Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri myöhässä ainakin tunnin.

Vierailija
28.08.2020 |

Sentään pahoitteli kun pyysi edellisen potilaan sisään vartti sen jälkeen kun mun aika olisi ollut.
Vois tulla ilmoitus kun ilmoittaudut automaatilla/tekstarilla ja lääkäri vois laittaa tekstarin seuraavalle potilaalle noin 10min ennen kun on valmis ottamaan vastaan.
Vois istuskella vaikka kahvilassa tai käydä shoppailemassa kun odottaa.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule se on monesti niiden edeltävien potilaiden vika.

Vierailija
2/50 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten se aika vasta olisikin myöhässä, kun kaikille viestitettäisiin, kuinka paljon ollaan myöhässä

Vierailija
4/50 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne semmosia - puoskareita.

Vierailija
5/50 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin otti päähän ku neuvolassa jouduttiin myöhästelevän perheen takia odottelemaan vaikka kuinka pitkään. Aikuisena nyt jaksaa istua sen tunnin, mut pikkulasten kans vähän eri asia. Mut minkäs teet? Olisko pitäny alkaa terkkarille rähjäämään asiasta? Tietty perheelle olis pitänyt antaa vähän palautetta.

Vierailija
6/50 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sitten se aika vasta olisikin myöhässä, kun kaikille viestitettäisiin, kuinka paljon ollaan myöhässä

Luulis nykytekniikalla olevan mahdollista helposti tyyliin ”napin painalluksella”.

Juu ja ärsyttää istua täällä mut pakkohan tämä on hoitaa.

Ap

Vierailija
7/50 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista nyt olla oikein veemäinen sitten.

Vierailija
8/50 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin voi olla henkeä uhkaavaa akuuttia ongelmaa, esim itsetuhoisia ajatuksia. Sitä pitää vähän tarkemmin kuulostella, ei voi työntää vaan ulos vaikka seuraavat potilaat joutuvat odottamaan. Kaikenlaista odottamatonta voi ilmaantua, mitä ei siinä normi 15 minuutissa ehdi setviä. Ei lääkärit tahallaan vitkuttele tai käy siinä välissä kahvilla... Kuitenkin ihmishengistä kyse. Kaikki sympatiat lääkäreille.

Vierailija
9/50 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä et vika hyvin tod näk on päivän edellisissä potilaissa. Tämän takia olen itse yleensä jopa reilusti etuajassa. Kiertelen vaikka korttelia jos on reilusti aikaa ennen omaa aikaa.

Ap

Vierailija
10/50 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuules ei ole.

Lääkäri itse päättää, miten kauan käyttää potilaaseen aikaa vastaanottoajan yli.

Vierailija
11/50 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä et vika hyvin tod näk on päivän edellisissä potilaissa. Tämän takia olen itse yleensä jopa reilusti etuajassa. Kiertelen vaikka korttelia jos on reilusti aikaa ennen omaa aikaa.

Ap

Ei potilaat ole myöhässä vaan menee enemmän aikaa. Joskus joudutaan hoitamaan myös päivystysluonreisia potilaita aikojen välissä. Etenkin pienissä terveyskeskuksissa.

Vierailija
12/50 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulis nykytekniikalla olevan mahdollista helposti tyyliin ”napin painalluksella”.

Juu ja ärsyttää istua täällä mut pakkohan tämä on hoitaa.

Ap

Ei ole sellaista nykytekniikkaa

Vierailija
13/50 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odotin kerran 2h lääkärille pääsyä. En päässyt. En saanut mitään selitystä kansliastakaan, että miksi en päässyt lääkärille, vaikka olin ilmoittaunut hyvissä ajoin ennen minulle varattua aikaa. Enempää aikaa minulla ei ollut enää odotella, joten lähdin kotiin. Laskua en saanut, enkä olisi kyllä maksanutkaan, kun en vastaanotolle päässyt.

Vierailija
14/50 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollakin voi olla henkeä uhkaavaa akuuttia ongelmaa, esim itsetuhoisia ajatuksia. Sitä pitää vähän tarkemmin kuulostella, ei voi työntää vaan ulos vaikka seuraavat potilaat joutuvat odottamaan. Kaikenlaista odottamatonta voi ilmaantua, mitä ei siinä normi 15 minuutissa ehdi setviä. Ei lääkärit tahallaan vitkuttele tai käy siinä välissä kahvilla... Kuitenkin ihmishengistä kyse. Kaikki sympatiat lääkäreille.

Päivittäin itsetuhoisia ihmisiä työnnetään ulos vastaanotolta vaikka olisi miten paha olla. Ei kukaan ole niin naiivi oikeasti että kuvittelisi lääkäreiden hoitavan kaikki jotka vain sattuvat ovesta sisään kävelemään.

Oulussa nelostiellä kuoli viime yönä ihminen käveltyään motarilla. Kenties yksi näistä ovesta ulos työnnetyistä. Tämän paikkakunnan tk:n entinen asiakas kenties.

Vierailija
15/50 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivittäin itsetuhoisia ihmisiä työnnetään ulos vastaanotolta vaikka olisi miten paha olla. Ei kukaan ole niin naiivi oikeasti että kuvittelisi lääkäreiden hoitavan kaikki jotka vain sattuvat ovesta sisään kävelemään.

Oulussa nelostiellä kuoli viime yönä ihminen käveltyään motarilla. Kenties yksi näistä ovesta ulos työnnetyistä. Tämän paikkakunnan tk:n entinen asiakas kenties.

Niin, jos ei ketään itsetuhoista työnnettäis ovesta ulos niin lääkärit olis vielä enemmän myöhässä. Ja se peräpukamapertti repis pelihousunsa kun joutuu odottamaan. Onneks on vielä vastuuntuntoisiakin lääkäreitä! Peräpukama voi ehkä odottaa....

Vierailija
16/50 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut aina äärimmäisen hyvää hoitoa ja palvelua ihan julkisessa terveydenhuollossa Suomessa. Olen äärimmäisen kiitollinen. Ei tulisi mieleenkään valittaa jos joutuu vähän odottamaan. Hoito on kuitenkin lähes ilmaista ja koskee kaikkia. Tämä ei todellakaan ole itsestäänselvyys, monessa maassa asuneena ihmettelen että joku nurisee: Odotin tunnin julkiselle. Julkinen on käsite jota ei ole monessakaan maassa maailmalla. Ainakaan siinä mittakaavassa mitä Suomessa.

Vierailija
17/50 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään valittamista. Kahdesti käynyt viikon sisällä ja kolmas kerta ensi viikolla.

Vierailija
18/50 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuules ei ole.

Lääkäri itse päättää, miten kauan käyttää potilaaseen aikaa vastaanottoajan yli.

Meinaat et joki elvytyspotilas jätetään vaan heitteille? Hyppää järveen.

Vierailija
19/50 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä odotin kerran 2h lääkärille pääsyä. En päässyt. En saanut mitään selitystä kansliastakaan, että miksi en päässyt lääkärille, vaikka olin ilmoittaunut hyvissä ajoin ennen minulle varattua aikaa. Enempää aikaa minulla ei ollut enää odotella, joten lähdin kotiin. Laskua en saanut, enkä olisi kyllä maksanutkaan, kun en vastaanotolle päässyt.

Maksa se edellinen laskusi. Jos et saa aikaa, niin siihen on syynsä. Sinusta johtuva syy.

Vierailija
20/50 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lääkäri on esimerkiksi elvyttämässä tai laittamassa sijoiltaan mennyttä kättä paikoilleem hänen prioriteetti napsahtaa siihen että A pitää arvioida kauan siihen menee aikaa ja B ilmoittaa siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi