Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko nuorelle naiselle pitäisi tulla painoa 20-25-vuotiaana?

Vierailija
15.01.2014 |

Noin suurin piirtein. Tietääkö joku?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elät vakituisessa parisuhteessa, niin 15 kiloa vähintään lisää painoon, jossa olit ollessasi sinkku/tavatessasi kumppanisi.

Vierailija
2/14 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 kiloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä kuinka pahasti alipainoinen on täyttäessään 20. Monelle tekisi hyvää pudottaa painoaan.

Vierailija
4/14 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trendi näyttäisi olevan, että kun muutetaan omilleen ja aletaan ihan ite käymään kaupassa niin sieltä sitten valitaan ne mässyt joilla pääsee siihen "oikean naisen" painoon eli höllyväksi hyytelöksi.

Vierailija
5/14 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi tulla yhtään? Mä olen painanut koko aikuisikäni n. 50 kiloa (lukuunottamatta raskausaikoja), ja olen jo 45-vuotias.

Vierailija
6/14 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei grammaakaan, tuossa iässä nainen on yleensä hoikimmillaan! 

Vierailija
7/14 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 11:32"]

Jos elät vakituisessa parisuhteessa, niin 15 kiloa vähintään lisää painoon, jossa olit ollessasi sinkku/tavatessasi kumppanisi.

[/quote]

No mä TIESIN että joku juttu meni pieleen nuoruudessa.. mä laihduin 20-25v vakkari parisuhteessa 5 kg, eli aloittaessa olin 50 ja 24v painoin 49kg...

Vierailija
8/14 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli 4 kg, mikä oli hyvä. Paino nousi 48 kilosta 52 kiloon, alipainosta normaalipainoon. Aloin harrastaa aktiivisesti yliopistoliikuntaa, mikä nosti ennen olemattoman ruokahaluni normaaliksi.

Mutta nämä riippuu ihmisestä. Toiset lihoo, toiset laihtuu, jotkut pysyy samoissa mitoissa. Miehillä painonnousu lienee noilla ikävuosilla merkittävämpää, koska heidän pituuskasvunsa jatkuu pidempään ja kasvaessa paino laahaa yleensä vähän perässä.

Vierailija
9/14 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä se on miespuolinen joka tuossa iässä vielä kerää painoa kun armeijaikäiset on aika ruipeloita, naisimmeinen on täysimittainen jo tuossa vaiheessa. länsimaissa on tapana kerätä kyllä sellainen 15-20kg ja jos lapsia enemmän niin sen mukaan joustaen ylöspäin. tosin yli 7-lapsisilla perheillä äiti alkaa taas pudottaa painoa.

Vierailija
10/14 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään ylimääräistä. Itse painoin 55  kiloa 16-35v iässä, vain 3 raskautta nosti painoa hetkellisesti.

35 ikävuoden jälkeen naisen hormonitasapaino alkaa muuttumaan ja aineenvaihdunta myös jolloin painoa voi tulla lisää. Itse sain 35v:nä 10 kg lisää lihasmassaa - paino edelleen sama nyt 18 vuotta myöhemmin mutta lihasmassa on nykyisin enemmän "pehmytkudosta":D

Ei paino lisäänny "itsestään" kuin syömällä väärin!

Vierailija
11/14 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni paino vaihteli 55-60kg välillä, pituutta 175cm. Juuri ennen kuin täytin 20, painoin 47kiloa ja bulimian takia hoidossa olen senkin jälkeen ollut vaihtelevasti, vaikka paino ei kovin pahasti enää heilahdellutkaan.

Ei sitä painoa tule, jos ei syö liikaa.

Vierailija
12/14 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän riipu täysin yksilöstä. Alipainoiselle tai myöhään kehittyneelle saanee tulla lisää. Ylipainoisen on tossa iässä helppo pudottaa vähän. Kun tuttuja tuon ikäisiä neitoja katson, neljä viidestä niin sopivia, ettei mitään muutettavaa.

Onko tää muista hieman hassu kysymys? Ei ole olemassa homogeenista massaa 20-25 vuotiaat naiset.

Vierailija
13/14 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Ikis!

Hyvin suurelle osalle tekisi hyvää pudottaa painoa. Terveyttä uhkaava alipaino on Suomessa kutakuinkin harvinainen ilmiö.

Vierailija
14/14 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli 10 kiloa kuin itsestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi