Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään alkaa uusi elämä. Tavoitteena 20 kg laihtuminen. Anna yksi hyvä neuvo!

Vierailija
28.08.2020 |

Mä aloitan tänään uuden elämän. Olen lopenkyllästynyt liikakiloihini, raskaaseen oloon, suklaanmässytykseen, polvikipuihin, vetämättömyyteen, pullottavaan mahaan...
Olen konkarilaihduttaja, tiedän lautasmallin ja säännöllisen syömisen, arkiaktiivisuuden lisäämisen, hiilareiden vähentämisen, kärsivällisyyden...
Mutta mikä on se sun yksi ja paras neuvo, jonka annat laihduttajalle? Etenkin isoja kilomääriä itse pudottaneilta otan mielelläni vastaan oivalluksia.

Kommentit (2329)

Vierailija
1461/2329 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, että tulen tänne toisen ketjuun huutelemaan, mutta paikalla tuntuu olevan kannustavia ja asiantuntevia ihmisiä.

Olen itse pudottamassa painoani ja opettelemassa terveellisempiä ruokailutapoja. Muuten sujuu oikein hyvin, mutta iltapäivällä lounaan jälkeen valtaa aivan järkyttävä makeannälkä. Siis sellainen, että olen pahimmillani kaapinut siirappipurkin pohjia tai syönyt kuivaa kaakaojauhetta. Suklaalevy tai irtokarkkipussi uppoaa tuossa tilanteessa helpsti, jos kauppa on lähellä.

Mistä se iltapäivän makeanhimo johtuu? Mitä asialle voisi tehdä?

AP:lle tsemppiä!  

Kysymyksessäsi on jo vastaus. Lounasta ei syödä iltapäivällä, vaan aamupäivällä.

Tämä vastaus on saanut kritiikkiä, mutta kommentoijan viesti on ilmeisesti se, että lounaalla on jo liian nälkä. Eli lounasta pitäisi aikaistaa, jottei nälkä kasva liian suureksi.

Minä ymmärrän tuota siirappipurkin kaapijaa. Itse vuosia söin karkkia lounaan jälkeen, ja ihmettelin, miksi. Karkkia oli pakko saada, olin sitten syönyt mitä tahansa ja milloin tahansa. Tulin siihen tulokseen, että Minulla se oli vain tapa. Tapa piti poisoppia.

Vierailija
1462/2329 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän on APn projekti sujunut? Viestistä jos pari vuotta aikaa. Yleisenä neuvona 163/57kg ennen 70kg naisena voin sanoa, että älä anna periksi! Ei tarvitse olla erikoisia saliohjelmia tai dieettejä, mutta pääasia on että älä lopeta sitä liikuntaa vaikka tekisitkin vain 20min kerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1463/2329 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Mites projekti on mennyt? Aapee?

Vierailija
1464/2329 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama helppo kysymys joka päivä.

Vierailija
1465/2329 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No. Mites projekti on mennyt? Aapee?

Varmaan söi pelkkiä vihanneksia eikä treenannut ja ihmetteli kun ei laihtunut tai miksi lihoi entistä pahemmin uudestaan.

Vierailija
1466/2329 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysikö ap miehen, eikä painolla ole enää väliä?

Vierailija
1467/2329 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerihimo hellittää noin kolmen- neljän viikon päästä

Vierailija
1468/2329 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä stressaa mistään. Älä ruokavaliosta, älä liikunnasta. Liika stressi hidastaa laihtumista tai estää sen kokonaan (stressihormonit!)

Vierailija
1469/2329 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiki liikuntaa vaan 5 kertaa viikko niin kaloreita kuluu ja laihtuu.Itse 34 kg laihtuneena tiedän että ne kilot lähtee vain liikkumalla ja treenaamalla Pitää olla itsekuria liikkua lähes joka päivä jotta onnistuu. Kuntopyörällä polkeminen on hyvä tapa laihtua. Sillä itse pudotin suurimman osan painostani.

Vierailija
1470/2329 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni auttoi dieettaamisen lopettaminen ja uusien elämäntapojen asteittainen arkeen tuominen. Paino on pysynyt kurissa siten vuosia.

Jos diettaa, paino palaa dieetin jälkeen, kun palaa vanhoihin elintapoihin. Sittenhän se paino alunperin tulikin..

Vierailija
1471/2329 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vähemmän!

Vierailija
1472/2329 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttajat usein luulee ettei tarvii liikkua ja treenata että laihtuu. Toki ruokavaliolla on väliä mutta kun on 20-30 kg ylipainoa niin pitää liikkua ja treenata usein. KAtsokaa vaikka jutta ja suberdietti ohjelmia vanhoja jaksoja niin kyllä siinä treenataan ja kunnolla. Aikoinaan laihduin 25 kg 5 kuukaudessa itse ja treenasin todella paljon.

Vierailija
1473/2329 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei syö, niin laihtuu. 

Helppo homma!

Vierailija
1474/2329 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihdutin syömällä viisi kertaa päivässä pienen annoksen. Närästys lähti parissa päivässä.

Join vettä litratolkulla. Pissin painostani viitisen kiloa pois. Suolan aiheuttama turvotus päätyi vessanpönttöön.

Yhteensä lähti 14 kg.

Vierailija
1475/2329 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opi sietämään nälkää.

Vierailija
1476/2329 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkäpaasto, ei muuta.  MOT.

Vierailija
1477/2329 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ozempic-laihdutuslääke vie vähintään puoli kiloa viikossa ainakin ekan puolen vuoden ajan. Tunnen kolme ihmistä jotka ovat pudottaneet yli kymmenen kiloa 4-6 kuukaudessa. Kallis toki on:/

Vierailija
1479/2329 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta makean syöminen: suklaa, karkit, makeat leivonnaiset, sokeri, hunaja, alkoholi - kaikki pois. Minä sain 15 kiloa pois 10 vuodessa tuolla muutoksella.

Vierailija
1480/2329 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin 25kg syömällä terveellisesti ja jättämällä herkut vähemmälle. Minulle oli kuitenkin tärkeää pitää karkkipäivä ja herkutella joskus. Kaikesta ei välttämättä tarvitse kokonaan luopua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän