Ei enää miehiä! Tämä on lupaus.
Nyt riitti. Seurauksena on vain sydänsuruja, epävarmuutta, unettomuutta ja lisää sydänsuruja. Ei niitä jaksa enää. Lupaan ja vannon tässä, että vaikka joku hyvä mies olisi kiinnostunut minusta, niin en saatana lähde leikkiin mukaan!
Viimeinen niitti oli tietysti viimeinen mies; en jaksa enää haaveilua ja sitten haaveitten romuttumista. Ja koska olen ihan lälly tunneihminen, niin en voi itselleni mitään, vaan todellakin haaveilen ja ihastun ja sitten pilaan kaiken liiallisilla tunteillani. Se loppu nyt.
Onneks mulla on omakin elämä, vaativa työ yms, eli pystyn ainakin vähän hukkuttautumaan niihin ja tapan tän pinnan alla kuplivan ikävän.
Haistakaa paska, miehet!
Kommentit (68)
Ensinnäkään et voi syyttää kaikkia miehiä muutaman sikailusta, koska kaikki ovat yksilöitä. En mäkään naisena ilahdu, kun katkerat äijät syyttää mua asioista, joita niiden edelliset naiset on tehneet. Minä en ole vastuussa muiden naisten tempuista. Kukaan uusi mies ei ole vastuussa siitä, mitä sun edelliset teki. Ymmärrä tämä nyt ensimmäisenä.
Sitten mieti, miksi kaikki menee aina pieleen. Ihastutko sä nimenomaan niihin, jotka eivät ole kauhean innostuneita sinusta? Sulle jää paljon aikaa kaivata ja haikailla perään, kun mies ei halua nähdä tai ainakaan kovin usein? Se ei ole merkki siitä, että mies on tavoittelun arvoinen vaan siitä, että sitä ei juurikaan kiinnosta. Se ei tee sinusta yhtään huonompaa, jos kaikkien kanssa ei kemiat pelaa, koska kaikkien kanssa kemiat ei yksinkertaisesti pelaa. Anna olla ja unohda koko tyyppi. Miehiä riittää maailmassa.
Mulle kävi niin, että jatkuvien sydänsurujen jälkeen tapasin miehen, joka oli minulle täydellinen. Samanikäinen, samantasoinen koulutus, kivannäköinen, samat elämänarvot - ja ennen kaikkea kiinnostunut minusta. Kaiken sen paskan jälkeen, jota niskaan oli tullut, huomattavasti edellisiä tasokkaampi mies soittikin joka päivä ja halusi nähdä, perui suunnittelmiaan tavatakseen minut jne. Silloin mä vasta tajusin, että tällaista se on, kun tunne on molemminpuolinen. Ei ole tarvetta analysoida kavereiden kanssa tai avata palstalle ketjuja ja miettiä, mitä mies meinaa.
Valitse siis puolisosi niistä miehistä, jotka ovat kiinnostuneita sinusta - aivan varmasti kohtaat vielä sellaisen, jonka kanssa tunne on molemminpuolinen. Sillä välin ja ennen kaikkea: älä roiku niissä, jotka eivät ole kiinnostuneita sinusta. Siitä ei saa kuin sydänsuruja ja katkeroitumista koko vastakkaista sukupuolta kohtaan.
Aah, miten syvällisiä ohjeita! Hei haloo, "opettele rakastamaan itseäsi"... Enköhän minä aikuisena naisena osaa olla ihan just niinku pitää ja miten haluan.
Hemmetti, mitä naistenlehtikamaa nää palstan kommentit on.
ap
Mitäs kamaa toi sun aloitusviestisi sitten oli?
[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 07:58"]
Nyt riitti. Seurauksena on vain sydänsuruja, epävarmuutta, unettomuutta ja lisää sydänsuruja. Ei niitä jaksa enää. Lupaan ja vannon tässä, että vaikka joku hyvä mies olisi kiinnostunut minusta, niin en saatana lähde leikkiin mukaan!
Viimeinen niitti oli tietysti viimeinen mies; en jaksa enää haaveilua ja sitten haaveitten romuttumista. Ja koska olen ihan lälly tunneihminen, niin en voi itselleni mitään, vaan todellakin haaveilen ja ihastun ja sitten pilaan kaiken liiallisilla tunteillani. Se loppu nyt.
Onneks mulla on omakin elämä, vaativa työ yms, eli pystyn ainakin vähän hukkuttautumaan niihin ja tapan tän pinnan alla kuplivan ikävän.
Haistakaa paska, miehet!
[/quote]
Eli syytät miehiä siitä että olet itse luuseri
[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 10:43"]
Hemmetti, mitä naistenlehtikamaa nää palstan kommentit on.
ap
[/quote]
Näin on. Aloitusviestin perusteella suosittelen sinulle erään toisen lehden keskustelupalstaa.
Ap olet huonompaa ainesta! Jos et ole kerennyt vielä jalostus touhuun mukaan niin lupauksesi mukaan et siis enää aio edes jalostua! Hyvä näin kaikille, etenkin meille miehille.
ps.jalostukseen tarvitaan paremmat geenit :)
Ap, kuinka vanha olet? Oletko kunnollista miestä ikinä nähnytkään? Niitäkin on, voin kertoa.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 10:53"]
Ap olet huonompaa ainesta! Jos et ole kerennyt vielä jalostus touhuun mukaan niin lupauksesi mukaan et siis enää aio edes jalostua! Hyvä näin kaikille, etenkin meille miehille.
ps.jalostukseen tarvitaan paremmat geenit :)
[/quote]
Kiitos kun vielä selvensit mulle tyhmälle loppukirjoitukessasi, että mitä oikein tarkoitit jalostuksella!
ap
Ps. Loppukirjoituksesi pilasi jo muutenkin melko epäonnistuneen sarkasmisi kokonaan.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 07:58"]
[/quote]
Kuinka kauan olette tunteneet? Mitä tuo 'kaiken pilaaminen liiallisilla tunteilla' käytännössä tarkoittaa?
Ja teille, te muut huumorintajuttomat av-mammat, kehittäkää vähän itseänne.
ap
[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 10:59"]
Ja teille, te muut huumorintajuttomat av-mammat, kehittäkää vähän itseänne.
ap
[/quote]
Älä meille huuda, sille miehellehän sä olet vihainen. Ja itsellesi. Yritin esittää tarkentavia kysymyksiä, josko osaisin hieman neuvoa, mutta sinä vastailet vain todella aggressiivisesti.
Olisikohan sinulle käynyt se klassinen: mies haluaa pelkkää seksiä, sinä jotain enemmän. Vinkki: ei kannata antaa heti kättelyssä, jos haluat vakavan suhteen. Seksi vaikuttaa mielihyvähormoneihin ja voi aiheuttaa valheellisen mielikuvan kiintymyksestä. Aidosti kiinnostunut mies kyllä malttaa odottaa.
Työsi kuulostaa epäilemättä vaativalta, kun työaikana ehdit tännekin kirjoitella :D
Mähän huudan just kelle haluan. Ja mä en tartte mitään säälittäviä vinkkejä ja neuvoja, koska en kuitenkaan koskaan pelaa mitään pelejä vaan teen asiat juuri niinkuin haluan.
Että seuraava, joka aikoo kirjoittaa jotain, niin voi hillitä ne sormesa ja vastata vaikka johonki muuhun ketjuun. Kits.
ap
Ap, tsekkaa toi demi.fi, voisit tykätä!
:) olet kiukkuinen...puutteessako?
[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 11:12"]
:) olet kiukkuinen...puutteessako?
[/quote]
No sitäkin, perkele ku kerran taas makuun pääsee ni sit ei taas saakaan.
ap
"Mähän huudan just kelle haluan. Ja mä en tartte mitään säälittäviä vinkkejä ja neuvoja, koska en kuitenkaan koskaan pelaa mitään pelejä vaan teen asiat juuri niinkuin haluan."
Nyt Jessica-Adalmiina se kone kiinni ja siivoat huonees tai et todellakaan lähde illalla mihinkään kotibileisiin!
Miksi teit avauksen? Niiden taputtelujen takiako? No tässä: *tap tap*
Oletko samanlainen raivotar miesten suhteen? Mies osoittaa kiinnostuksensa, sinä annat pillua heti kättelyssä, ihastut ja kuvittelet miehen olevan se oikea ja alat käyttäytyä, kuin miehellä olisi jotain velvollisuuksia sinua kohtaan. Sitten kun selviää, että mies halusikin vain sitä pillua, suutut ja vannot, ettet enää koskekaan yhteenkään mieheen.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 11:16"]
Miksi teit avauksen? Niiden taputtelujen takiako? No tässä: *tap tap*
Oletko samanlainen raivotar miesten suhteen? Mies osoittaa kiinnostuksensa, sinä annat pillua heti kättelyssä, ihastut ja kuvittelet miehen olevan se oikea ja alat käyttäytyä, kuin miehellä olisi jotain velvollisuuksia sinua kohtaan. Sitten kun selviää, että mies halusikin vain sitä pillua, suutut ja vannot, ettet enää koskekaan yhteenkään mieheen.
[/quote]
Mikä ihme saa sut kuvittelemaan, että se kuvio meni noin?? Taidat itse käyttäytyä tuolla tavalla tai olla vähän yksinkertainen.
ap
Nostan tämän, koska aion tehdä samoin. Miehetön vuosi 2013 olkoon loppuun asti. Nyt olen niin väsynyt toiveiden romuttumiseen ja pettymiseen.
Keskityn myös töihin, lapsiin ja kuntoiluun. Nyt ei enää yhtään huomiota kellekään miehelle.
Tsemppiä kaikille naisille ja erityisesti ap:lle!