Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihoavat nuoret naiset

Vierailija
28.08.2020 |

Mistä johtuu, kun niin monet nuoret naiset ovat nykyään lihavia? Ei pulleita vaan lihavia. Itse oli omassa nuoruudessa se silmiinpistävä luokan pullukka ja edelleen, nyt 30 -vuotiaana, olen 10-15kg ylipainoinen, mutta silloin (15-20 vuotta sitten) meitä lihavia tyttöjä/nuoria naisia oli paljon vähemmän. Nykyään alkaa olemaan aika masseva prosentti katukuvassa kookkaita naisia.

Toivottavasti ei poistu, ei ole mitään läskivihaa, kun itsekin olen pullero. Kiinnostaa vaan tietää

Kommentit (453)

Vierailija
341/453 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ME LIHOTAAN TEHKÄÄ JOKU JOTAIN PLIIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
342/453 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsejä mussutetaan ja juomia lipitetään,  pitsaa ja hampurilaisia ajanviettenä porukalla, eikä liikuta tarpeeksi, siinäpä se pääpiirteittäin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/453 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kielipoliisi täällä. Verbi on lihoa, ei lihota.

Ai esimerkiksi "maito ei lihoa" ?

Ehkäpä kirjoitusvirhe, ymmärsit kuitenkin, mitä tarkoitettiin?

Nimittäin tänne kirjoittelee silloin tällöin ystäväni, joka tekee virheitä jonkinlaisen hahmotushäiriön vuoksi, sana kuitenkin on aina ymmärrettävä.

Vain yksi on huomauttanut tai hän suorastaan pilkkasi ystäväni mukaan.

Vierailija
344/453 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavuutta on siksi, että tuomitsevat besserwisserit jakavat älyttömiä neuvojaan päin naamaa todella karkean kielen siivittämänä juuri silloin, kun nuoren itsetunnon rakentaminen on herkimmillään. Itse olen nyt normaalipainoinen sairastuttuani vakavaan syömishäiriöön 16 vuotiaana ja kamppailleeni siitä asti ravitsemuksen kanssa. Nyt olen 27 vuotias.

16 vuotiaana oli ehkä viitisen kiloa ekstraa, joka tuli ihan naishormoneista. Aloin noudattaa saamiani neuvoja syö vähemmän v*un mätisäkki. Näin ensin laihduin, kunnes sain koko kropan sekaisin ja lihoin lopulta lähes 30kiloa. Pahimmillaan ennen terapiaa en ollut syönyt lämmintä ruokaa yli 5 vuoteen säännöllisesti, lähinnä joskus viikonloppuina vieraillessani vanhempieni luona. Kovin tervettä.

Saatoin elää koko päivän kahvilla ja vedellä, kunnes illalla saatiin syödä pahaan oloon paketin leipää.

Olin aliravittu, kaikki veriarvot sekaisin, inhosin itseäni ja olin aiheuttanut vuosien aikana sen, että aineenvaihdunta oli täysin pysähtynyt. Edelleen, vuosien terapian ja ravitsemusneuvojan ohjeiden jälkeen esimerkiksi kuukautisten aikana kun painoni nousee pari kiloa (turvotusta), niin ensimmäinen ajatukseni on että skippaan lounaan.

Se nyt vaan on tosiasia, että syömällä ne kilot tulevat. On minullakin " naishormonit " toimineet, mutta ei ole lihonut silti. Katsokaapa vaikka keskitysleirin ihmisiä kuvista, ei ainuttakaan lihavaa. Miettikää mistä johtuu !

Vierailija
345/453 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmitti kyllä katsoa sukulaistyttöä, joka n. 14 vuotiaana oli lihonut huomattavasti. Äitiä katsomalla näki, että miksi oli lihonut.

Jos vanhemmat ei yhtään ohjaa syömään fiksusti ja kävelemään koulumatkat, ohjaa urheilun pariin harrastuksissa jne., niin ei ihmekään että lapset lihoo. Tosi välinpitämätöntå touhua.

Kertoo sinusta jo paljon, että katsot arvioivasti 14-vuotiaan tytön vartaloa. Tyttöä,

joka on _murrosiässä_. Jonka keho alkaa varastoimaan rasvaa eri paikkoihin ja prosessi kestää vielä vuosia, painon hakiessa vielä tasoaan ja keho muotoaan. Katsele vain omankäisiäsi, creep.

Jep todella karmivaa käytöstä aikuiselta toljottaa teinitytön vartaloa.

Pojat saavat aivan samaa kohtelua naisilta.

Syylllistyt siihen itsekin.

Oi, onpa sinusta tulossa vahva (ja kestävä)

Liikut kyllä ihan oudoissa piireissä, jos miehiltä ja naisilta tulee tuollaista kommenttia kasvavan nuoren vartalosta.

Vierailija
346/453 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaika ja kaupunkielämä. Ei tarvitse herätä aamulla lehmiä lypsämään eikä syödä säännöllisesti terveellistä ruokaa. Istutaan vaan eikä liikuta missään, syödään roskaruokaa ja juodaan viinaa ja napostellaan perunalastuja ja räplätään älypuhelimia. Kyllä siinä lihoaa. Miehillä on eri juttu, koska suurin osa miehistä käy oikeissa töissä (raksalla tms.) Onhan niitä semmosia lihavia miehiäkin olemassa. 

Vierailija
347/453 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittaa. Melkein voi sanoa että ennemmin pullukka kuin laiheliini on se jonka naiseksi valitsen...

Vierailija
348/453 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa suunnata ulkomaille. Vaikkapa Tanskassa, Norjassa Hollannissa, Saksassa tai Italiassa on todella vähän lihavia nuoria naisia

Norjassa, Hollannissa ja Italiassa nuoret naiset on kyllä amatsoneja ja läskejä rumalla tavalla eli missä rasva ei kerry tisseihin lainkaan. Annan lihavuuden anteeks jos tissit on isot.

M32

Vierailija
349/453 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa suunnata ulkomaille. Vaikkapa Tanskassa, Norjassa Hollannissa, Saksassa tai Italiassa on todella vähän lihavia nuoria naisia

Norjassa, Hollannissa ja Italiassa nuoret naiset on kyllä amatsoneja ja läskejä rumalla tavalla eli missä rasva ei kerry tisseihin lainkaan. Annan lihavuuden anteeks jos tissit on isot.

M32

Hollannissa en nähnyt yhtään valkoihoista lihavaa nuorta naista (tummaihoiset toki viettävät aikansa pikaruokaloissa mistä johtuu heidän lihavuus). Ovat aktiivisia ja pyöräilevät joka paikkaan. Myös syövät paljon vähemmän kuin suomalaiset himoahmijat!

m39

Vierailija
350/453 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuoret naiset on keskimäärin huomattavasti paremmassa tikissä kuin ikäisensä "miehet". Kuntosalillakin mimmit treenaavat tosissaan ja näyttävät hyvältä. Jonnet tekevät "treeniä" sellaisilla painoilla ettei edes hiki tule eikä vahingossakaan tunnu mitenkään epämukavalta ja sarjojen välillä istuvat perseellään laitteissa (vaikka se on salin säännöissä selvästi kielletty) ja tuijottavat puhelinta. M50v

Feministi triggeröityi

En ole feministi. Enkä sovinisti. En homoseksualisti enkä nisti. M50v

Olet tietysti.

Vierailija
351/453 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

syövät enemmän kaloreita kun pitäisi?

Harva tekee nykään raskasta ruumiillista työtä ja kivempi maata vohvalla kun harrastaa liikuntaa ja samalla sohvalla vetää kaikkea hyvää, sekä sokerivettä päälle..

Vierailija
352/453 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun masennuslääkkeet lihottaa... Eli pakottaa syömään sen suklaalevyn, sipsipussin ja jäätelöpaketin.

Kas kun ei ole mua pakottanut syömään. :D

Et olekaan joutunut käyttämään mirtatsapiinia.

Vierailija
353/453 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä muista, mutta olen koko ikäni ollut alipainonen/hoikka. Kun alotin minipillerit niin johan alkoi ruoka maistumaan, minulle tuli kyltymätön himo ruokaan, lihoin hetkessä 10 kiloa. Olen sittemmin lopettanut pillereiden käytön ja kas, painoni on taas tippunut ennalleen. Niin, olen hieman alle 30.

Mikä pilleri? Cerazetteä syön, en usko vaikuttavan ruokahaluun. Joka tapauksessa tärkeintä pitää kuukautiset poissa.

Vierailija
354/453 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oikeastaan huomannut tätä muualla ku näissä AU PAIR sarjoissa

Vierailija
355/453 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs ylipainoinen nuori mies laihtui rajusti. Kävi ilmi, että hän oli vaihtanut energiajuomat huumeisiin. Nykyään liikkuu solakkana ja elämänhallintansa menettäneenä. Lihavuudesta tai laihuudesta ei kannata ulkopuolisten vetää mitään pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Toki ylipainoisten määrän lisääntyminen on havaittavissa oleva ilmiö, jos vertaa vaikka 80-lukuun, jolloin kullakin luokalla oli yleensä 1-3 ylipainoista nuorta.

En ymmärrä mitä tarkoitat. Kasarilla ylipainoisia oli max 1-3/ koko koulu.

Heh, meillä oli ala-asteella joka luokka-astetta a-f ja yhdellä luokalla (3.-6.) 32-36 oppilasta. Suhteuta siihen. Kyläkouluissa ehkä se 1-3/koulu.

Vierailija
356/453 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun masennuslääkkeet lihottaa... Eli pakottaa syömään sen suklaalevyn, sipsipussin ja jäätelöpaketin.

Kas kun ei ole mua pakottanut syömään. :D

Et olekaan joutunut käyttämään mirtatsapiinia.

Vuoden verran unettomuuteen söin mirtaa.

Ei se kiloja tuo sellaisella annoksella, eikä lisää ruokahalua.

Se on vaan hyvä tekosyy valmiiksi lihaville lihoa lisää ja syyttää mirtatsapiinia.

Vierailija
357/453 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Hollannissa en nähnyt yhtään valkoihoista lihavaa nuorta naista (tummaihoiset toki viettävät aikansa pikaruokaloissa mistä johtuu heidän lihavuus). Ovat aktiivisia ja pyöräilevät joka paikkaan. Myös syövät paljon vähemmän kuin suomalaiset himoahmijat!

m39

siellä valkoiset naiset käyttävät myös huimausaineita. ovat käteviä, kun sammuttavat nälän tunteen.

Vierailija
358/453 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Masennus tuota aiheuttaa, tai siis siihen määrättävät lääkkeet. Pam ja 20kg painoa lisää.

Kunhan muistaa että ne lääkkeet aiheuttaa ehkä turvotusta ei syömistä. Masennus voi aiheuttaa syömistä mutta itse lääkkeet kerätä nestettä. Auttaako masennuslääkkeet sitten kun ihminen syö tai on syömättä masennuksensa vuoksi?

Totta kai auttaa. Esim. voxraa voidaan määrätä jos masentuneella on taipumusta ylipainoon. Voxraa käytetään myös tupakoinnin lopettamisessa apuna.

Jos masentuneella on taas ruokahaluttomuutta ja alipainoa niin silloin sopivia on mirtazapiini tai ketipinor.

Eikös teuraseläimillekin syötetä jotain mikä lisää ruokahalua? Samoin muistan että minun kissa sai myös jotain lääkettä joka lisää ruokahalua kun se oli liian laiha.

Vierailija
359/453 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia lihavat naiset on aina se ongelma vaikka miehissä on edelleenkin enemmän lihavia kuin naisissa?

Tämä...

Vierailija
360/453 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Masennus tuota aiheuttaa, tai siis siihen määrättävät lääkkeet. Pam ja 20kg painoa lisää.

Kunhan muistaa että ne lääkkeet aiheuttaa ehkä turvotusta ei syömistä. Masennus voi aiheuttaa syömistä mutta itse lääkkeet kerätä nestettä. Auttaako masennuslääkkeet sitten kun ihminen syö tai on syömättä masennuksensa vuoksi?

Totta kai auttaa. Esim. voxraa voidaan määrätä jos masentuneella on taipumusta ylipainoon. Voxraa käytetään myös tupakoinnin lopettamisessa apuna.

Jos masentuneella on taas ruokahaluttomuutta ja alipainoa niin silloin sopivia on mirtazapiini tai ketipinor.

Eikös teuraseläimillekin syötetä jotain mikä lisää ruokahalua? Samoin muistan että minun kissa sai myös jotain lääkettä joka lisää ruokahalua kun se oli liian laiha.

Minun kissa saa mirtatsapiinia voiteen muodossa, kun raukalla on mennyt ruokahalu ja on muutenkin sairas. Hölmöä, että joku ihminen tulee sanomaan, ettei Mirtazapin lihottanut minua, niin ei se voi lihottaa ketään muutakaan. Jostain syystä toisille tulee haittavaikutuksia ja toisille ei niinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme