Supon laittaminen itselle
Miten saan laitettua supon itselleni? Ajatuskin ällöttää. Kaikki vinkit ovat tarpeen! Kiitos.
Kommentit (35)
Hähä miten tuo voi olla ongelmallista? Menet esim pytylle ja tunget sen hanuriis! Kai ny oot joskus esim tamponin laittanut? Samaan tapaan suponkin mutta vaan eri reikään!
Ottaa supon käteen ja rentoutuu. Sujauttaa sisään. Kas valmista! Mielellään saippuapesee kädet sen jälkeen.
T: sh
Kuinka syvälle se pitää työntää?
-ap, joka on tässä asiassa tosiaan uusavuton
Kai sä pyllysi itse jo pyyhit? Ei se supon laittaminen siitä paljoa kummempaa ole.
Oudompaa musta on ollut tunkea jotain lääke-emätinpuikkoja emättimeen mahdollisimman syvälle. Kumma fiilis, oma sormi itsen sisällä.
Sitten vielä haluaisin kysyä, miksi helvetissä kenenkään aikuisen pitäisi käyttää mitään lääkettä suppona. Ei oikeasti tule mieleen yhtä ainutta.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 19:41"]
Kuinka syvälle se pitää työntää?
-ap, joka on tässä asiassa tosiaan uusavuton
[/quote]
Se menee suht luonnollisesti itse kun on saannut se sisään.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 19:43"]
Sitten vielä haluaisin kysyä, miksi helvetissä kenenkään aikuisen pitäisi käyttää mitään lääkettä suppona. Ei oikeasti tule mieleen yhtä ainutta.
[/quote]
esim. peräpukamat.
[/quote]Kun on riittävän kipeät peräpukamat, niin hanuriin tunkee mitä tahansa, minkä uskoo auttavan. Suppo toimii.
Jotenki SUojeluPoliisi sai mulle ihan uuden merkityksen ja supon työntäminen hanuriin.
Mutta asiaan. Ajattele että perästä tulee aivan tosi paljon isompaa tavaraköntsää ulos joten pieni suppo sisään ei maata kaada. Käsittääkseni se pitää sen verran sisään laittaa ettei sulkijalihas työnnä sitä samantein ulos. Siis ettei jätä sitä siihen puolitiehen vaan kokonaan sisään. Ota konjakkipaukku jos ei muuten uskalla.
Esim. suolistotulehdusta hoidetaan kortisoni supoilla.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 20:00"]
Jotenki SUojeluPoliisi sai mulle ihan uuden merkityksen ja supon työntäminen hanuriin.
Ota konjakkipaukku jos ei muuten uskalla.
[/quote]
:D
Olisin ottanut konjakkipaukun, mutta lääkitys ei salli.
Käytin sitten sitä tamponin asetinta. Mun peppu on kyllä niin exit only. Katotaan miten huomenna käy.
Kiitos neuvoista!
ap
Suppoa voi joutua työntämään myös emättimeen, esimerkiksi päivittäin kolmasti kuukausien ajan hedelmöityshoitojen aikaan. Ne supot eivät ole lääkekorvauksen piirissä, joten homma tulee tosi kalliiksi. Se suppo on kyllä ihan helppo laittaa, työntää vaan rööriinsä niin syvälle kuin sormella saa. Ja parasta käyttää kunnon pikkuhousunsuojaa jatkuvasti, se on nimittäin helkutin tahmeaa ainetta ulos valuessaan. Eipä tee mieli suuseksiä niinä kuukausina...
mä laitan omaan pyllyyn supon siten että meen kontilleni sängylle ja pyllistän ja sitte vain suppo hanuriin sattuu se mutta kyllä sitä pienet kivut kestää mulla on migreeni ja mun migreeni lääkkeet on suppoja
meet kyykkyyn ja pyllistät niin oon itekki tehny kun oon supon omaan pyllyyn laittanu
ja miksi helvetissä ei voisi suppoa omaan pyllyyn laitta jos kärsii esim peräpukamista mä oon saanu peräpukamiin lääkkeenä suppoja ja rasvaa eikä kyllä yhtään oo hävettäny omaan pyllyyn suppoa laittaa
SIIS HÄH ET SAA SUPPOA LAITETTUA ITSELLESI MÄ OON ITTELLENI SUPON LAITTANU SITEN ETTÄ MAKAAN MAHALLANI TAKAPUOLI PITKÄLLÄ RENTOUDUN JA TYÖNNÄN SUPON NIIN SYVÄLLE KUN MENÖÖ SATTUU SE JONKU VERRAN MUTTA JOSKUS ON PAKKO KUN ON NIIN HUONOS KUNNOS ETTÄ OKSENNAN
Mä ostin kerran vahingossa suppoja ulkomailla, luin vaan että "paracetamol 500 mg". Oli kyllä hilpeyttä herättävä yllätys kun paketin avasin :D Mutta käytettyä ne tuli kuitenkin, tuntui toimivan nopeammin kun suun kautta otettavat mutten tiedä. Ja ei näihin ainakaan tarvinnut mitään liukasteita, ne oli semmosia liukkaita jo valmiiks, vähän rasvaisia.