Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hämmentävä kokemus tänään Lidlissä

Vierailija
28.08.2020 |

Pyörin yhdellä hyllyllä jonkin aikaa niin yhtäkkiä havahduin siihen kun kaksi naistyöntekijää pakkasivat siinä lähistöllä tavaroita ja puhuivat korvakuulokkeisiin toisilleen hiljaisella äänellä. Toinen siinä naurahti jotain ja lähdin sitten hyllyltä pois. Tuli jotenkin tunne että olisivatko puhuneet minusta, mutta ajattelin että no ehkä kuvittelen. No, sitten menin kassalle ja aloin lastaamaan tavaroita hihnalle niin aivan selvästi kassalla ollut nainen sanoi kuulokemikrofoniin että ”nyt se tulee” sen jälkeen aloin miettiä että kytätäänkö minua nyt oikeasti tässä vai mitä hän tuolla tarkotti. Kassanainen oli myös jotenkin outo kun hän ei painanut mulle sitä summaa siihen laitteeseen että saisin maksettua ja jouduin siinä tovin venttaamaan kun tämä vaan tuijotti minua. Sitten aloin liikutella korttia niin tämä ilmeisesti tajusi painaa summan. Lopuksi kiitin niinkuin aina kassatapahtuman jälkeen niin hän vaan vastasi että ”selvä”. En tiedä sitten mitä tuo oli mutta kävelin sieltä itku kurkussa kotiin kun tuntui että minua joko epäiltiin varkaaksi tai minua muuten vaan kytättiin olemukseni tai ulkonäköni vuoksi ja sitä sitten ilkuttiin. :(

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuon Lidlin vakiasiakas, että onkohan he ottaneet minut jotenkin silmätikuksi tms. jostain syystä. -Ap

Vierailija
2/51 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käynyt Lidlissä vähän vastaava juttu :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:'(

Vierailija
4/51 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähissä on ilot Lidlin myyjillä.  Suotakoon heille.

Vierailija
5/51 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti minustakin, oudosta vakiasiakkaasta on monet naurut naurettu.

Vierailija
6/51 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei ole alkavan psykoosin oireita.

Vierailija
7/51 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, tuskin ovat sinuun kiinnittäneet enemmän huomiota kuin kehenkään muuhunkaan milloinkaan. Turhaan kuvittelet itsesi keskipisteeksi.

Vierailija
8/51 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle käy noin melkein aina. Onneksi olen kiltti mies ja ne naiset ovat yleensä ihan kivan näköisiä :(

Vierailija
9/51 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei ole alkavan psykoosin oireita.

No ei ole. Onko Lidlin työntekijät sitten jotain pyhimyksiä jotka eivät muka voisi tehdä noin? Kaikenlaisia ihmisiä heissäkin, jotkut mukavia ja jotkut vähemmän mukavia. Tuohan oli tavallaan perus kiusaamiskuvio. -Ap

Vierailija
10/51 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todella koet, että sinua kohdeltiin epäasiallisesti, jätä palautetta kyseiseen Lidliin ja saat asian selvitettyä.

Vierailija
11/51 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin kaupoissa ei saa yhtään miettiä ja tutkia tuotteita rauhassa. Heti myyjät/vartiat tuleva kyttäämään. Nämä kaupat ovatkin sitten boikottilistalla.

Vierailija
12/51 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos todella koet, että sinua kohdeltiin epäasiallisesti, jätä palautetta kyseiseen Lidliin ja saat asian selvitettyä.

Jätin jo. -Ap

Vierailija
13/51 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittaris saa olla rauhassa.

Vierailija
14/51 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joissakin kaupoissa ei saa yhtään miettiä ja tutkia tuotteita rauhassa. Heti myyjät/vartiat tuleva kyttäämään. Nämä kaupat ovatkin sitten boikottilistalla.

Joo tosiaan laskeskelin puhelimen laskimella ostoksiani yhteen siinä (köyhä kun olen) ja siksi olin niin kauan sillä hyllyllä. Oliko se sitten jotenkin epäilyttävää niiden mielestä. -Ap

15/51 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä saattaa olla hiukan poissaolevan oloinen, jos lälläristä tulee jotain ohjeita korvaan samalla kun yrittää palvella asiakasta 😅 ja tuo "selvä" luultavasti huikattiin sinne lälläriin.

Vierailija
16/51 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Kyllä sitä saattaa olla hiukan poissaolevan oloinen, jos lälläristä tulee jotain ohjeita korvaan samalla kun yrittää palvella asiakasta 😅 ja tuo "selvä" luultavasti huikattiin sinne lälläriin.

No joo voi olla. Mutta mikä se ”nyt se tulee” juttu ois ollut? -Ap

Vierailija
17/51 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivatko miettineet, oletko joku mysteerishoppaaja, että otat kuvia hyllyistä puhelimella tms?

Ärsyttävää silti, mutta parempi shopata tulevaisuudessakin niin kuin aina. Valitus kannattaa tehdä vasta sitten, kun on jotain konkreettista ja helposti selitettävää, mistä valittaa.

Vierailija
18/51 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisivatko miettineet, oletko joku mysteerishoppaaja, että otat kuvia hyllyistä puhelimella tms?

Ärsyttävää silti, mutta parempi shopata tulevaisuudessakin niin kuin aina. Valitus kannattaa tehdä vasta sitten, kun on jotain konkreettista ja helposti selitettävää, mistä valittaa.

Jätin jo asiakaspalautetta nettilomakkeella. Jos pitävät vain hulluna niin ihan sama. -Ap

19/51 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti ikävä kokemus :( 

On mahdotonta tietää 100% varmasti, mistä oli kyse, ja että tulkitsitko ja kuulitko väärin esim. tuon "nyt se tulee". Mutta se että kassa sanoi kiitettyäsi "selvä" eikä "ole hyvä" oli kyllä huonoa asiakaspalvelua, ja sitä tuskin kuulit väärin, kun suoraan edessä seisoit.

Vierailija
20/51 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cia, fbi?