Kokemuksia Mary Kay-tuotteista
Hei!
Onko kellään kokemusta Mary Kayn tuotteista. Mistä niitä saa ostaa? Olen tosi kiinnostunut merkistä ja olen kuullut paljon kehuja. Entä onko kukaan tietoinen heidän uramahdollisuuksistaan? Ilmeisesti kyseessä aika iso ja vakaa yritys. Itseäni kiinnostaisi alanvaihto, onnistuisikohan kosmetiikan myynti? Kokemukseni on it-alalta, joten meikit ei ole tuttuja, mutta haluaisin vapaamman työn ja enemmän aikaa perheeni kanssa.
Kommentit (41)
Vierailija 22. Huhhhuh. mitä shaibaa.
Olen käyttänyt Mary Kaytä 5 vuotta ja tietoni perustuu FAKTAAN. Tuotteet ovat laadukkaita. 100% tyytyväisyystakuu. Jos tuotteet eivät sovi (mulla oli hankalaa alussa) ym. sai vaihtaa. Todella riittoisia. Apua saa konsultilta jos sitä tarvitsee. Saa ilmaiseksi vaikka mitä palveluita asiakkaana esim. Meikkituutorointia. Mitä kiskurihintoihin tullaan, mun mielestä jos saat 3 kunnon kokoista purkkia 116 eurolla ja kestää melkein puolivuotta vaikka käyttää lähes päivittäin ja iho on hehkeässä hyvässä kunnossa + palvelut siihen päälle, niin ei todellakaan ole paha. Ja niin kuin joku aikaisemmin jo kirjoittikin, paketit tulee ihanasti pakattuina ja kotiin kuljetettuina. Samalla tukee naisyrittäjää ja Mary KAy on vahvasti hyväntekeväisyydessä mukana, kuten naisten syöpätautien tutkimuksiin lahjoittaa vuosittain rahaa. Tuotteita ei ole testattu eläimillä. No jaa...minä olen ainakin erittäin tyytyväinen ja ylpeä asiakas. ebaysta kun tilaa, niin saa ehkä mitä on luvattu tai sitten ei, sopii sulle tai sitten ei. Valintoja elämä täynnä.
Muhun sarja ei tehnyt vaikutusta. Käytin pari vuotta ja olisin pienemmällä rahalla saanut vastaavia tuotteita. Ainoa tuote jonka koin hyväksi oli prinsessavoide koska ihoni on tosi kuiva. Haksahdin myös ostamaan isolla rahalla meikkejä ja ne oli ehkä pahin pettymys. Hailakoita ja pigmetittömiä. Ei ole make up storen meikkejä voittanutta...
Toki ihot on erilaisia, mutta koin MK laadukkaaksi vain hintansa puolesta. Omalle iholleni parhain sarja tähänastisista on ollut Dermatologica kemiallisen kuorinnan ja skin barrierin avustamana.
En kyllä suosittele ostamaan netistä ja varsinkaan ebaysta. Et tiedä mitä purkkien sisällä on. Tässä yksi esimerkki www.iltalehti.fi/terveys/2015060919833988_tr.shtml
Kuori ihon KIRJAIMELLISESTI pois. =/
Mary KAyssä on asiakkailla tyytyväisyys takuu ja näin ollen jos tuote ei jostain syystä toimikkaan, voi vaihtaa sopivampaan yms.
Keskustelu jo melko vanha, mutta kuitenkin. Itse olen ko. tuotteita käyttänyt puolisen vuotta, ja olen saanut paljon näppyjä pois. Ihon epätasaisuudetkin ovat tasoittuneet, ja ihosta on tullut kuulas. Tuotteet ovat riittoisia. Ostin hetki sitten meikkivoiteen, ja toki kestää totutella siihen, että sitä ei tarvita paljoa. Helposti pieni meikkivoide puteli kestää vuoden pari, harvoin kun sitä laitan, vain ovesta ulos astuessa mitä en joka päivä tee. Meikkivoiteita saa usealle ihotyypille, ja helposti löytyy oma sävy. Konsultit katsovat tarkasti, onko iho puna- vai keltapohjainen, ja sävy valitaan huolellisesti. Heillä on myös tarkat tiedot siitä, mitkä tuotteet sopivat millekin iholle. Nuorelle iholle on Botanical Effects -sarja, jota itse käytän, ja iholle, jolla on pieniä ikääntymisen merkkejä, on suunniteltu TimeWise -sarja. Iäkkäille ihoille on myös oma sarja, jota en muista, ellei siinäkin käytetty TimeWisea. En siis itse ole konsultti, mutta ystäväni kertoi paljon MaryKaysta.
Nämä on ollut Suomessa erityisesti lesboporukan suosiossa. Hyviä tuotteita kuulemma.
Mk kosteuttava meikkivoide on mun lemppari nykyään, on hajusteeton myös. On vain kalliita tuotteita...
Aloitin tuottteiden käytön muutama viikko sitten. Olin aika epäileväinen tuotteiden tehosta, mutta onneksi yllätyin. Ihoni on kuiva ja kevyen tuntuiset tuotteet toivat avun. Tuoteet ovat kalliita, mutta hankin, koska minulle vakuutettiin niiden olevan riittoisia.
Entä jos konsultti näyttää kouvolatukassaan ja telalla levitetyssä, paakkuuntuneessa meikissään hirveältä white trashilta ja pohjakoulutuksena on merkonomin tutkinto? Kannattaako häntä uskoa? Eikö hänen pitäisi olla tuotteiden käyntikortti? Instagramin newsfeed on täynnä tällaisten konsulttien kuvia tällä hetkellä, kun on ollut ilmeisesti joku tapahtuma, missä eräs tuttavani on näemmä ollut ja saanut pitää ihan tiaraakin :D
Vanha ketju, tiedän, mutta pakko kommentoida. Mä ostin MK meikkejä jonkin aika sitten, ihan ok:lta vaikuttavat. En vain ymmärrä miksi konsulttia ei kiinnosta myydä minulle enempää. Sanoin konsultille etten halua jälleenmyyjäksi ja sen jälkeen en ole hänestä kuullut. Luulisi että merkillä on uutuuksia ja kamppiksia, kuulisin niistä mielelläni. Todella outo firma. Onko ihan oikeesti tärkeämpää rekrytoida uusia myyjiä kuin myydä niitä tuotteita?
Olen erityisen mieltynyt tuohon Mary Kayn TimeWaste -sarjaan. Toimii tehokkaasti!
Mä oon käyttänyt 6v. Ikää on tippunut iholta kiitos tehotuotteiden. En itse halua myydä meikkejä mutta ihanista tuotteista en luopuisi. Oma konsultti, jolle laitan tekstarin kun tuote lopussa ja pian jo tuo tuotteet minulle ❤️ Eipä voisi olla parempaa asiakaspalvelua mulle.
Mary Kaye Fender Stratocaster, varsinkin alkuperäinen on erittäin hyvä skeba ja arvoansa nostava sijoituskohde.
Te ihan oikeasti olette hurahtaneet tähän pyramidihuijaukseen?
Mä en ikinä ostaisi tuon hintaisia tuotteita ilman, että olisi kunnolla koulutettu ihminen. Esimerkiksi kosmetologi tai lääkäri. Lisäksi verkostomarkkinointi on viimeisiä asioita, mitä haluan tukea.
Ja mikään konsultti muutamaan päivän kurssilla ei ole pätevä kertomaan, miten kemialliset aineet reagoivat ihollani. Jopa minä olen nykyiseltä työsopimukseltani konsultti (täysin toisella alalla tosin) ja mitään todellista tietoa tästä hommasta ei ole. Kunhan olen opetettu sellaisten ihmisten toimesta, jotka ovat pari vuotta tehneet työtä. Voisin hyvin kuvitella, kuinka nuo kosmetiikan konsultit ovat samanlailla kouluttautuneita.
Vierailija kirjoitti:
Te ihan oikeasti olette hurahtaneet tähän pyramidihuijaukseen?
Mä en ikinä ostaisi tuon hintaisia tuotteita ilman, että olisi kunnolla koulutettu ihminen. Esimerkiksi kosmetologi tai lääkäri. Lisäksi verkostomarkkinointi on viimeisiä asioita, mitä haluan tukea.
Ja mikään konsultti muutamaan päivän kurssilla ei ole pätevä kertomaan, miten kemialliset aineet reagoivat ihollani. Jopa minä olen nykyiseltä työsopimukseltani konsultti (täysin toisella alalla tosin) ja mitään todellista tietoa tästä hommasta ei ole. Kunhan olen opetettu sellaisten ihmisten toimesta, jotka ovat pari vuotta tehneet työtä. Voisin hyvin kuvitella, kuinka nuo kosmetiikan konsultit ovat samanlailla kouluttautuneita.
Olen ostanut ihotautilääkärin suosituksesta apteekista minulle täysin sopimattomia tuotteita. Eivät lääkäritkään ole erehtymättömiä. Lääkäreillä voi suosituksiin vaikuttaa omistamansa osakkeet ja suhteet lääkefirmoihin.
Nevöhööd, mutta jos ovat vegaanisia, niin voisin mielelläni kokeilla 🐇🧡🐈💚🐭
Mary Kay tuotteita edullisesti !