Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Susi lampaiden keskellä

Vierailija
22.04.2026 |

Kun katson tätä maailmaa, minulla on vain tunne, että useimmat ihmiset toimivat alhaisemmalla tietoisuuden tasolla. Tuntuu siltä, ​​että nämä ihmiset saavat kaikki mielipiteensä joko vanhemmiltaan tai sosiaalisesta mediasta. He vain sokeasti uskovat jonkinlaiseen "hyvään" ja "pahaan" ja he ovat liian naiiveja harkitakseen eri mahdollisuuksia - heidän uteliaisuutensa ja luovuutensa puute tekee mahdottomaksi kuvitella jotain erilaista. Heitä hallitsevat sokeasti "sudet" (ihmiset, jotka näkevät valheiden läpi, ymmärtävät universaaleja totuuksia elämästä).

He ovat liian tyhmiä ymmärtääkseen, ettei elämässä ole mitään luonnostaan ​​tarkoitusta. He yrittävät saada "rakkautta" (vain kemikaaleja aivoissa), rahaa ja onnea eivätkä ymmärrä, ettei missään tässä ole mitään järkeä. He ovat liian lampaita ymmärtääkseen, ettei missään tässä ole mitään tarkoitusta, ja he luulevat, että jokin, mitä he tekevät, on tärkeää.

Kaikki tämä saa minut tuntemaan oloni hyvin eristäytyneeksi ja masentuneeksi. Maailma tuntuu todella yksinäiseltä, kun olet susi, joka ei yritä pukeutua lampaaksi. Makaan vain sängyssäni päivät pitkät ja haluan vain elämäni loppuvan, rehellisesti sanottuna. En halua olla yksi heistä ja koittaa elää, vaikka tässä elämässä ei ole mitään merkityksellistä.. Ja kaikki muut sudet pukeutuvat vain lampaan vaatteisiin. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla on näin.

Vierailija
2/2 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet asian ytimessä. Itse pyrin välttämään sänky-kausia, toki niitä meille tulee, kuuluu "taudin" laatuun. 

Pyrin maksimoimaan hauskan ja vaiherikkaan elämän sekä olemaan kaikille ihmisille hyvä, varsinkin niille heikoimmassa asemassa oleville. Mulkuille ja ilkeille taas en osaa olla mielin kielin, en sitten yhtään. Tämä tulkitaankin sitten asennevammaksi näiden mulkkujen puolelta (ja koska näen heidän valheellisen fasadin lävitse, halusin tai en) mutta olen täysin valmis elämään tämän tulkinnan kanssa :)

M45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi