Mistä vaatekaupasta ostat yleensä vaatteesi, entä lasten vaatteet?
Kommentit (32)
Eniten ostan nettikaupoista ja paikan päältä Englannista ja USA:sta. Täydennän Stockmannilta ja Nectarinesta. Peter Hahnilta tilaan myös joskus. Ikä 53. Perheen nuorille ostan samoista paikoista, paitsi en kahdesta viimeksi mainitsemastani.
Namedropping Marketista
ja I'm so goodista tilaan jenkkilästä.
Itselleni ostan Zarasta ja Lindexiltä. Lapselle Tarjoustalosta, Zarasta, kirppikseltä ja H&m:ltä, eli vaihtelevasti. Olemme 25v ja 1v.
Ostan omia vaatteitani marc o´pololta, hilfigeristä, bossilta tai intersportista. Muutaman kerran vuodesta leenän ulkomaille ostoksille jolloin tuon jonkun kalliimman vaatteen.
Lapsille ostan samoilta merkeiltä, mutta myös polarn o pyretiltä ja nettikaupoista. Jonkun verran kierrätän sekä lasten- että aikuisten vaatteita siskon perheen kanssa, eli käytettyjä siistejä käytämme myös.
Olen 33v ja lapset 2 ja 6.
Ostan lapsille Hennesiltä, Lindexiltä, Kapp Ahlista, Jesper Juniorista, Prismasta ja Cittarista. Ainakaan meidän kaupungissa ei muita vaatekauppoja edes ole.
Esim Zaraan ja Stockalle on meiltä 200 kilsan matka... Kerran vuodessa tulee käytyä noissa kahdessa, ja silloin ostan lapsille molemmista.
Omat vaatteeni ostan samoista mistä lapsillekin. Lisäksi lapsille joskus tilaan Mothercarelta tai Nextiltä, joskus myös Marks & Spenceriltä. Mutta aika peruskaupoista meillä vaatteet hankitaan.
Viimeksi ostin tytölle Jesper Juniorista Espritin syystakin, 79 euroa.
Nuoriso ostaa itse omat vaatteensa, joko omilla rahoillaan tai sitten annan vaaterahaa. 11-vuotiaalle tilaan paljon netistä tai ostan Lindexistä tai HM:ltä. Itselleni tilaan lähinnä netistä, mistä milloinkin. Parhaiten mulle istuu Espritin, Vilan ja Mexxin vaatteet. Olen 53-v.
Lapsille seuraavien liikkeiden kaupoista enimmäkseen poistoista: Jesper Junior, Lidl,Tarjoustalo, Cittari, Halpahalli, Prisma, Anttila. Huutiksesta harvoin jotain.
Itselle en juuri mitään misttän jos ei ole ns. pakko. Olemme korkeastikoulutettuja ja hyvin palkatuissa töissä mutta armottoman velkaantuneita.
Piti oikein ruveta miettimään milloin olen ostanut itselleni vaatteita muualta kuin kirppikseltä. Juhliin ostan yleensä jotain täältä pikkukaupungin paikallisesta liikkeestä ja Mexxin talvitakin viime talvena tilasin Zalandosta. Lapsille löytyy myös vielä kirppiksiltä hyvin, lisäksi Seppälästä, ruotsalaisista ketjuista ja ulkovaatteet usein Jesperistä ja Juniorista.
Cittarin vaatteita vältän, kun sen oma tuotanto on niin kulahtavaa laatua.
Omat vaatteeni olen ostanut lähiaikoina noin 90% Nansolta, jotain imetyspaitoja/toppeja Henkkamaukalta. Muutenkin pyrin ostamaan suomalaista designia, Parikkaa ja Marimekkoa tuon Nanson ja tuntemattomampien suunnittelijoiden lisäksi. Vauvalle tarttuu mukaan paljon Lindexiä ja jonkinverran Metsolaa.
Olen 32v. Itselle ostan vaatteita mm. Stokkalta ja uniqlosta, tykkaan kovasti myos Desigualista. Ostan paljon matkoilta vaatteita, milloin mistakin putiikista.
Lapsille ostan myos Stokkalta, mutta sitten ihan mista tahansa myos. Muutamia saksalaisia lastenvaatemerkkeja tulee nakojaan aika paljon ostettua laheisesta lastenvaatekaupasta. Suosikkini on meidan laheinen lastenvaatteiden tavaratalo, sielta loytyy ihan mita tahansa.
Tilaan nettikaupoista ja käyn Nykissä vaateostoksilla. En ole ainakaan kolmeen vuoteen ostanut mitään vaatetta mistään suomalaisesta kaupasta. Kenkäkaupassa satunnaisesti käyn ostoksilla. Lapsia on kolme, kouluikäinen ja kaksi alle kouluikäistä. Merkkeinä nyt mainittakoon vaikkapa Esprit, Hilfiger, Vila, Gap,Next, Villervalla, PompdeLux....ei mitään turhan kallista, vaan meille hyväksi havaittuja ja toimivia vaatemerkkejä. Tallinnassa myös käyn monta kertaa vuodessa ja siellä kyllä shoppaan vaatteita ihan kaupoista. Viimeksi mukaan tarttui kaksi Didrikssonin parkatakkia, punaisena ja valkoisena.
Olen 40v.