Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytysvideo illalliskutsuilla

Vierailija
28.08.2020 |

Long story short - ystäväni kutsui minut ja mieheni illalliskutsuille (kolme pariskuntaa illanvietossa). Ilta sujui muuten hyvin; nautimme hyvästä ruoasta ja juttelimme mukavia KUNNES tämä kolmas pariskunta ilmoitti tuoneensa mukanaan videon kuopuksensa synnytyksestä. Katsoin vaivautunutta ystävääni ja hän hyväksyi videon näyttämisen joten kokoonnuimme olohuoneeseen telkkarin eteen.

Klippi lähti pyörimään ja eikä aikaakaan kun kolmannen pariskunnan naisen toosa on levällään, verinen ja vauvan pää tulossa ulos. Minua alkoi etoa joten painelin vessaan ja tekstasin miehelleni, että feikkaisimme yhdessä jonkun yllättävän menon. Lähdimmekin piakkoin pois oksennusrefleksien saattelemana, kun mainitsin äitini tarvitsevan apua.

Ystäväni otti seuraavana aamuna yhteyttä ja pahoitteli kolmannen pariskunnan puolesta mutta silti. Mikä helvetti ihmisiä vaivaa??

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole hyväksyttävää käytöstä näyttää synnytysvideota illanistujaisissa. Ihmettelen isäntäpariskuntaa, joka suostui moiseen. Voiko enää vaivaannuttavampaa tilannetta ollakaan? Joillakin on kadonnut täysin taju siitä, mikä on henkilökohtaista ja miten ollaan toisten seurassa. Kaikki loma-, hää-, synnytys- ym. videot kiinnostavat vain asianosaisia, eivät ketään muuta.

Vierailija
62/66 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katsoin kerran synnytysvideoita. Pahaa niissä videoissa teki se, kun vauvan pää tuli ulos ja veristä nestettä purskahti ulos samalla kertaa, mutta muuten niissä ei ollut mitään ihmeellistä. Eli ei ne nyt niin pahoja ollut, mutta en kyllä silti haluaisi katsoa illalliskutsuilla.. Varsinkaan jos olisin juuri syönyt. :D

Jos pitäisin itse kutsut ja joku haluaisi näyttää synnytysvideon niin sanoisin, että ei käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meillä olis täällä tää viidentoista minuutin kooste, joka sopis tähän varmaan paremmin. Kokonaisuudessaanhan tuo synnytys kesti 8,5 tuntia mukaan lukien hätäsektio, kun lopulta huomattiin, että lapsi on kuristumassa napanuoraansa. Ollaan tää täyspitkä versio kotona katsottu jo useampaan kertaan ja aina se on vaan yhtä hieno kokemus."

Vierailija
64/66 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katos prismaperhevanhemmilla kun ei ole sen mielenkiintoisempia meriittejä kuin jonkun kakaran syntymä...

Vierailija
65/66 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräissä juhlissa kaikki kertoivat ymmärtävänsä ja tukevansa nykyajan poikkeavuuksia. Kaikki taputtivat ihastuksissaan kun demonstroin koprofiliaa ulostamalla keskelle juhlapöytää

Vierailija
66/66 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä millaisia ystäviä sellaiset on, joille ei voi sanoa, ettei halua katsoa synnytysvideota. Mun mielestä on normaalia kanssakäymistä kertoa, ja tässä tapauksessa täysin ymmärrettäväsä syystä, jos ei halua tehdä jotakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan