Kuinka paljon ikäistäsi nuoremmalta näytät siis suunnilleen?
Kommentit (47)
Harmaantuvat hiukset luultavasti vanhentavat ( se on miinusta) mutta kroppa on hyvässä ja hoikassa kunnossa yhä (tämä plussaa) , joten enköhän näytä ihan ikäiseltäni.
Olen 30v. ja näytän mielestäni ikäiseltäni. Pari vuotta sitten joku mummeli luuli 26-vuotiaaksi, mutta ehkä hänellä oli huono näkö.
Vierailija kirjoitti:
Olen 30v. ja näytän mielestäni ikäiseltäni. Pari vuotta sitten joku mummeli luuli 26-vuotiaaksi, mutta ehkä hänellä oli huono näkö.
*siis luuli 16-vuotiaaksi, 26 olisi ollut ymmärettävämpi.
Vierailija kirjoitti:
Olen 30, uudessa työpaikassa kerroin turhan uteliaille työkavereille (17-19v) olevani 21. Läpi meni. Eivät meinanneet myöhemmin uskoa kun kerroin olevani oikeasti 30 ja että vanhin lapseni on 11. Olivat toki ihmetelleet että miksi minulla on niin vanha mies ikääni nähden (41v ja näyttää ikäiseltään).
Niin, miksi sinulla on niin vanha mies ikääsi nähden?
Onhan miehesi oikeasti liian vanha sinulle.
No, itsepä päätät mihin elämäsi tuhlaat.
Näköjään vanhemman miehen piikomiseen ja porsimiseen, oma elämä elämättä. Surullinen kohtalo sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Arviot osuvat haitariin 25-33. Olen 40. Kohteliaisuudesta ikääni ei arvioida alakanttiin, koska olen mies.
Kyllä ton ikäisille miehille aletaan jo nimenomaan kohteliaisuudesta jauhamaan sitä ”voi kun olet nuorekas/näytät kolmikymppiseltä”-juttua.
Ei miehelle ole coolia näyttää ikäistään vanhemmalta kuin 18-30-vuotiaana, sen jälkeen alkaakin olla jo cool näyttää ikäistään nuoremmalta.
Vierailija kirjoitti:
No tällä palstalla kaikki nelikymppiset luulevat menevänsä vielä 25-vuotiaasta :D
Ihminen tulee sokeaksi omalle peilikuvalleen, eikä huomaa hiljalleen tulevia vanhuuden merkkejä. Sitten kun hän kadulla törmää vanhaan luokkakaveriin, on ensimmäinen ajatus että ”herranen aika kun tuo näyttää mummolta/papalta”, onneksi olen itse niin hyvin säilynyt. Ja se toinen osapuoli ajattelee täsmälleen samalla tavalla.
Toisten ihmisten veikkauksiin omasta iästä ei ole luottamista, sillä kaikki pyöristävät iän alakanttiin ihan kohteliaisuuden vuoksi, koska eivät kehtaa sanoa mitä oikeasti ajattelevat toisen iäksi.
Tämä. Niin totta! Lisäksi muiden ottamat valokuvat paljastavat totuuden armottomasti. Itse osaa ottaa hyvistä kuvakulmista selfiet. Pääosin ihmiset näyttävät ikäisiltään, +/- pari vuotta.
Mä en arvuutellut ikääni, kun kävin plastiikkakirurgilla kesällä ennen rintaleikkausta. Hän kysyi, onko ehkäisy vielä käytössä, joten luulen hänen pitäneen minua nuorempana kuin olen. Helppohan ikä tietysti olisi ollut tarkistaa mun tiedoista. Olen 60-v. Mua on aikaisemmin luultu paljon nuoremmaksi kuin olen, esim. kun sain kuopuksen 42-vuotiaana. Silloin yksi ikäiseni nainen sanoi minulle, että näytän kyllä hirveän paljon nuoremmalta kuin hän itse.