Maria Veitola Stockmannin luovaksi johtajaksi
Kommentit (188)
Millä koulutuksella, millä pätevyydellä?
Boikottiin siis. Rajansa kaikella, mutta enää en asioi, vaikka pari ystävää onkin heillä hommissa ja kannatuksen vuoksi olen ruukannut jotain aina ostella.
Miten tuo liero tunkeutuukin joka paikkaan.
Mä olisin sopinut siihen duuniin paremmin. Luovan puolen lisäksi hallitsen massatuotteet, Maria ei. Tavaratalo ei elä uniikilla maulla. Luovuus kyllä on Marialla hallussa.
Hyvä. Olen aina tykännyt Veitolasta.
No nyt se on todistettu, tuo tv:ssä pyörivä iänikuinen jokaisessa ohjelmassa näkyvä "hyväveliverkosto" suhmuroi toisilleen kaikki ns. pöhinätyöpaikat. Ei sinne kysytä mitään pätevyyksiä vaan sitä kenen muun kaveri siinä verkostossa olet.
Sen tyyli on semmonen ettei tuu kyl hyvin menemään jos alkavat sen maun mukasta rytkyä myymään.
Kestää syksyn ajan. Ilmeisesti vähän samaa kuin Prisman Tuisku -jutut?
Vierailija kirjoitti:
No nyt se on todistettu, tuo tv:ssä pyörivä iänikuinen jokaisessa ohjelmassa näkyvä "hyväveliverkosto" suhmuroi toisilleen kaikki ns. pöhinätyöpaikat. Ei sinne kysytä mitään pätevyyksiä vaan sitä kenen muun kaveri siinä verkostossa olet.
Näin se näköjään menee :/
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin sopinut siihen duuniin paremmin. Luovan puolen lisäksi hallitsen massatuotteet, Maria ei. Tavaratalo ei elä uniikilla maulla. Luovuus kyllä on Marialla hallussa.
Tämä työpaikka ei tainnut olla yleisessä haussa?
Voisi kyllä luopua viimeisistäkin osakkeista. Tätäkö parempaa tulosta konsultit ja kovapalkkaiset toimarit eivät saa aikaan? Julkkis vaan hoitamaan asioita?
Nyt Stockmannilla raavitaan jo laarin pohjia.
Ei hyvältä näytä tulevaisuus.
Stockmann on kyllä niin nolo jo.
Ihanaa! Saadaan taas uusia persoonallisia kanta-asiakas kasseja.
Vierailija kirjoitti:
Kestää syksyn ajan. Ilmeisesti vähän samaa kuin Prisman Tuisku -jutut?
Tietävät itsekin, että pieleen menee, kun on palkattu vain vierailevaksi...
Tulemme näkemään varmasti siellä sitten riemunkirjavia muodottomia kaapuja, joista saa migreenin
Mun käynnit melkein loppui kun Herkku myytiin S- ryhmälle, se oli vakava virhe. Nyt räväccä emäntä Imatralta laitetaan pelastamaan rauniot. Moido.
Lopun alkua.