Yritin yli 20 vuotta epätoivoisesti olla kaunis ja seksikäs, täysin turhaan joten nyt irtisanoudun siitä yrittämisestä ihan kokonaan!
Varmasti useita tuhansia euroja tuossa yli 20v ajassa olen tuhlannut ties mihin vain näyttääkseni kauniimmalta tai seksikkäämmältä! Miten totaalisen idiootiksi sitä voikaan itsensä tuntea.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että heräsit.👍
Jokainen on omalla tavallaan kaunis ihan sellaisenaan.
Kaikille naisille löytyy omat ihailijansa, kaikki miehetkään ei tykkää isorintaisista bimpoista.
Aivan samalla tavalla kuin kaikki osaavat laulaa,äänellään se variskin laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että heräsit.👍
Kaikille naisille löytyy omat ihailijansa, kaikki miehetkään ei tykkää isorintaisista bimpoista.
No mielestäni jokainen ei kylläkään ole kaunis, jos olisi, ei kauneus tarkoittaisi mitään. En enää halua yrittää olla kaunis, enkä kaipaa kenenkään huomiota saati ihailua. Kaikista vähiten miesten. Ap
Miksi väännät tuhat aloitusta samasta aiheesta? kyllä tämä tuli jo kaikille selväksi.
Aiempi idiotismini meinaa hävettää ja ahdistaa sen verran että pitäisiköhän käydä psykologilla tms. Pelkään pahoin ettei pointtini tulisi ymmärretyksi. Ap
Vierailija kirjoitti:
LAIHDUTA
Olen lähempänä alipainon kuin ylipainon rajaa aina ollutkin ja silti kokenut olevani ruma läski jonka täytyy jatkuvasti vahtia jokaista suupalaa. Eli en todellakaan enää laihduta. Vielä kuukausi sitten laihdutin. Ap
Siitä vaan ap, ketään ei kiinnosta mutta sulle tämä on jo pakkomielle!
Vierailija kirjoitti:
Siitä vaan ap, ketään ei kiinnosta mutta sulle tämä on jo pakkomielle!
Niin on, mutta ajattelin että jotakuta sellaista voisi kiinnostaakin jolla on samanlaisia kokemuksia ja tunteita. Tuskin ihan ainoa olen joka kokee näin. Ap
Onks tää sama kuin: En saanut potkuja!! Otin loparit ennen kuin irtisanottiin!
Vierailija kirjoitti:
Onks tää sama kuin: En saanut potkuja!! Otin loparit ennen kuin irtisanottiin!
Kyllä 😀
Ap
Siis kai tollanen yrittäminen onkin ihan turhaa?
Jotkut syntyy kauniiksi ja seksikkäiksi, moni ei. Turha sellaiseksi yrittää tulla jos ei sellainen ole.
Vierailija kirjoitti:
Siis kai tollanen yrittäminen onkin ihan turhaa?
Jotkut syntyy kauniiksi ja seksikkäiksi, moni ei. Turha sellaiseksi yrittää tulla jos ei sellainen ole.
Lähes kaikki naiset silti selvästi yrittävät ja kärsivät siitä. Esim. lähes kaikki käyttävät ripsiväriä, vaikka se on kiistatta vaivalloista sekä laittaa että poistaa, ärsyttää silmiäkin. Ap
Tuo 20 vuotta on vissiin se maksimi hakata päätään seinään tuon asian kanssa. Itsekin nimittäin tein tuota ikävuodet 16-36 ja sitten riitti. Sitä paitsi omasta mielestäni olen nätimpikin ilman pakkeleita ja hiustököttejä vaikka kyllähän siinä hetki meni että oma silmä tottui omaan naturelliin olemukseen.
Miehille olen sen sijaan ihan yhtä näkymätön kuin ennenkin ja ainoa muutos on se, ettei kukaan osoita enää kiinnostusta edes yhdenyönjuttuihin. Tosin se onkin enemmänkin kuin hyvä muutos, koska itseä ne ei ole kiinnostaneet koskaan. Kokeiltu toki on eikä ole mun juttu ollenkaan..
Vierailija kirjoitti:
Tuo 20 vuotta on vissiin se maksimi hakata päätään seinään tuon asian kanssa. Itsekin nimittäin tein tuota ikävuodet 16-36 ja sitten riitti. Sitä paitsi omasta mielestäni olen nätimpikin ilman pakkeleita ja hiustököttejä vaikka kyllähän siinä hetki meni että oma silmä tottui omaan naturelliin olemukseen.
Miehille olen sen sijaan ihan yhtä näkymätön kuin ennenkin ja ainoa muutos on se, ettei kukaan osoita enää kiinnostusta edes yhdenyönjuttuihin. Tosin se onkin enemmänkin kuin hyvä muutos, koska itseä ne ei ole kiinnostaneet koskaan. Kokeiltu toki on eikä ole mun juttu ollenkaan..
Ehkä niin, että se 20v on maksimi. Itse koin jo lapsena etten ole viehättävä kuten suurin osa tytöistä. Aloin silti yrittää olla ties miten ja olin koko ajan ahdistunut siitä. Ap
Voit syyttää vain itseäsi korkeista vaatimuksistasi.
Nautin sun kärsimyksistä kirjoitti:
Voit syyttää vain itseäsi korkeista vaatimuksistasi.
Ei minulla ole mitään korkeita vaatimuksia. Kulttuuri ne vaatimukset eteen läväyttää lapsesta asti. Ap
Tajusin ja tunnistin sen jo lapsena ja päätin etten lähde mukaan siihen, mutta sitten heikkouttani kuitenkin lähdin yrittämään. Ap
Hienoa että heräsit.👍