Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka leikkaa itse omat hiukset

Vierailija
27.08.2020 |

Mulla pitkähköt hiukset, oon opetellut nettivideoiden kautta itse leikkaamaan. Leikkaan myös lapsen hiukset (poika, lyhyet hiukset). Leikkaisin miehenkin mutta hän ei ole vielä uskaltanut antaa. Miehen hiukset ovat ohuet ja on tosi tarkka siitä että jokainen karva on juuri oikein. Itsellä ja lapsella paksut hiukset niin ei ole niin justiinsa.

Säästän näin lapsen kohdalla 15-25e per kerta, itsellä en edes tiedä paljonko naisten hiusten leikkaus maksaa, kun viime kampaajakäynnistä on niin pitkään. Joka tapauksessa satoja euroja vuodessa.

Onko muita jotka leikkaa itse hiukset?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan itse omat yli pepun ulottuvat hiukset ja mieheni hiukset. Aloin jo teini-iässä leikkaamaan omaa tukkaa. Jos kaipaisin monimutkaista kampausta siinä kohtaa menisin kampaajalle.

Vierailija
42/44 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan itse. Aina tulee paha mieli tai ärsytys kampaajalla. Pitkät hiukseni leikkasin juuri polkaksi. Värjään myös itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkaan itse. Aina tulee paha mieli tai ärsytys kampaajalla. Pitkät hiukseni leikkasin juuri polkaksi. Värjään myös itse.

Tämä oli minullakin iso tekijä siinä et aloin leikata itse. Kampaajalla tuli aina paha mieli. -ap

Vierailija
44/44 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttavani leikkaa, huvittaa aina tuo mielikuva hänestä, naisellinen, varakas, nätisti pukeutuva ja Fiskarseilla tirppasee hiuksensa. Lopputulos on..hmmm... ei ehkä hirveän hyvä, toisaalta ei kauheakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä