Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei enää miehiä! Tämä on lupaus.

Vierailija
20.09.2013 |

Nyt riitti. Seurauksena on vain sydänsuruja, epävarmuutta, unettomuutta ja lisää sydänsuruja. Ei niitä jaksa enää. Lupaan ja vannon tässä, että vaikka joku hyvä mies olisi kiinnostunut minusta, niin en saatana lähde leikkiin mukaan!

Viimeinen niitti oli tietysti viimeinen mies; en jaksa enää haaveilua ja sitten haaveitten romuttumista. Ja koska olen ihan lälly tunneihminen, niin en voi itselleni mitään, vaan todellakin haaveilen ja ihastun ja sitten pilaan kaiken liiallisilla tunteillani. Se loppu nyt.

Onneks mulla on omakin elämä, vaativa työ yms, eli pystyn ainakin vähän hukkuttautumaan niihin ja tapan tän pinnan alla kuplivan ikävän.

Haistakaa paska, miehet!

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tai olla kokoajan vitun epävarma itsestään... ja näin ollen ei tarvii meikata, laittaa feikkitissejä, hiustenpidennyksiä, ripsenpidennyksiä... voi olla ihan oma luonnollinen ittensä, eikä mikään kemikaalifeikki-huora.

Vierailija
22/68 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 12:19"]

haista sinä pitkä vittu, vitun huora. Onneksi oon tänne mieheksi syntyny, nii ei tarvii olla heikko, tyhmä, ailahteleva... ei tarvii kärsii kuukautiskivuista, saan parempaa palkkaa, eikä tarvitse synnyttää tai tulla raiskatuksi.

[/quote]

Jep. Synnytys ja raiskaus, nuo joka naisen arkipäivän pikkuharmit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: Kirjoitat, että "Ja koska olen ihan lälly tunneihminen, niin en voi itselleni mitään, vaan todellakin haaveilen ja ihastun ja sitten pilaan kaiken liiallisilla tunteillani."

Eli sinä itse sanot pilaavasi suhteet? Vika ei mielestäsi siis olekaan miehissä vaan sinussa?

Sinun kannattaisi varmaan miettiä omaa käyttäytymistäsi suhteissa. Oletko jo suhteen alkuvaiheessa liian takertuva?

[/quote]

Tätä minäkin yritin äsken sanoa. Ap, älä ole epätoivoinen.

Vierailija
24/68 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 11:15"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 11:12"]

:) olet kiukkuinen...puutteessako?

[/quote]

No sitäkin, perkele ku kerran taas makuun pääsee ni sit ei taas saakaan.

ap

[/quote]

jos olit hyvä pano se mies tulee vielä takaisin jos ei muualta saa

Vierailija
25/68 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 12:47"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 11:15"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 11:12"]

:) olet kiukkuinen...puutteessako?

[/quote]

No sitäkin, perkele ku kerran taas makuun pääsee ni sit ei taas saakaan.

ap

[/quote]

jos olit hyvä pano se mies tulee vielä takaisin jos ei muualta saa

[/quote]

Ja epätoivoinen Ap antaa, kuten tähänkin asti...

Vierailija
26/68 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: Kirjoitat, että "Ja koska olen ihan lälly tunneihminen, niin en voi itselleni mitään, vaan todellakin haaveilen ja ihastun ja sitten pilaan kaiken liiallisilla tunteillani."

Eli sinä itse sanot pilaavasi suhteet? Vika ei mielestäsi siis olekaan miehissä vaan sinussa?

Sinun kannattaisi varmaan miettiä omaa käyttäytymistäsi suhteissa. Oletko jo suhteen alkuvaiheessa liian takertuva?

[/quote]

Tässä olisi nyt niitä aikuisten neuvoja. Luepa huolella, kun kerran niin aikuinen olet.

Vierailija
27/68 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuiko Ap vai tuliko joku panemaan sut hiljaiseksi? ;)

Vierailija
28/68 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
29/68 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hitto, oisin kaivannu vähän selkään taputteluja tästä päätöksestä. Kiitti vaan! :D

ap

Vierailija
30/68 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat ovat vielä viemässä lapsia tarhaan, odottele nyt hetki niin saat varmasti tukea ja vastauksia :)

Vierailija
31/68 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Saat sympatiani.

Nyt olen ollut sinkkuna jo 1,5v ja näillä näkymin sellaisena jatkan. Kosijoita riittää jonoksi mutta kaikki saa rukkaset.

Vierailija
32/68 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kyllä kaipaisin tasaveroista kumppania, lämpöä ja läheisyyttä ja rakkautta. Mutta nyt todella tuntuu siltä, että nuo tarpeet ovat pienempi paha kuin ainaiset epäonnistumiset ja sydänsurut. Hitto kun pitää olla niin herkkis.

ap

Vierailija
33/68 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 07:58"]

Nyt riitti. Seurauksena on vain sydänsuruja, epävarmuutta, unettomuutta ja lisää sydänsuruja. Ei niitä jaksa enää. Lupaan ja vannon tässä, että vaikka joku hyvä mies olisi kiinnostunut minusta, niin en saatana lähde leikkiin mukaan!

Viimeinen niitti oli tietysti viimeinen mies; en jaksa enää haaveilua ja sitten haaveitten romuttumista. Ja koska olen ihan lälly tunneihminen, niin en voi itselleni mitään, vaan todellakin haaveilen ja ihastun ja sitten pilaan kaiken liiallisilla tunteillani. Se loppu nyt.

Onneks mulla on omakin elämä, vaativa työ yms, eli pystyn ainakin vähän hukkuttautumaan niihin ja tapan tän pinnan alla kuplivan ikävän.

Haistakaa paska, miehet!

[/quote]

Uhoot vaan, et kuitenkaan tule ilman sitä miestä toimeen.

Vierailija
34/68 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, tunteet ovat samat, ei ikinä enään naisia paskaa saa vaan vaikka kuinka hyvä olis.

Vierailija
35/68 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Nainenhan on ihan kiva, varsinkin naidessa ja tansseissa. Tansseissa kun naisella voi töniä niitä kanssatanssijoita.

Vierailija
36/68 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin aapeetä. Olen itsekin miettinyt pitäisikö elää loppuelämä ilman miehiä. Toinen vaihtoehto olisi tietty käyttää niitä vain seksiin jonkun aikaa ja heittää menemään kun kyllästyy. Niinhän miehetkin tekevät. Toiveena olisi kuitenkin että pystyisin kovettamaan sydämeni täysin enkä koskaan kaipaisi suhdetta enkä läheisyyttä. Pääsee paljon helpommalla.

Vierailija
37/68 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sää tapaat vääränlaisia miehiä, ei kaikista ole kumppaneiksi. sun pitää laajentaa kriteereitäsi

Vierailija
38/68 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä ratkaisu, tutkaile itseäsi sillä aikaa. Tiedätkö, miehet pitää oppia ottamaan riittävän kevyesti suhteen alkuvaiheessa. Käytännössä jos tapailet satunnaisesti esim. 3 eri miestä, et kiinnity liikaa ja voit rauhassa pohtia, millainen mies sinulle sopisi.

Eli ole hetki yksin, opettele rakastamaan itseäsi ja harjoittele sen jälkeen kevyempää seurustelutaktiikkaa:-) Onnea matkaan!

Vierailija
39/68 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samat ajatukset. Satunnainen tapailu ja yhdenillanjutut syö itsetuntoa ja kyynistää, mutta ne suhteet joissa annat sydämesi vie kokonaan pohjalle. Parempi keskittyä muihin asioihin vaikka elämästä silloin tietenkin jää paljon puuttumaan. Mutta en kestä enää yhtään sydänsurua, sen tiedän.

Vierailija
40/68 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko huijata maailmankaikkeutta kokeilemalla käänteistä psykologiaa?

Itse ajattelin eron jälkeen, että miehiä, miehiä, miehiä, palaan sinkkuvuosiini ja alan HARRASTAA seksiä ja deittailua. 

No, miten kävi? Pariin kertaan pakotin itseni treffailuun ja yökyläilyyn eikä siinä ollut mitään sen ihmeempää kuin silloin aitosinkkuilun kautenakaan. Deittailusta tykkäsin siinä mielessä, että sai tavata ihmisiä ja syyn lähteä pois kotoa.

Kunnes sitten tuli vastaan se mies, joka taitaa jäädä viimeisekseni. Tunne on molemminpuolinen ja elämä on hyvää. Mutta alkuperäinen motiivini oli satunnainen seksiseura ja uudet kokemukset...