap:lle että tanssiasut ovat pääsääntöisesti varsin vartalonmyötäisiä. Homma ei nääs oikein toimi jossain säkissä.

Sitä paitsi Lingnell veti tosi hyvin. 

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 21:05"]

pikkusievästi sepsutteli tanssiohjelmassa.

[/quote]

Vierailija
22/35 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 21:18"]

Öö, siis jos käy laihdutusleikkauksessa, niin pitääkö sen jälkeen vielä mennä erikseen johonkin kosmeettiseen leikkaukseen, missä poistetaan makkarat tai löysät löllyvät nahat?

[/quote]Kyllä, hyvin todennäköistä että joutuu. Ja se onkin sitten tosi iso leikkaus, josta ei kamalan nopeasti toivuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 21:27"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 21:18"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 21:15"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 21:09"]

Mutta sehän kävi laihdutusleikkauksessa. Ei silloin pitäisi olla enää makkaroita?

[/quote]Hän, mitä höpiset? Koska hän on laihdutusleikkauksessa käynyt? Ja jos sellaisessa käy, niin silloin sitä löysää nahkaa ja makkaroita jää vielä normaalia enemmän, kun laihtuminen on nopeaa.

[/quote]

Öö, siis jos käy laihdutusleikkauksessa, niin pitääkö sen jälkeen vielä mennä erikseen johonkin kosmeettiseen leikkaukseen, missä poistetaan makkarat tai löysät löllyvät nahat?

[/quote]

Luulitko sä että laihdutusleikkauksessa leikataan koko maha pois, läskit ja nahat ja kaikki? Miten sä noin tietämätön olet?

[/quote]

Kuules, ei kaikki täällä ole läskilylleröpunkeroita niinkuin sinä, joten ei mun mielestä tollasta tarvii tietää automaattisesti. 

Vierailija
24/35 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On enemmän kuin typerää haukkua Raakelia julkisesti! Miltä teistä itsestä, haukkujat, tuntuisi jos joku puhuisi teistä julkisesti tuohon sävyyn? Hyvät kristilliset käytötavat kunniaan! Ei Luoja tehnyt kenestäkään rumaa. Itse toivotan Raakelille onnea hienosta laihdutussaavutuksesta! Ja muutenkin onnea ja menestystä jatkossa. Terv. Kateelliset ja katkerat ne muita haukkuu!

Vierailija
25/35 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lihonut kyllä paljon!

Vierailija
26/35 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan asiallisesti todetaan, että ihminen on hieman kerännyt läskiä luiden päälle, niin heti ollaan tuomitsemassa kateellisiksi?!!

Vierailija
27/35 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä toisen kommentoineen kanssa, että ehkä pikkuisen liian hätäisesti nyt tehtiin nää Raakelin kirjat sun muut Raxun remppa jutut. Itse olisin odottanut vuoden, ehkä jopa pari, laihtumisen jälkeen ja katsonut että paino todella pysyy pois. Nythän hän on lihonut jo ainakin 10-15 kiloa takaisin, n. puolessa vuodessa.

Laihduttaminen on helppoa, siihen pystyy lähes kuka tahansa.Kun päästään tavoitepainoon niin kova työ vasta alkaa. Kevyemmän painon pitäminen pysyvästi on se juttu. Siihen pystyy vain pari prosenttia laihduttajista.

T. 35 kg laihduttanut, kolmessa vuodessa takaisin lihonut :(

Vierailija
28/35 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nähnyt Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa, mutta Ilta-Sanomien sivuilta katsoin just kuvat ja tottapa tosiaan... kyllä tämä mamma on näköjään lipsunut dieetistään. Pinkeä mekko ei ollut kovin armollinen vartalon muodoille.

Vierailija
29/35 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkarikamera lihottaa ihmistä kuin ihmistä noin 10 kg. Jos siitä voi jotain päätellä, niin Harrin tanssinope on tosi hoikka.

Vierailija
30/35 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkarikamera lihottaa ihmistä kuin ihmistä noin 10 kg. Jos siitä voi jotain päätellä, niin Harrin tanssinope on tosi hoikka.

Vierailija
31/35 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://vitonen.fi/wp-content/uploads/2013/04/raakel_ryhm%C3%A4.jpg

Onkohan tuota aiempaa kuvaa käsitelty?

Vierailija
32/35 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se itseään missään vaiheessa ihan tikkulaihaksi laihduttanutkaan..? 

Vierailija
33/35 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se laihdu syksyn aikana, jos pysyy kisassa mukana.

Vierailija
34/35 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 21:31"]

Rakel on kaunis ja karismaattinen ihminen. Tanssii kauniisti ja siinä kiloilla ei ole mitään merkitystä. Ihme haukkumista täällä. Miksi ette hauku pulleaa Samia tai tukevaa Tamia. Tanssitaito ei todellakaan ole ihmisen painosta riippuvainen. Taidatte vain olla kateellisia.

[/quote]

No ehkä Rakelista puhutaan siksi, että hän on takonut rahaa laihduttamisellaan ja julkaissut kirjankin siitä

Ei ole hyvää mainosta, kun lihoo takaisin, kun on pyllistellyt kaksi vuotta joka lehden kannessa esittelemässä laihtumistaan.

Jää kirja myymättä, kun lihoo takaisin.

Julkisuustyrkkyhän Rakeli on. Turha julkkis

Vierailija
35/35 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kohta lehdissä esittelemässä, että

"minä haluan olla sinut itseni kanssa ja en halua suorittaa, joten paino ei ole ongelma minulle, vaikka painan taas 148kg. Olen löytänyt elämästäni syvempää sisältöä, kuin ulkonäkö, joten olen sinut jokaisen kiloni kanssa, mitä olen saanut. Laihdutukseni johtui vain huonosta itsetunnosta ja suorittajaminästäni. Nyt kun löysin itseni, olen antanut itseni lihoa takaisin ja enemmänkin,koska en halua elää siinä oravanpyörässä, että pitää jokainen suupala laskea"

Paljosta lyödään vetoa, että kohta löytyy tällainen juttu julkksityrkyltä lehdestä, kun ei kykene pitämään painoaan alhaalla.

Jos myy itsensä valtakunnan laihduttajaksi, en todellakaan kehtaisi lihoa uudestaan takaisin muutamaa kuukautta sen jälkeen, kun olen julkaisuusn Raxun remppa-laihdutuskirjan :DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme