Mä olen tosi onnellinen Johanna Tukiaisen puolesta (vauva ja kihlat) ja toivon hänelle viimeinkin kaikkea hyvää!
Olen aina ollu sitä mieltä, että häntä on alusta asti suorastaan kiusattu.
Ja ei, en minäkään allekirjoita oikein mitään hänen tekemisiään tai sanomisiaan niiltä vuosilta, kun viina maistui. Mutta se viha, mitä hän päälleen sai, oli kohtuutonta. Jopa silloin, kun hänen hyvin läheinen siskonsa kuoli, täälläkin ruodittiin ilkeästi sitäkin asiaa kaikenlaista huudelleen. Se oli todellista pohjanoteerausta, kuolemasta ei saa kiusata ketään.
Nyt hän kuulosti ja näytti tasapainoiselta ja onnelliselta ihmiseltä Päivärinnan haastattelussa. Myös kauniimmata kuin ennen. Uskon, että äitiys tekee hyvää ja hän tulee keskittymään lapseensa kaikella rakkaudella. Toivon, että lapsen vähän kasvettua hän menisi opiskelemaan jotain järkevää. Se kantaisi monella tapaa, hänhän ymmärtääkseni myös kirjoitti ylioppilaaksi aikanaan aika hyvin.
En tunne häntä, mutta kerran Helsingin yössä istuttiin ahtaassa baarissa vierekkäisissä pöydissä. Vaihdettiin jotain sanoja. Hän oli kevyessä huppelissa kuten itsekin, mutta oli hyvin ystävällinen, kohtelias, avoin ja kaikin tavoin asiallinen. Varmasti on ollut muutakin, mutta ehkäpä häntä on lähestytty hieman eri tavalla kuin itse. Olen siis häntä vanhempi nainen itse.
Eli minä onnittelen ja toivon kaikkea hyvää hänelle, miehelleen ja vauvalle. On hänkin sitä onneaan etsinyt ja odottanut. Tässä nähdään, kuinka alkoholin kanssa läträyksen lopettaminen tekee hyvää niin naisille kuin miehille.
Kommentit (86)
On ollut kyllä ilahduttavaa nähdä muutos parempaan Johanna Tukiaisen elämässä. Toivon siunausta ja varjelusta hänelle vanhemmuuteen ja perhe-elämään.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Mikäs tää juttu on? En ole kuullut.
Kolme miestä voivat olla myös ystäviä (itsellä ainakin on), veli, serkkuja, isä. Tai kihlattu ja tämän ystävät.
Mistä tiedät että oli päissään?
Ainakin youtubeen ladatulla juhannusvideolla vaikutti olevan ihan vesiselvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhannuksena oli ainakin ympäri päissään jossain mökillä kolmen miehen kanssa. Hän itse laittoi sieltä paljon päivitystä instaan.
Niin mikä tämä juttu on? En halua että tällaisia levitellään, ellei ole totta. Teen ilmoituksen, ellet kerro väitteesi perusteita.
Päivärinnan tasoinen ammattitoimittaja olisi tietoinen tästä ja olisi kysellyt. Haastattelut taustoitetaan. Ei puhuisi raittiudesta,
Kuitenkin ollut iloisena jonkun just veljen, kihlatun ja kihaltun ytsävän seurassa. Kun iloinen, suomimamma väittää että kännissä.
Jos juo vauvan kanssa, vauva otetaan kyllä huostaan niin Ruotsissa kuin Suomessa. Uskon raittiuteen, haluan uskoa.
Päivärinta ei yksityisasioita henkilöhaastatteluissa pakota esille, hän on hyvinkin lempeä. Toisin oli ennen kun haastattelujen ydin oli politiikassa tai yhteiskunnallisissa asioissa.
Hohhoijakkaa. Jos on olemassa video, missä pari kk sitten muka kännissä rilluu, Päivärinta EI puhuisi, että sinusta ei ole ollut skandaaleja pariin vuoteen, olet ollut pari vuotta raittiina yms jne. Hän asettelisi puheensa ja kysymyksensä toisin.
No ei siitä mitkään lehdet kirjoittanutkaan.
Niin siis luulet, että Päivärinta ja hänen tuotantotiiminsä ei osaa käyttää Instagramia?
Selkeesti jengi ei tajua, mitä toimittajan työ oli.
Päivärnta ei lausuisi lausetta, että olet ollut nyt pari vuotta raittiina, ei tuota yhtä lausetta lausuisi, jos olisi kännivideo tältä kesältä. Ei ole niinkään kyse kysymyksistä vaan hänen sanomistaan lauseista.
Terveisin ammattitoimittaja, maisteri.
Ja todella jo tässä ketjussa rikoksen tunnusmerkistön täyttävää kiusaamista. Kyllä teidän ip-osoitteet on myös hetkessä selvittetty.
Kuten sanottu, Johanna poisti ne kännivideot seuraavana päivänä.
Viime kesänä hän oli Seiskan kannessa kännissä. Että sellainen taustatutkimus. Ei ole viime kesästäkään kahta vuotta.No nyt taas.
Kuinka moni meistä äideistä ei ollut kertaakaan kännissä ekaa raskauttaan edeltävänä kesänä? Itse ainakin olin, useamminkin. Se ei silti tarkoita että olisin juonut tipan tippaa odotusaikana, imetysaikana tai juurikaan neljän kuluneen äitiysvuoden aikana.
Jännä myös että valokuvasta saa tyhejntävää todistusta ihmisen humalatilasta. Mitenköhän se mitataan? Kenestä vain saa ihan selvinkin päin kuvan, jossa näyttää känniseltä. Ei tarvita kuin vähän videota, josta nappaa sen sekunnin sadasosan, kun silmänräpäytys laittaa silmät puolitankoon. Eikä siihen aina videotakaan tarvita, mutta esim Seiska tekee sitä.
Just sayin...
Seiskan kuva (makaa sammuneena kadulla) liittyy siihen, kun joku sanoi että ei Päivärinta ilman kunnon taustatutkimusta puhuisi kahden vuoden raittiudesta. Ei liity raskauteen, eikä kukaan ole väittänytkään sitä.
Se ei ole kiusaamista jos mainitsee faktoja( mm. vakavat mielenterveysongelmat, alkoholismi, alastonkuvien myynti kenkäparista, kaikki nämä ihan vähän ennen yllätysraskautta, hartaaksi uskovaiseksi ja evankelistaksi itseään tituleeravalta ihmiseltä ). Kaikki nämä ovat ihan julkista tietoa, Johannan itse kertomaa.
Silti kaikki ansaitsevat toisen mahdollisuuden ja toivon todella hartaasti että syntyvä vauva kääntää Tukiaisen kurssia parempaan suuntaan.
Näyttää kyllä freesiltä näissä uusissa kuvissa.
Heti uskon oikeuteen ja muuttumiseen, kun maksaa ulosotossa olevat velkansa.