Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko rakennusmies olla kiinnostunut rakennus siivoojasta? Onko edes mahdollista

Vierailija
28.08.2020 |

Siellä on yksi söpö ja ujon oloinen nuorimies töissä. Itse olen raksasiivoojana ja mietin, onko mahdollista että voisi olla kiinnostunut.

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua muuten kiinnostakaan enää, sain kuulla että kyseessä on insinööriopiskelijapoika. Ei ole ihan mun juttu! ap

Vierailija
62/83 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä 90-lukulaisia käsityksiä siivoojan työstä. Itse maksoin sillä asuntolainan ja elätin perheen, molemmat 2000-luvun puolella. Laitoshuoltajana voi muuten valita, koska on käytettävissä. (7-15 ja syys-toukokuu). Ihan kiva tässä elämänvaiheessa. Mun yliopistotutkinnolla (FM, hum) ei ole tarvinnut edes työllistyä, mutta olihan sekin ihan kivaa aikanaan, leppoisia vuosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista. Kuolasin usein raksalla siivoojia. 

Vierailija
64/83 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko ne nuoria kesätyttöjä max 20v vai oliko myös vakkareita ketä kuolasit? 

Vierailija
65/83 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

24-28v

Vierailija
66/83 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pyydä se kahville!! Tai pyydä se avuksi kantamaan joku lipasto kellariin. Tai pyydä siltä kyyti johonkin.

Miten tyyppi vastaa näihin, se kertoo paljon.

Vierailija
67/83 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

24-28v

Ja kuinka vanha olet itse? 45? 

Vierailija
68/83 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

24-28v

Ja kuinka vanha olet itse? 45? 

33

Vierailija
69/83 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kuolasit varmaan helppo pikapano mielessä, mutta et tapailu mielessä.

Vierailija
70/83 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksamies ei voi olla fyysisessä mielessä kiinnostunut siivojasta. Henkisesti ehkä, mutta ei muuta. Tunnen monta raksamiestä niin tää on tuttua.. ja pätee vähän muihinkin ammatteihin.

Vierailija
71/83 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kuolasit varmaan helppo pikapano mielessä, mutta et tapailu mielessä.

Olisi voinut miettiä ihan vakavaa suhdetta helposti. 

Vierailija
72/83 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se raksainssi näyttää hapanta naamaa koska se tuntee jatkuvasti olevansa lastentarhanopettaja aikuisille ihmisille.

Raksainssi näyttää hapanta naamaa, koska duunari työntekijät tietää häntä paremmin mikä toimii todellisuudessa ja suunnitelmat menee uusiksi.  Se Inssi ei ole ikinä tehnyt päivääkään oikeita töitä, pelkkiä paperihommia ja teoriaa, ja käytännössä ei kaikki mene niinkun teoriassa.

Vierailija
73/83 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raksapojalle varmaan riittää jos olet hyvännäköinen ja edes suht samanikäinen. 

Lääkäriltä ei kannata odottaa liikoja. Pitää olla vähintään sairaanhoitaja että ne koskis suhun.

Eikä tarvitse. Ei tarvita muuta kuin kohtuullinen vartalo, ettei ole yhäri ja on halukkaan oloinen niin lääkärilläkin on kalu pystyssä.

Niin lääkärillä on varmaan kalu pystyssä seksiä varten, mutta ei se kehtaisi julkisesti tapailla mitään siivoojaa tai olla suhteessa saatika mennä naimisiin sellasen kanssa.

No eipä voi tietää mikä on kenenkin todellinen koulutustaso, älykkyys tai tausta. Oon itse akateeminen siivooja, koulutukseltani huonosti työllistävän luonnontiedealan käsienheiluttelumaisteri ja vuosien pätkätyöttömyyskierteen jälkeen nyt vakkarina siivousfirmassa. Pohjakoulutus ei silti ole kadonnut mihinkään, ja luonnontieteet on edelleen lähellä sydäntä, mikä näkyy kyllä myös parisuhteessa. Olen naimisissa dippainssin kanssa, mutta uskon että lääkärinkin kanssa olisi ihan hyvin voinut kemiat kohdata ja kiinnostuksen aiheet osua yksiin. Oltiin kyllä jo naimisissa kun siirryin duunaritöihin, mutta edelleen tuo vaikuttaa kehtaavan olla mun puoliso. On sitäpaitsi lähtöisin perheestä jossa vanhempien koulutus- ja tulotasoissa iso ero, ja hyvinhän nuo appiksetkin vaikuttavat keskenään toimeen tulevan.

Vierailija
74/83 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raksamies ei voi olla fyysisessä mielessä kiinnostunut siivojasta. Henkisesti ehkä, mutta ei muuta. Tunnen monta raksamiestä niin tää on tuttua.. ja pätee vähän muihinkin ammatteihin.

Miksi ei voi olla kiinnostunut fyysisessä mielessä? Onhan miehillä kikkelit ja naisilla pimpat ja ne sopii yhteen.

Vierailija
75/83 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri mutta kysynpä, että voisiko raksan maalarinainen olla kiinnostunut siivoojatytöstä? 

Vierailija
76/83 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraaja kirjoitti:

Korkeakoulutetut "siivojat" eivät hallitse sen tasoista siivousta mitä tänäpäivänä vaaditaan.

Kyllä pitää olla siivousalan kurssi/koulutus.

En omaan firmaani päästäisi kouluttamatonta siivousalan työntekijää.

Riippuu paikasta. Osa firmoista vaatii koulutuksen vain jos siivoaa esim. jotain terveydenhuollon paikkoja. Siinä mielessä ihan järkevää toimintaa, että siivoojista on krooninen pula, ja koulutetut laitoshuoltajat pääsevät valikoimaan työpaikkansa. Ei jokaiseen rappusiivoojan osa-aikaiseen sijaisuuteen riitä useamman vuoden koulutuksen käynyttä tekijää millään.

Vierailija
77/83 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteroilla on vielä suht helppoa  mutta voi hitto kun mulla on maailman huonoin tutka. Kerran olin ihan 99% varma yhdestä tytöstä, mutta sit kun tutustuttiin paremmin ja olin yökylässä se näytti mulle miten oli tinderissä etsimässä miehiä. Varmaan vähän ihmetteli miks ei sen jälkeen enää nähty.

Vierailija
78/83 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisikpo joku selittää näin alkajaisiksi, mikä on se suuri ero rakennusmiehellä ja rakennussiivoojalla? Omaan korvaan kuulostavat täysin saman arvostuksen ammateilta ja sosio-ekonomiselta statukselta.

Siinä on se ero, että raksamies tarvitsee yleensä koulutuksen, vähintäänki rakennusalan perustutkinnon. Siivoojaksi pääsee kuka vaan, ei ole tarvinnut käydä edes peruskoulua loppuun. 

Ei pääse siivoojaksi kuka vaan, Hesas ehkä. Meilöäkin useita korkeakoulutettuja siivoojia, en ole ainut, tosin muut ovat ulkomaalaisia.

Naisissa ei taida olla  juurikaan vain peruskoulun käyneitä.  Kuka mistäkin syystä siivoaa tai muuta ilman huuteluja taustastaan. Yhtä hyvin voi olla ettei kuka vain mies kelpaisi joten hyvä ettei miehet yritä sitä siivoojaa.

Vierailija
79/83 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tuppaa siivoamaan, sekä koulutetut että kouluttamattomat koska eivät kehtaa mennä hyvin työllistäville miesvaltaisille aloille niin helposti. Pitäisi rohkaista myös naisia ihan kunnon aloille kuten raksa, sähkö, putki, metalli jne....

Vierailija
80/83 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi 👍 Miehille ei naisen ammatti ole kovinkaan tärkeää 🙂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän