Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viitsinkö kertoa naiselle että koiranhaju este suhteelle?

Vierailija
27.08.2020 |

Olen siis tapaillut koiran omistavaa naista. Muuten kiva nainen mutta koiranhaju on minulle täysi turnoff. Varsinkin naisen luona en voi muuta ajatella kuin sitä navettamaista hajua mitä koirasta tulee, koko naisen asunto haisee. Samoin kun nainen minun luona, hajun pystyy huomaamaan hänen vaatteistaan ja se on suuri turnoff.

Mitä tekisitte, loukkaantuuko koiranainen jos suoraan kerron oikean syyn miksen halua jatkaa tapailua vai pitäiskö keksiä joku tekosyy?

M34

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko totut tuohon hajuun tai jätät sen. Tyttö ei luovu tai tapa koiraansa vuoksesi. Voit tiedustella minkä ikäinen koira on ja sitten googletat odotetun elin iän. Itse oletin että tyttöystävän koira eläisi enää pari vuotta kun aloin seukkaamaan, mutta se "haisuli" elikin vielä 7v.

Ja tee selväksi että uutta ei oteta kun nykyisestä aika jättää.

Vierailija
42/90 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus nähnyt kaupassa naisen joka oli tummiin pukeutunut ja yltä päältä koirankarvoissa, on kyllä ISO turn off.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/90 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kovasti koirista, mutta juurikin niiden haju, joka valitettavasti myös asuntoon jää, on este koiran hankinnalle.

Kerran kävin lähes uudessa asunnossa, jossa kaksi paimenkoiraa, ja jo eteisessä haistoi, että asunnossa on koiria. Ei tuoksunut raikas uusi koti ja kalusteet, vaan todella paha ja tunkkainen koirista lähtenyt haju, joten ymmärrän, että sellainen aistielämys on turn off.

Vierailija
44/90 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tykkää valehdella niin mitein mikä olisi hyvä tapa sivuta hajua kun ilmoitan etten enää halua tapailla?

Tilanne siis sellainen että tämä nainen on halukkaampi osapuoli jatkamaan suhdetta, siksi minun pitäisi selittää miksen halua jatkaa.

ap

Vierailija
45/90 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama kissakodeissa. Eläinten omistajat ovat niin tottuneita hajuun etteivät huomaa sitä itse.

Hiekkalaatikko voi haista, mutta kissat itsessään haisee hyvälle. Monikaan mies ei haise niin hyvälle.

voi kun tuoksuisikin vain kissa! Mutta kun koko asunto ja omistajan vaatteet lemuaa kissin pissiltä niin on se kamalaa vaikka kissoista pidänkin. Koira lemuaa myös eikä siitä ole pakko pitää.

Vierailija
46/90 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin pidän koiranhajua vastenmielisenä. Koirat ovat kyllä ihan ok, mutten halua sellaista itselleni tai kumppanilleni.

Vierailija
47/90 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda naista. Koiraihmiset on aina koiraihmisiä, niille se koira on aina tärkein.

Itselläni oli siisti pieni koira, rakastin sitä paljon. Mutta kuoleman jälkeen en uutta hommanut. En varmaan ollut koiraihminen koska en pystynyt ottamaan toista tilalle. Ja en pidä myöskään koirien hajusta ja siitä niiden tuomasta liasta sisälle. naapurissa on navetta, joten aitoa hajua kyllä tulee, mutta en vaan pidä sisällä kotonani eläimen hajusta. 

En menisi kimppaan koiramiehen kanssa.

Vierailija
48/90 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa asuu kolme valtavaa bullmastiffia. Jos omistajien kanssa joutunut kauppaan samaan aikaan ja ohittanut niin se koiran lemu on tosi voimakas. 

Vierailija
49/90 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen rehellisyyttä. Miksi keksiä tekosyy? Syy on aivan kelvollinen.

Vierailija
50/90 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut perheessä vain ulkokoiria, en ole myöskään tottunut koirien hajuun talossa enkä ihmisissä. Joistakin koirista lähtee vielä hilsettä niin paljon, että henkeä salpaa, jos kyseisessä taloudessa ei siivota usein. Eli ymmärrän miksi jotakin häiritsee. 

Vierailija
51/90 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te koiranaiset reagoisitte jos tapailumies sanoisi ettei halua jatkaa tapailua koska koiran takia nainen ja varsinkin hänen asuntonsa haisee kuvottavalta?

ap

Vierailija
52/90 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano sille että koet että teidän elämäntavat ja kiinnostuksen kohteet (esim sinä et pidä koirista)ovat niin erilaisia ettet usko hyvään suhteeseen.

Vierailija
53/90 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen vasikka sillä on koirana jos noin pahasti haisee?

Joku pikkukoira, en minä rotua tiedä. Samaan ongelmaan olen kyllä joskus törmännyt myös labradorinnoutajan omistajan kanssa.

ap

Ts trolli.

Aivan varmasti koiran rotu kerrotaan.

On se rotu kerrottu mutta mistä minä sen muistaisin kun muuten en tiedä paljoa pikkukoirien roduista. Tässä tapailua vasta alkumetreillä. Mutta älä usko jos tuntuu paremmalta kuvitella ettei koirat haisisi...

ap

Ei tarvitse kuvitella, kun olen omistanut kaksi koiraa. Useimmilla ystävilläni on koiria.

Koira tuoksuu miedosti. Märän koiran tuoksu on erityisen suloinen. Sateen jälkeen koira kuivataan, mistä se yleensä nauttii kovasti

ja ilmaisee sen lempeällä murinalla.

Jos olet itse luonnosta vieraantunut nirppanokka, niin se on sinun ongelmasi.

Kuulostat muutenkin sellaiselta, että sun on parasta elää yksin.

Voit sitten ihan rauhassa poltella vaikka

hajukynttilöitä.

Vierailija
54/90 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin turn off mies koiranaisille. Koirat eivät haise navetalle elleivät oleskele siellä jatkuvasti. Ja mitä pahaa on navetan hajussa? Perisuomalainen haju maalla.

Vierailija
55/90 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä pitää sanoa suoraan. Jotkut kodit ja koiran omistajat haisee, kun eivät siivoa usein. Ja pese vaatteita usein. Jollain koira roduilla on lyhyt karva. Ja se iho " haisee" koiralle vaikka se koira pestäisi.

Vierailija
56/90 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha täällä nämä koira ihmiset itkevät. Minkä sille voi, jos ei pidä. En minäkään pidä rakkien hajusta. 🤢🤮

N19

Vierailija
57/90 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein tykkää valehdella niin mitein mikä olisi hyvä tapa sivuta hajua kun ilmoitan etten enää halua tapailla?

Tilanne siis sellainen että tämä nainen on halukkaampi osapuoli jatkamaan suhdetta, siksi minun pitäisi selittää miksen halua jatkaa.

ap

Mites olisi rehellisyys? Sanot vaan, että et halua enää jatkaa suhdetta, koska naisella on koira asunnossa sisällä. Helppo homma, koska ei nainenkaan sen jälkeen halua jatkaa suhdetta sun kanssasi. 

Vierailija
58/90 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te koiranaiset reagoisitte jos tapailumies sanoisi ettei halua jatkaa tapailua koska koiran takia nainen ja varsinkin hänen asuntonsa haisee kuvottavalta?

ap

No ei sitä tarvi noin sanoa. Voit muotoilla sen esim olen tullut siihen tulokseen että en pidä koirastasi joten lienee parempi että lähdetään eritellä sillä ymmärrän että koira on sinulle rakas ja tärkeä mutta minä en halua olla sen Koiran kanssa tekemisissä ja jo sen haju saa minut harmistumaan.

Vierailija
59/90 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet jotka eivät pidä koirista ovat ehdoton EI. Joten tee naiselle palvelus ja lakkaa jahtaamasta häntä.

Normaali ihminen pitää eläimistä.

Puhdas koira ei haise, vaan tuoksuu kodikkaalle. Koti ilman koiraa on kolkko.

Se ettei pidä koirista, ei tarkoita automaattisesti ettei pidä eläimistä

Vierailija
60/90 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ole varovainen. Jos nainen päättääkin piikittää koiransa niin joudut menemään naimisiin sen kanssa. Saat kuulla loppuelämäsi siitä että hän luopui rakkaasta koirastaan vuoksesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme