Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen tosi onnellinen Johanna Tukiaisen puolesta (vauva ja kihlat) ja toivon hänelle viimeinkin kaikkea hyvää!

Vierailija
27.08.2020 |

Olen aina ollu sitä mieltä, että häntä on alusta asti suorastaan kiusattu.

Ja ei, en minäkään allekirjoita oikein mitään hänen tekemisiään tai sanomisiaan niiltä vuosilta, kun viina maistui. Mutta se viha, mitä hän päälleen sai, oli kohtuutonta. Jopa silloin, kun hänen hyvin läheinen siskonsa kuoli, täälläkin ruodittiin ilkeästi sitäkin asiaa kaikenlaista huudelleen. Se oli todellista pohjanoteerausta, kuolemasta ei saa kiusata ketään.

Nyt hän kuulosti ja näytti tasapainoiselta ja onnelliselta ihmiseltä Päivärinnan haastattelussa. Myös kauniimmata kuin ennen. Uskon, että äitiys tekee hyvää ja hän tulee keskittymään lapseensa kaikella rakkaudella. Toivon, että lapsen vähän kasvettua hän menisi opiskelemaan jotain järkevää. Se kantaisi monella tapaa, hänhän ymmärtääkseni myös kirjoitti ylioppilaaksi aikanaan aika hyvin.

En tunne häntä, mutta kerran Helsingin yössä istuttiin ahtaassa baarissa vierekkäisissä pöydissä. Vaihdettiin jotain sanoja. Hän oli kevyessä huppelissa kuten itsekin, mutta oli hyvin ystävällinen, kohtelias, avoin ja kaikin tavoin asiallinen. Varmasti on ollut muutakin, mutta ehkäpä häntä on lähestytty hieman eri tavalla kuin itse. Olen siis häntä vanhempi nainen itse.

Eli minä onnittelen ja toivon kaikkea hyvää hänelle, miehelleen ja vauvalle. On hänkin sitä onneaan etsinyt ja odottanut. Tässä nähdään, kuinka alkoholin kanssa läträyksen lopettaminen tekee hyvää niin naisille kuin miehille.

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna ei yhtään osaa tutkiskella tunne-elämäänsä eikä ajatuksiaan. Aina samat hokemat ja puolustuspuheet. Oikea henkinen kasvu ei tapahdu noin. Uskovaiset voi olla tosi pinnallisia. Mutta ilman muuta toivotan onnellista ja viisasta lapsiarkea ja hyvää tulevaisuutta.

Vierailija
22/86 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhannuksena oli ainakin ympäri päissään jossain mökillä kolmen miehen kanssa. Hän itse laittoi sieltä paljon päivitystä instaan.

Niin mikä tämä juttu on? En halua että tällaisia levitellään, ellei ole totta. Teen ilmoituksen, ellet kerro väitteesi perusteita.

Päivärinnan tasoinen ammattitoimittaja olisi tietoinen tästä ja olisi kysellyt. Haastattelut taustoitetaan. Ei puhuisi raittiudesta,

Kuitenkin ollut iloisena jonkun just veljen, kihlatun ja kihaltun ytsävän seurassa. Kun iloinen, suomimamma väittää että kännissä.

Jos juo vauvan kanssa, vauva otetaan kyllä huostaan niin Ruotsissa kuin Suomessa. Uskon raittiuteen, haluan uskoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhannuksena oli ainakin ympäri päissään jossain mökillä kolmen miehen kanssa. Hän itse laittoi sieltä paljon päivitystä instaan.

Niin mikä tämä juttu on? En halua että tällaisia levitellään, ellei ole totta. Teen ilmoituksen, ellet kerro väitteesi perusteita.

Minkä ihmeen ilmoituksen? :DD

Vierailija
24/86 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olisikin ja pysyisikin raittiina nyt!! Vuosi sitten oli otsikoissa psykoosin ja päihdehuuruisen elämän takia, siitä muutama kuukausi kun tuli raskaaksi tälle albaanille yhden yön suhteen jälkeen. Vielä helmi-maaliskuussa raskaana ollessaan etsi treffiseuraa julkisesti.

Toivon todella että elämä hänellä nyt rauhoittuisi ja lapsen takia saisi elämänsä kuntoon. ❤

Isän kansalaisuudella ei ole mitään sellaista väliä, että se pitäisi mainita jonkinlaisena miinuksena, kuten tässä tuntuu.

On toki surullista ja huolestuttavaa, jos tämä on totta, sillä jos puhuu olleensa kaksi vuotta raitis ja on jotain ihan muuta, silloin todellisuuden hallinta ja kohtaaminen ei ole ihan hallussa, silloin olen huolissani hänestä ja vauvasta.

MUTTA SILLOINKIN ON TOSI ALHAISTA ALKAA KIUSATA JA NÄLVIÄ. SILLOIN KIUSAA JA NÄLVII JO melkein käytännössä VAUVAA, sillä raskaana olevan tai vauvaa hoitavan äidin kiusaaminen on suoraan vauvalta pois.

Onko sinusta kiusaamista ja nälvimistä mainita tosiasioista? Psykoosista ja juopottelusta on lehtijuttu. Samoin noista muista asioista on Johanna itse kirjoitellut. Miehen syntyperällä ei kyllä ole väliä, kunhan on kunnollinen ja rakastava.

On kiusaamista alkaa etsiä sanottavaa, kun toinen on raskaana ja yrittää kaikin tavoin selvitä hyvin. On se kiusaamista, tahatonkin sellainen. Viimeisellä.n raskaana oleva tarvitsee kaiken tuen ja mielenrauhan, ei vanhojen virheiden esille nostamista. (Miltä sinusta olisi tuntunut, jos viimeisilläsi raskaana olisi nostettu esiin julkisesti, nimettömänä, esim kymmenen vuoden tai ihan vain vuoden takaisia virheitäsi. Itse olisin ainakin pillahtanut itkuun ihan pientenkin virheidne mainitsemisesta.)

Ja kaikillahan se ei jää tosiasioiden mainitsemiseen vaan tullaan kiusaamaan ja toivomaan pahaa. Se on sairasta tässä tilanteessa, kun ihmisellä kovia vuosia takana ja nyt hyvä yritys selvitä kaikella kunnialla ja rakkaudella.

Vierailija
25/86 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla voi ilmoittaa asiattomaksi. Ja voi myös ilmoittaa poliisille noin rankan tason valeita, tässä tapauksessa niitä voidaan oikeasi tutkia.

Vierailija
26/86 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että Johanna saa kaiken tuen vauvan hoitoon, jotta jaksaa häntä hoitaa. Ja saisi elämänsä oikeasti kuntoon.

Vierailija
27/86 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla voi ilmoittaa asiattomaksi. Ja voi myös ilmoittaa poliisille noin rankan tason valeita, tässä tapauksessa niitä voidaan oikeasi tutkia.

Odottavan äidin kiusaaminen on vakava. Se voitaisiin mun puolesta rinnastaa murhayritykseen, tutkia sellaisena. Sillä raskaana olevan naisen mielenrauhan heiluttaminen voi olla oikeesti vakavaa, keskenmenon tai kohtukuoleman vaara.

Kun kiusaa masennustaustaista odottajaa, sen pitäisi todella olla rikosasia heti ja kuka hyvänsä voi tehdä rikosilmoituksen. Kyllä se on vauvan hengellä ja terveydellä leikkmisitä.

Vierailija
28/86 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs tää juttu on? En ole kuullut.

Kolme miestä voivat olla myös ystäviä (itsellä ainakin on), veli, serkkuja, isä. Tai kihlattu ja tämän ystävät.

Mistä tiedät että oli päissään?

Kuten sanoin, instagramiin hän itse laittoi sieltä mökiltä itse kuvaamiaan pätkiä.

Isä ja veli ei ainakaan siellä ollut. Ehkä sitten serkkuja tosiaan:D.

Vierailija
29/86 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat kiusaajia ja etenkin menevät helposti lauman mukana, kiusaavat yhdessä, se kun vaan on nuin kivaa. Suomalainen on keskimäärin aika ällöttävä.

Vierailija
30/86 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivon hänelle kyllä kaikkea hyvää. Silti olen kyllä hieman huolissani, miten hän pärjää lapsen kanssa, kun olen käsittänyt, ettei kovin tasapainoista elämää elä. Toivon todella, että lapsen myötä hänen elämäänsä tulee iloa ja rauhaa. 

Vierailija
31/86 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme miestä voivat olla myös ystäviä (itsellä ainakin on), veli, serkkuja, isä. Tai kihlattu ja tämän ystävät.

Kuten sanoin, instagramiin hän itse laittoi sieltä mökiltä itse kuvaamiaan pätkiä.

Mistä tiedät että oli päissään? Tuo väite on vakava kunnianloukkaus.

Jos on juhannuksena ja iloisella tuulella, se ei tarkoita että on päissään. Jos on lasi kourassa, siellä voi olla alkoholitonta tai mitä hyvänsä mehua. Kyllä minä join monen mobta lasillista odotusaikanani, en vain kuitenkaan alkoholia, olin myös riehakkaan iloisena, en vain humalassa hetkeäkään.

Hän on kihloissa. Ettei vain mies ollut se kihlattu. Hänellä on ainakin yksi veli. Oliko kuvassa kaikki mahdolliset läsnäolijat? Siellä saattoi olla neljä naista, joiden miehet olivat kuvassa, mutta naiset eivät halunneet tulla, itse en mene tunnettujen ystävien instakuviin ruodittavaksi koskaan.

Eli toisin sanoen, voi olla kuva tai video juhannuksesta mökillä (mikä tässä on väärin?), voi olla kolme miestä ilman MINKÄÄNLAISTA epäilyttävyyttä ja voi olla TÄYSIN selvänä, mutta tällainen paska väite kirjoitettiin.

En todella usko, että hän raskaana julkaisisi jotain juopottelumateriaalia itsestään, vaikka olisi juonut jonkun yhden lasin, joka on sallittua (itse en juonut tippaakaan, muttta moni on juhannuksena lasin viiniä raskaana juonut)? YMmärtää varmasti, että keneltä hyvänsä otettaisiin vauva huostaan jo synnärillä, jos julkaisee juopottelusta materiaalia odotusaikana. Niin Ruotsissa kuin Suomessa,

Eli toisin sanoen piti vain kiusata ja kirjoittaa törkeä väite raskaana olevasta ihmisestä.

Vierailija
32/86 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivärinnan tasoinen ammattitoimittaja olisi tietoinen tästä ja olisi kysellyt. Haastattelut taustoitetaan. Ei puhuisi raittiudesta,

Kuitenkin ollut iloisena jonkun just veljen, kihlatun ja kihaltun ytsävän seurassa. Kun iloinen, suomimamma väittää että kännissä.

Jos juo vauvan kanssa, vauva otetaan kyllä huostaan niin Ruotsissa kuin Suomessa. Uskon raittiuteen, haluan uskoa.

Tee ihmeessä ilmoitus:D. Itse se niitä kännisössötyksiään jakaa instassa. Siksipä tuo ei käy neuvolassa, ei Suomessa eikä Ruotsissa, kun varmaan liikaa udeltaisiin asioita. Muutaman kerran käynyt yksityislääkärillä tai jossain labroissa.

Ja edelleen: Instagram lähteenä hänen omalta näppäimiltä.

Vierailija
33/86 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en toivota hänelle mitään hyvää sen takia, mitä hän on tehnyt ja mitä hän tekee koirilleen. Sen jälkeen kun hän lopettaa eläinrääkkäyksen, minulle on aivan yhdentekevää mitä hänelle tapahtuu, mutta koirat häneltä olisi pitänyt ottaa pois jo kauan sitten.

Vierailija
34/86 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivärinta ei yksityisasioita henkilöhaastatteluissa pakota esille, hän on hyvinkin lempeä. Toisin oli ennen kun haastattelujen ydin oli politiikassa tai yhteiskunnallisissa asioissa.

Vierailija
35/86 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat itkupotkuraivarit tulee synnärillä, kun rouva huomaa, ettei vauva olekaan sinisilmä-blondiprinsessa.

Vierailija
36/86 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, olet nähnyt videon mökiltä juhannuksena vähän isommassa seurueessa.

Päättelit, että on kännissä ja jossain kimppakivassa. Kertoo sinusta aika paljon eikä mitään kaunista. Iljettävää kiusaamista.

Kuinka moni meistä ei ollut raskausaikanaan mökillä useamman kuin yhden ihmisen kanssa? Kuinka monesta tuntemattomat kirjoittivat julkisesti, että ryyppää kolmen miehen kanssa? Sitten vielö ihmetellään, kun J puhuu suomalaisten julmuudesta.

Vierailija
37/86 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivärinta ei yksityisasioita henkilöhaastatteluissa pakota esille, hän on hyvinkin lempeä. Toisin oli ennen kun haastattelujen ydin oli politiikassa tai yhteiskunnallisissa asioissa.

Hohhoijakkaa. Jos on olemassa video, missä pari kk sitten muka kännissä rilluu, Päivärinta EI puhuisi, että sinusta ei ole ollut skandaaleja pariin vuoteen, olet ollut pari vuotta raittiina yms jne. Hän asettelisi puheensa ja kysymyksensä toisin.

Vierailija
38/86 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tapauksessa mä oikeasti ja todella säälin tuota vauvaa siitä, millainen äiti hänellä on ja olen todella pahoillani vauvan puolesta, että Tukiainen tuli raskaaksi.

Oikeasti toivon todella, että Johanna rauhoittuu ja oikeasti on raitis ja hoitaa vauvansa hyvin, mutta se, millainen hän on ja miten hän on käyttäytynyt ei anna kovin suurta luottamusta että noin kävisi.

Mutta siis: toivon todella, että kaikki menee hyvin ennenkaikkea vauvan vuoksi. Vaikka edelleen salaa toivon, että koko vauva on vain Johannan mielikuvituksen tuotetta.

Vierailija
39/86 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee ihmeessä ilmoitus:D. Itse se niitä kännisössötyksiään jakaa instassa. Siksipä tuo ei käy neuvolassa, ei Suomessa eikä Ruotsissa, kun varmaan liikaa udeltaisiin asioita. Muutaman kerran käynyt yksityislääkärillä tai jossain labroissa.

Ja edelleen: Instagram lähteenä hänen omalta näppäimiltä.

Niin, luetun ymmärtäminen siellä pätkii taas.

MITEN TODISTAT KÄNNISÖSSÖTYKSEN? Näitkö alkoholin menevän suuhun? Sanoiko hän tai joku muu videolla, että on juonut? Tai kaatuiliko, hariitiko silmät eli siis selkeä kiistaton päihtymys? KAS KUN EI.

MITEN TODISTAT, ettei käy neuvolassa asuinmaassaan RUotsissa? Et mitenkään, sillä terveystiedot ovat salaisia sielläkin.

Syyllistyt vakavaan kunnianloukkaukseen ihan omilta näppäimiltä juuri nyt. Valheellinen väite raskaana imevan ihmisen dokaamisesta on todella rikos ja syytteen alainen.

Sinulla on ruma sielu.

Vierailija
40/86 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että oli päissään? Tuo väite on vakava kunnianloukkaus.

Jos on juhannuksena ja iloisella tuulella, se ei tarkoita että on päissään. Jos on lasi kourassa, siellä voi olla alkoholitonta tai mitä hyvänsä mehua. Kyllä minä join monen mobta lasillista odotusaikanani, en vain kuitenkaan alkoholia, olin myös riehakkaan iloisena, en vain humalassa hetkeäkään.

Hän on kihloissa. Ettei vain mies ollut se kihlattu. Hänellä on ainakin yksi veli. Oliko kuvassa kaikki mahdolliset läsnäolijat? Siellä saattoi olla neljä naista, joiden miehet olivat kuvassa, mutta naiset eivät halunneet tulla, itse en mene tunnettujen ystävien instakuviin ruodittavaksi koskaan.

Eli toisin sanoen, voi olla kuva tai video juhannuksesta mökillä (mikä tässä on väärin?), voi olla kolme miestä ilman MINKÄÄNLAISTA epäilyttävyyttä ja voi olla TÄYSIN selvänä, mutta tällainen paska väite kirjoitettiin.

En todella usko, että hän raskaana julkaisisi jotain juopottelumateriaalia itsestään, vaikka olisi juonut jonkun yhden lasin, joka on sallittua (itse en juonut tippaakaan, muttta moni on juhannuksena lasin viiniä raskaana juonut)? YMmärtää varmasti, että keneltä hyvänsä otettaisiin vauva huostaan jo synnärillä, jos julkaisee juopottelusta materiaalia odotusaikana. Niin Ruotsissa kuin Suomessa,

Eli toisin sanoen piti vain kiusata ja kirjoittaa törkeä väite raskaana olevasta ihmisestä.

Ei kukaan ole väittänytkään että olisi väärin olla miesten kanssa mökillä.

En ole ainoa joka näki ne kännivideot. Muutama siellä kommentoi, että miten voit olla humalassa, mutta Johanna poisti ne kommentit ja seuraavana päivänä poisti kännipäivitykset. Mutta kyllä ne moni muukin näki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi