Kokemuksia Mary Kay-tuotteista
Hei!
Onko kellään kokemusta Mary Kayn tuotteista. Mistä niitä saa ostaa? Olen tosi kiinnostunut merkistä ja olen kuullut paljon kehuja. Entä onko kukaan tietoinen heidän uramahdollisuuksistaan? Ilmeisesti kyseessä aika iso ja vakaa yritys. Itseäni kiinnostaisi alanvaihto, onnistuisikohan kosmetiikan myynti? Kokemukseni on it-alalta, joten meikit ei ole tuttuja, mutta haluaisin vapaamman työn ja enemmän aikaa perheeni kanssa.
Kommentit (41)
Olen käyttänyt Mary Kay-tuotteita jo vuosia. Suosikkini on Time Wise-sarja sekä satiinikädet-setti.
Mary Kay tuotteita voit ostaa itsenäisiltä kauneihdenhoitokonsulteilta jotka suosittelevat sinulle parhaita mahdollisia settejä. En suosittele ostamaan netistä koska sieltä ostettavat ovat yleensä vanhentuneita ja/tai kopioita eli eivät ole edes aitoja Mary Kay tuotteita
Suomessa kalliita. Kannattaa tilata esim Saksasta (ebay)
Jotenkin haluaisin mieluusti ostaa kosmetiikkani henkilökohtaisesti. Esim. asiantuntevalta konsultilta joka työskentelee itseänäisesti.
Ihan mahtavia tuotteita ehdottomasti!! Teininä kokeilin vaikka mitä mun ackne-ihoon ja MaryKay viimein toimi. Sen jälkeen en olekkaan mitään muuta käyttänyt. Ja sitten kun 18 täytin (eli heti kun mahdollista) aloin itsekkin konsultiksi. Aluksi ihan vaan siksi että saisin omat tuotteet halvemmalla, mutta sitte huomasin että ei tarvinut paljoa tehdä töitä kun siitä jos sai ihan kivasti ylimääräistä käyttörahaa. 23 vuotiaana sitten tein sen rohkean päätöksen että lopetin vakituisen työni ja MaryKay on sen jälkeen ollut ainoa työni. Parasta on ollut kun ei ole tarvinut lapsia laittaa päiväkotiin ja sitten kun koulut alkavat, olen aina kotona aamulla aamupalaa laittamassa ja iltapäivällä kun tulevat kotiin! Suosittelen lämpimästi! http://www.marykay.fi/sub.php?&menu=363 Tosta linkistä saat etsittyä lähimmän konsulttisi, hän varmasti mieluusti kertoo niin tuotteista kuin uramahdollisuudestakin :)
ja #4 jatkaa vielä. Itse koin tosi positiivisen asiana konsultin avun silloin kun en vielä itse työskennellyt. hän osaa kertoa tuotteista kaikkein parhaiten ja saat kokeilla ennen ostopäätöstä. Hyvä konsultti antaa sinulle jopa testereitä vaikka viikoksi niin saat rauhassa tutustua jos esim ihotyyppisi on hankala. Lisäksi MaryKay tuotteilla on AINA 100% PALAUTUSOIKEUS, joten voit aina palauttaa täyttä korvausta vastaan tuotteen mistä syystä tahansa :)
3€ vetoa, että AP on konsultti. Aloitus kuin suoraan verkostomarkkinointiesitteestä. Itse en ole ainakaan kuullut vielä ylistäviä kommentteja tuotteista, vaikka olen melko aktiivisesti seurannut kosmetiikkakeskustelua ja -blogeja vuodesta 2007 eteenpäin.
Käytin Mary Kayta varmaan viisi vuotta. Koko sen ajan ihoni oli kuiva ja/tai näppyinen joko yhtä aikaa tai vuorotellen. Konsulttini vaihtui moneen otteeseen ja aina vaihdettiin sarjaa jotta ongelmat paranisi. Eivät kuitenkaan parantuneet. Vaihdoin sitten apteekin perustuotteisiin, esim. Humektanilla puhdistan meikit ja käytän kostetutukseen ja hyvin toimii. Näppyjä enää harvoin, eikä iho ole koskaan kutiseva ja kuiva.
En voi sanoa muuta kun: kokeile! ei varmaan ole mitään semmosia "yleispäteviä tuotteita" olemassa miitkä kaikille kävis. Mulla on toiminu kuin unelma! Enää en ees uskalla vaihtaa muuhun. Mutta olen myös kuullut tuota negatiivista palautetta. Et siinä paljoa häviä jos soitat konsultille ja kysyt. Mun konsultti on ainakin super ystävällinen ja auttaa mielellään. Saat varmaan jotaan testereitä kotiin jos selität ettet halua vielä ostaa, kokeilla vaan. Joku taisikin tossa laittaa linkin sinne sivuille :)
Surkea laatu kiskurihinnoilla. Kuka oikeasti haluaa käyttää niitä, en ymmärrä.
8: sun kannattaisi kokeilla MK:ta vielä kerran. Olethan muistanut käyttää ihollesi aina koko sarjaa, ei osia eri sarjoista? Vain käyttämällä saman sarjan päivä,yö ja silmänympärysvoidetta, seerumia, puhdistusta ja kasvoraikastetta saat tuloksia.
Toivottavasti 11 oli vitsi, koska oli hyvä sellainen. :D
Lopeta/lopettakaa jo se myyminen täällä. Nolaatte koko tuotemerkin.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 12:58"]
3€ vetoa, että AP on konsultti. Aloitus kuin suoraan verkostomarkkinointiesitteestä. Itse en ole ainakaan kuullut vielä ylistäviä kommentteja tuotteista, vaikka olen melko aktiivisesti seurannut kosmetiikkakeskustelua ja -blogeja vuodesta 2007 eteenpäin.
[/quote]
Joo ihan samaa ajattelin, merkkiä oli mainostettu tuolla huulipunaketjussakin ja olin ihmeissäni kun en ole kuullut, rakastan kosmetiikkaa yli kaiken. Täytyy myöntää, etten netissä ihan mahdottomasti seuraa, mutta lehtiä luen ja heti käyn uutuuksia katsastamassa tavarataloissa kun jotain mielenkiintoista värikosmetiikan saralla näen.
Mary Kayn kaikki tuotteet ovat todella laadukkaita ja ihanasti pakattuja hemmottelutuotteita joilla jokainen nainen saa hyvän olon itselleen
[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 14:56"]
Mary Kayn kaikki tuotteet ovat todella laadukkaita ja ihanasti pakattuja hemmottelutuotteita joilla jokainen nainen saa hyvän olon itselleen
[/quote]
No eipä nuo meikit ainakaan laadukkailta näytä vaan teinien halppistuotteilta. Minä ainakin haluan laadukkaita tuotteita, jotka kehtaa kaivaa laukusta esiin myös julkisilla paikoilla, esim. Diorin pakkaukset säilyvät hyvinä vaikka pyörisivät jatkuvasti laukun pohjalla ja ovat ihanan tyylikkäitä.
Minä pitää Mary Kay