Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Mary Kay-tuotteista

Vierailija
21.09.2013 |

Hei!

Onko kellään kokemusta Mary Kayn tuotteista. Mistä niitä saa ostaa? Olen tosi kiinnostunut merkistä ja olen kuullut paljon kehuja. Entä onko kukaan tietoinen heidän uramahdollisuuksistaan? Ilmeisesti kyseessä aika iso ja vakaa yritys. Itseäni kiinnostaisi alanvaihto, onnistuisikohan kosmetiikan myynti? Kokemukseni on it-alalta, joten meikit ei ole tuttuja, mutta haluaisin vapaamman työn ja enemmän aikaa perheeni kanssa.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mary Kay tuotteita edullisesti !

Hei

Mene Ebay.com ja sieltä tilaat Mary Kayn tuotteita jotka PALJON halvempia kuin näiden Suomessa toimivien Mary Kayn konsulttien samat tuotteet..

Esim : joku perusrasva näillä konsulteilla lähes 50e niin ebaystä Usasta tilaamalla 10e täysin sama !!!

Ja kun väittävät täällä etä ovat vanhentuneita niin siellä on kyllä ilmoituksissa millon vanhentuvat ja ovat aina olleet tuoreita !

Aluksi erehdyin ostamaan näiltä Mary KAyn "konsulteilta" eli ahneilta rahastajilta mutta kun löysin samat tuotteet Ebeystä niin sieltä nykyään tilaillut kerran vuodessa isomman erän jolloin postimaksutkin ovat edulliset.

Ja kun täällä "konsultit" kirjoittavat että voivat sisältää mitä vai niin HÖPÖHÖPÖ ,Ebayssä Mary Kaytä myyvät ovat isoja tukkumyyjiä ja vastaavia ja jos he myisivät paskaa niin eipä niillä kauaa Bisnes pyörisi !!! Ja kun katsoo heidän saavaa palautetta nin 99.9% on tyytyväisiä heihin eli eivät myy paskaa .

Alla linkki esim yhteen joka myy Mary Kayn tuotteita ja tältä olen itsekin tilannut :

http://stores.ebay.com/lookingcute-Cosmetics?_trksid=p2047675.l2563

Vierailija
22/41 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 22. Huhhhuh. mitä shaibaa. 

Olen käyttänyt Mary Kaytä 5 vuotta ja tietoni perustuu FAKTAAN. Tuotteet ovat laadukkaita. 100% tyytyväisyystakuu. Jos tuotteet eivät sovi (mulla oli hankalaa alussa) ym. sai vaihtaa. Todella riittoisia. Apua saa konsultilta jos sitä tarvitsee. Saa ilmaiseksi vaikka mitä palveluita asiakkaana esim. Meikkituutorointia. Mitä kiskurihintoihin tullaan, mun mielestä jos saat 3 kunnon kokoista purkkia 116 eurolla ja kestää melkein puolivuotta vaikka käyttää lähes päivittäin ja iho on hehkeässä  hyvässä kunnossa + palvelut siihen päälle, niin ei todellakaan ole paha. Ja niin kuin joku aikaisemmin jo kirjoittikin, paketit tulee ihanasti pakattuina ja kotiin kuljetettuina.  Samalla tukee naisyrittäjää ja Mary KAy on vahvasti hyväntekeväisyydessä mukana, kuten naisten syöpätautien tutkimuksiin lahjoittaa vuosittain rahaa. Tuotteita ei ole testattu eläimillä. No jaa...minä olen ainakin erittäin tyytyväinen ja ylpeä asiakas.  ebaysta  kun tilaa, niin saa ehkä mitä on luvattu tai sitten ei, sopii sulle tai sitten ei.  Valintoja elämä täynnä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkivoide ainakin on hyvä

Vierailija
24/41 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun sarja ei tehnyt vaikutusta. Käytin pari vuotta ja olisin pienemmällä rahalla saanut vastaavia tuotteita. Ainoa tuote jonka koin hyväksi oli prinsessavoide koska ihoni on tosi kuiva. Haksahdin myös ostamaan isolla rahalla meikkejä ja ne oli ehkä pahin pettymys. Hailakoita ja pigmetittömiä. Ei ole make up storen meikkejä voittanutta...

Toki ihot on erilaisia, mutta koin MK laadukkaaksi vain hintansa puolesta. Omalle iholleni parhain sarja tähänastisista on ollut Dermatologica kemiallisen kuorinnan ja skin barrierin avustamana.

Vierailija
25/41 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä suosittele ostamaan netistä ja varsinkaan ebaysta. Et tiedä mitä purkkien sisällä on. Tässä yksi esimerkki   www.iltalehti.fi/terveys/2015060919833988_tr.shtml 

Kuori ihon KIRJAIMELLISESTI pois. =/ 

Mary KAyssä on asiakkailla tyytyväisyys takuu ja näin ollen jos tuote ei jostain syystä toimikkaan, voi vaihtaa sopivampaan yms.

Vierailija
26/41 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu jo melko vanha, mutta kuitenkin. Itse olen ko. tuotteita käyttänyt puolisen vuotta, ja olen saanut paljon näppyjä pois. Ihon epätasaisuudetkin ovat tasoittuneet, ja ihosta on tullut kuulas. Tuotteet ovat riittoisia. Ostin hetki sitten meikkivoiteen, ja toki kestää totutella siihen, että sitä ei tarvita paljoa. Helposti pieni meikkivoide puteli kestää vuoden pari, harvoin kun sitä laitan, vain ovesta ulos astuessa mitä en joka päivä tee. Meikkivoiteita saa usealle ihotyypille, ja helposti löytyy oma sävy. Konsultit katsovat tarkasti, onko iho puna- vai keltapohjainen, ja sävy valitaan huolellisesti. Heillä on myös tarkat tiedot siitä, mitkä tuotteet sopivat millekin iholle. Nuorelle iholle on Botanical Effects -sarja, jota itse käytän, ja iholle, jolla on pieniä ikääntymisen merkkejä, on suunniteltu TimeWise -sarja. Iäkkäille ihoille on myös oma sarja, jota en muista, ellei siinäkin käytetty TimeWisea. En siis itse ole konsultti, mutta ystäväni kertoi paljon MaryKaysta.

Vierailija
27/41 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on ollut Suomessa erityisesti lesboporukan suosiossa. Hyviä tuotteita kuulemma.

Vierailija
28/41 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mk kosteuttava meikkivoide on mun lemppari nykyään, on hajusteeton myös. On vain kalliita tuotteita...

Vierailija
29/41 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin tuottteiden käytön muutama viikko sitten. Olin aika epäileväinen tuotteiden tehosta, mutta onneksi yllätyin. Ihoni on kuiva ja kevyen tuntuiset tuotteet toivat avun. Tuoteet ovat kalliita, mutta hankin, koska minulle vakuutettiin niiden olevan riittoisia.

Vierailija
30/41 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos konsultti näyttää kouvolatukassaan ja telalla levitetyssä, paakkuuntuneessa meikissään hirveältä white trashilta ja pohjakoulutuksena on merkonomin tutkinto? Kannattaako häntä uskoa? Eikö hänen pitäisi olla tuotteiden käyntikortti? Instagramin newsfeed on täynnä tällaisten konsulttien kuvia tällä hetkellä, kun on ollut ilmeisesti joku tapahtuma, missä eräs tuttavani on näemmä ollut ja saanut pitää ihan tiaraakin :D

Vierailija
31/41 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, tiedän, mutta pakko kommentoida. Mä ostin MK meikkejä jonkin aika sitten, ihan ok:lta vaikuttavat. En vain ymmärrä miksi konsulttia ei kiinnosta myydä minulle enempää. Sanoin konsultille etten halua jälleenmyyjäksi ja sen jälkeen en ole hänestä kuullut. Luulisi että merkillä on uutuuksia ja kamppiksia, kuulisin niistä mielelläni. Todella outo firma. Onko ihan oikeesti tärkeämpää rekrytoida uusia myyjiä kuin myydä niitä tuotteita?

Vierailija
32/41 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erityisen mieltynyt tuohon Mary Kayn TimeWaste -sarjaan. Toimii tehokkaasti!

Vierailija
33/41 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käyttänyt 6v. Ikää on tippunut iholta kiitos tehotuotteiden. En itse halua myydä meikkejä mutta ihanista tuotteista en luopuisi. Oma konsultti, jolle laitan tekstarin kun tuote lopussa ja pian jo tuo tuotteet minulle ❤️ Eipä voisi olla parempaa asiakaspalvelua mulle.

Vierailija
34/41 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
35/41 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mary  Kaye Fender Stratocaster, varsinkin alkuperäinen on erittäin hyvä skeba ja arvoansa nostava sijoituskohde.

Vierailija
36/41 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ihan oikeasti olette hurahtaneet tähän pyramidihuijaukseen?

Mä en ikinä ostaisi tuon hintaisia tuotteita ilman, että olisi kunnolla koulutettu ihminen. Esimerkiksi kosmetologi tai lääkäri. Lisäksi verkostomarkkinointi on viimeisiä asioita, mitä haluan tukea.

Ja mikään konsultti muutamaan päivän kurssilla ei ole pätevä kertomaan, miten kemialliset aineet reagoivat ihollani. Jopa minä olen nykyiseltä työsopimukseltani konsultti (täysin toisella alalla tosin) ja mitään todellista tietoa tästä hommasta ei ole. Kunhan olen opetettu sellaisten ihmisten toimesta, jotka ovat pari vuotta tehneet työtä. Voisin hyvin kuvitella, kuinka nuo kosmetiikan konsultit ovat samanlailla kouluttautuneita.

Vierailija
37/41 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ihan oikeasti olette hurahtaneet tähän pyramidihuijaukseen?

Mä en ikinä ostaisi tuon hintaisia tuotteita ilman, että olisi kunnolla koulutettu ihminen. Esimerkiksi kosmetologi tai lääkäri. Lisäksi verkostomarkkinointi on viimeisiä asioita, mitä haluan tukea.

Ja mikään konsultti muutamaan päivän kurssilla ei ole pätevä kertomaan, miten kemialliset aineet reagoivat ihollani. Jopa minä olen nykyiseltä työsopimukseltani konsultti (täysin toisella alalla tosin) ja mitään todellista tietoa tästä hommasta ei ole. Kunhan olen opetettu sellaisten ihmisten toimesta, jotka ovat pari vuotta tehneet työtä. Voisin hyvin kuvitella, kuinka nuo kosmetiikan konsultit ovat samanlailla kouluttautuneita.

Olen ostanut ihotautilääkärin suosituksesta apteekista minulle täysin sopimattomia tuotteita. Eivät lääkäritkään ole erehtymättömiä. Lääkäreillä voi suosituksiin vaikuttaa omistamansa osakkeet ja suhteet lääkefirmoihin.

38/41 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nevöhööd, mutta jos ovat vegaanisia, niin voisin mielelläni kokeilla 🐇🧡🐈💚🐭

Vierailija
39/41 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
40/41 |
26.09.2021 |