Viitsinkö kertoa naiselle että koiranhaju este suhteelle?
Olen siis tapaillut koiran omistavaa naista. Muuten kiva nainen mutta koiranhaju on minulle täysi turnoff. Varsinkin naisen luona en voi muuta ajatella kuin sitä navettamaista hajua mitä koirasta tulee, koko naisen asunto haisee. Samoin kun nainen minun luona, hajun pystyy huomaamaan hänen vaatteistaan ja se on suuri turnoff.
Mitä tekisitte, loukkaantuuko koiranainen jos suoraan kerron oikean syyn miksen halua jatkaa tapailua vai pitäiskö keksiä joku tekosyy?
M34
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen rehellisyyttä. Miksi keksiä tekosyy? Syy on aivan kelvollinen.
Miten te koiranaiset reagoisitte jos tapailumies sanoisi ettei halua jatkaa tapailua koska koiran takia nainen ja varsinkin hänen asuntonsa haisee kuvottavalta?
ap
Vastaisin, että "ok, hyvää loppuelämää".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te koiranaiset reagoisitte jos tapailumies sanoisi ettei halua jatkaa tapailua koska koiran takia nainen ja varsinkin hänen asuntonsa haisee kuvottavalta?
ap
Ole varovainen. Jos nainen päättääkin piikittää koiransa niin joudut menemään naimisiin sen kanssa. Saat kuulla loppuelämäsi siitä että hän luopui rakkaasta koirastaan vuoksesi.
Tuskin kukaan nainen on niin pöljä, että luopuisi koirastaan jonkun miehen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Siten, että hyvä kun en tuhlannut enempää aikaani moiseen mänttiin.
- Good riddance!
Ihminen joka inhoaa eläimiä on epäilyttävä.
Se on kuin tupakointi ja juopottelu: pitää mainita kättelyssä, ja tutustuminen loppuu siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No ei sitä tarvi noin sanoa. Voit muotoilla sen esim olen tullut siihen tulokseen että en pidä koirastasi joten lienee parempi että lähdetään eritellä sillä ymmärrän että koira on sinulle rakas ja tärkeä mutta minä en halua olla sen Koiran kanssa tekemisissä ja jo sen haju saa minut harmistumaan.
Voin vakuuttaa, että naista ei kiinnosta pätkääkään mitä mieltä olet hänen koirastaan tai kodistaan.
Sinä olet kuviossa sopimaton palikka ja voit häipyä. Mieluiten heti.
Käsitätkö?
Jos kerta kyseessä on tapailunainen, mitä sitä sen enempää sönköttämään, sanot vain että ei tästä nyt taida tulla mitään. Ihan turhaa sen enempää yrittää selitellä.
Tuttavan staffin päälaki tuoksui oikeasti kukkaishajuvedeltä, aivan ihana tuoksu, oli ns. tuoksukoira (voi googlata, ihan todellinen ilmiö). Enpä ole sitä ennen tai sen jälkeen moiseen törmännyt.
Vierailija kirjoitti:
Tuttavan staffin päälaki tuoksui oikeasti kukkaishajuvedeltä, aivan ihana tuoksu, oli ns. tuoksukoira (voi googlata, ihan todellinen ilmiö). Enpä ole sitä ennen tai sen jälkeen moiseen törmännyt.
Mun rotikan tassut tuoksui juustonaksulle.
Vierailija kirjoitti:
Naapurissa asuu kolme valtavaa bullmastiffia. Jos omistajien kanssa joutunut kauppaan samaan aikaan ja ohittanut niin se koiran lemu on tosi voimakas.
Naapurisi ei ilmeisesti omista pesukonetta!
Meillä on koira. Myönnän kyllä, että välillä vaatteisiin tarttuu koiran tuoksu.
Pesemällä lähtee lika ja haju, niin vaatteista kuin koirasta.
Selvä syy swaipata oikealle, älä kuitenkaan kerro oikeata syytä vaan sano jotain neutraalimpaa. Esim. että sillä on liian iso berse sun makuusi.
Ymmärrän hyvin, miksi ahdistaa. Äitini asuu yksin kahden pikkukoiran kanssa eikä ehdi tai viitsi hirveästi siivota. Aina kun astun ovesta sisään, vastaan löyhähtää sellainen tunkkainen eläimen pesän haju. Kun istuu sohvalle, jostain leijailee mieto pissan haju. Koirat kyllä ovat ihania ja hoidan niitä joskus itsekin kotonani. Äitini ei vaan välitä siisteydestä niin paljon.
Tuosta syystä en mene yksillekään treffeille ihmisen kanssa, jolla on koira tai joka haluaa koiran. Itse en pidä niistä. Paljon helpompaa, kun ei ala tapailemaankaan iitselleen väärää ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
En oikein tykkää valehdella niin mitein mikä olisi hyvä tapa sivuta hajua kun ilmoitan etten enää halua tapailla?
Tilanne siis sellainen että tämä nainen on halukkaampi osapuoli jatkamaan suhdetta, siksi minun pitäisi selittää miksen halua jatkaa.
ap
Tuossa tapauksessa nimenomaan kannattaa olla rehellinen. Naisen kiinnostus jatkaa suhdetta kanssasi loppuu kuin seinään, kun kerrot totuuden.
Ap:n pitäisi kertoa, niin nainen osaa onnitella itseään, ettei joutunut moisen kanssa pidempään suhteeseen :)
Kyllä koirista jää hajua. Ostettiin vuosia sitten omakotitalo, jossa oli asunut perhe jolla oli iso koira, joku pitkäkarvainen lammaskoira. Koko huusholli haisi sille piskille, sellaiselle tunkkaiselle karvamatolle. Onneksi seinien ja sisäkaton maalaus auttoi poistamaan hajun. Sen koiran olisi varmaan voinut edes muutaman vuoden välein pestäkin?
Samoin monen tutun kissanomistajan luona haisee pistävä kissankusi, eivät nähtävästi itse enää huomaa kun ovat tottuneet. Joillain se tarttuu vaatteisiinkin.
Sukulaistytöllä on pari koiraa eikä ole kovin siisti ihminen, se haju on kyllä järkyttävä. Saan joka kerta migreenin kun hän käy, kerran eräs lapsi oksensi hajusta kun oli hänen lähellään. Kylässä en pysty käymään ollenkaan. Enkä ole ainut, se haju on kammottava. Jokainen hänen asuttama kämppä on jouduttu remontoimaan hajun takia. Hän tietää ongelman itsekkin mutta ei välitä.
Muutoin en kyllä yleensä ihmisistä haista edes omistaako he lemmikkejä. Meilläkin on koira.
Että jos ongelma on tuota luokkaa niin ymmärrän.
Miksi alat tapailemaan naisia, joilla on koira, jos et voi sietää niiden hajua? Runsaampi siivous auttaa jonkin verran, mutta silläkään ei taideta yltää sinun standardeihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai tämä on trolli niin kerro ihmeessä. Muotoile vaikka niin että et pidä koirien hajusta.
Ei ole trolli, eikö täällä muka kukaan muu eläimetön huomaa samaa koiranomistajien asunnoissa? Ei edes ole ensimmäinen koiranaisen asunto missä olen ollut, sama ongelma oli erään toisen seurustelukumppanin kanssa vuosia sitten
ap
Täällä toinen koiranhajua inhoava. Oma auto meni huoltoon ja saatiin tilalle pieni uusi auto. Edellinen autoa käyttänyt oli ilmeisesti ison ja haisevan koiran omistaja. Auto haisi kauhealle, oksu oli lähellä!
Meillä on kissa ja kissa tuoksuu hyvältä, jos ollenkaan.
Sano suoraan vain, että pääsee jatkamaan nopeasti elämäänsä ilman sinua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut koirat haisee niin pahalle. Märkänä etenkin? Auttaisiko kylvetys?
Pesu ja turkinhoito auttaa. Mitä pitkäkarvaisempi koira sitä helpommin haisee kyllä todella pahalle. Ja kyllä koira haisee, meillä oli ollut lyhytkarvainen pikkukoira viikon, kun huomasin että kämpän ominaistuoksu oli muuttunut. Ja niin huomasivat muutkin. Muttaonko se päällekäyvä, se hoituu tosiaan tuolla turkinhoidolla ja pesulla. Ja jos vielä haisee, sitten on vaan laitettava koiran ruokavalio uusiksi.
Mitä sen on väliä miten nainen reagoi. Jos haluat erota niin haluat. Jos pelkäät että nainen on väkivaltainen niin hoida homma julkisella paikalla. Nyt vaan valitset joko totuus tai vale. Sanoat vaikka että et halua jatkaa koska et ole koiraihminen tai et halua jatkaa koska sinulla on toinen. Nainen pettyy joka tapauksessa mutta selviää siitä. Molemmat etsitte sopivamman kumppanin.