Kuinka paljon ikäistäsi nuoremmalta näytät siis suunnilleen?
Kommentit (47)
Omasta mielestäni näytän ikäiseltäni eli 5kymppiseltä. Moni on sanonut että luulivat minun olevan nuorempi mutta ehkä ovat vain kohteliaita kuitenkin. Tosin olen lyhyt ja pukeudun aika rennosti niin voinhan näyttääkin nuoremmalta jos ei kovin tarkasti katso.
Ihmisen naama näyttää tietyn ikäiseltäni ja kroppa voi näyttää nuoremmalta tai vanhemmalta. Lisäksi ryhti ja joustava liikkuminen tekevät energisen (nuoremman) näköiseksi.
Ulkonäkö on kokonaisuus.
näytän n. 35-40v. olen 29v nainen.
N 7-10 v nuoremmalta kuulema, kun ikääni ollaan kyselty.
M 45
Olen 41-vuotias mies, eikä mun ikää meinaa kukaan uskoa, eikä ikinä ole kukaan arvannut oikein edes 5 vuoden tarkkuudella. Monesti pitänyt näyttää ajokortti, kun muka huijaan ikäni 10 vuotta ylöspäin.
En näytä nuoremmalta vaan vanhemmalta.
Olen 30 v mutta näytön ehkä 35-38-vuotiaalta.
Papereita ei ole kysytty viiteen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
No tällä palstalla kaikki nelikymppiset luulevat menevänsä vielä 25-vuotiaasta :D
Ihminen tulee sokeaksi omalle peilikuvalleen, eikä huomaa hiljalleen tulevia vanhuuden merkkejä. Sitten kun hän kadulla törmää vanhaan luokkakaveriin, on ensimmäinen ajatus että ”herranen aika kun tuo näyttää mummolta/papalta”, onneksi olen itse niin hyvin säilynyt. Ja se toinen osapuoli ajattelee täsmälleen samalla tavalla.
Toisten ihmisten veikkauksiin omasta iästä ei ole luottamista, sillä kaikki pyöristävät iän alakanttiin ihan kohteliaisuuden vuoksi, koska eivät kehtaa sanoa mitä oikeasti ajattelevat toisen iäksi.
Sori nyt vaan, mutta koko elämäni ajan minua on luultu paljon nuoremmaksi kuin olen, ja näen naamani peilistä itsekin. Näen myös ällistyneet ilmeet, kun kerron ikäni. Että milloin menisi jakeluun, että jotkut oikeasti näyttävät reippaasti nuoremmilta kuin ovat.
10 vuotta. Olen 46 vuotta. Sanottu 32, 35 ja 36 vuotiaaksi viimeisen vuoden aikana.
Olen 50 ja on arvoitu 45-vuotiaaksi, ihan ikäiseni näköinen mielestäni olen.
Arviot osuvat haitariin 25-33. Olen 40. Kohteliaisuudesta ikääni ei arvioida alakanttiin, koska olen mies.
En tiedä, olen saanut niin vaihtelevia vastauksia. Mutta meikittä tai vähällä meikillä 5-7 vuotta nuoremmaksi, runsaalla meikillä 2-4 vuotta vanhemmaksi. Ikää 26.
oon 103 ja näytän 17 vuotiaalta. Aina kysytään papereita kun käy alkossa tai lähtee klubbailemaan. : (
34v., luullaan 10 vuotta nuoremmaksi
T. perus av-mamma
Pliis lakatkaa arvuuttelemasta ikäänne toisilla. Se on hyvin rasittavaa ettekä saa rehellisiä, vaan kohteliaita vastauksia.
En tiedä, mutta melko usein saan kuulla kommentteja, että näytän nuoremmalta. Omasta mielestäni en näytä, vaan ikäiseltäni. Tunnistan kyllä sen, että monella nelikymppisellä iho näyttää ehkä vanhemmalta kuin minulla, mutta se nut meneebyksilöllisen vaihtelun piikkiin eukä ole ainoa iän arvioinnin periaate.
Enkä ikinä arvuuta ikääni kellään, se on musta ihan hirveetä! Enkä myöskään kysy näiltä, jotka sanovat, että näytän nuoremmalta, että minkäs ikäseltä mä nyt näytän.
37
Metabolinen ikä mitattu juuri 52v, lekuri luuli että on sama kuin oikea ikä:) Hämmästyi kun luki tiedot
n60v
Baarissa helposti 10 vuotta nuoremmaksi, kun on niin hämärää. Kroppa mulla on fitness-kunnossa, se hämää. Olen 45. Päivänvalossa sen kyllä huomaa sokea Erkkikin.
Viistoista