Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joita stressaa koiran omistaminen

Vierailija
27.08.2020 |

Onko muita, joita stressaa koiran omistaminen?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos koirasta huolehtiminen stressaa, älkää koskaan hankkiko lapsia. Te ette tiedä stressistä mitään.

What? Siis paljon vähemmän lapset aiheuttaa stressiä kuin koira! Edellyttää toki terveitä lapsia.

Lapset voi ottaa lähes joka paikkaan mukaan ja aina löytyy isovanhemmat tmv joille viedä kylään, jos itsellä sellainen meno mihin ei lapsia voi ottaa mukaan. Koiraa ei tahdo kukaan ottaa hoitoon.

Lapset osaavat ulkoilla ja asioida vessassa ihan itse (tietyssä iässä) ja heidät voi jättää illaksi kotiin murkkuiässä jos itsellä vaikka juhlat mihin mennä. Koiraa ei voi jättää eikä yleensä mukaankaan ottaa.

Jos työpäivän jälkeen väsyttää, sataa räntää vaakasuorassa ja kuumettakin pukkaa, niin lapset ymmärtää ja katsovat vaikka elokuvaa jotta äiti saa levätä. Koira paskoo seinille jos et vie sitä lenkille.

Muistan kuulleeni tuon "Ota koira äläkä hanki lapsia" kun olin nuori, mutta jos minä olisin ottanut ensin koiran, en varmaan ikinä olisi lapsia tehnyt kun olisin luullut, että lasten kanssa on rankempaa.

Ei muuten ole.

Ei ikinä koiria enää meille!! Kissoja voisin ottaa vaikka 10 mutta ei koiria..

Vierailija
62/62 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla