Viitsinkö kertoa naiselle että koiranhaju este suhteelle?
Olen siis tapaillut koiran omistavaa naista. Muuten kiva nainen mutta koiranhaju on minulle täysi turnoff. Varsinkin naisen luona en voi muuta ajatella kuin sitä navettamaista hajua mitä koirasta tulee, koko naisen asunto haisee. Samoin kun nainen minun luona, hajun pystyy huomaamaan hänen vaatteistaan ja se on suuri turnoff.
Mitä tekisitte, loukkaantuuko koiranainen jos suoraan kerron oikean syyn miksen halua jatkaa tapailua vai pitäiskö keksiä joku tekosyy?
M34
Kommentit (90)
Aivan sama kissakodeissa. Eläinten omistajat ovat niin tottuneita hajuun etteivät huomaa sitä itse.
Jos et pidä koirista (hajusta), niin sano suoraan, ettet koiraihmisen kanssa pysty olemaan. Osa koirista "haisee" enemmän, osa vähemmän, jokainen kuitenkin ihanasti koiralle. Etenkin märkänä. Toki riippuu myös asunnon siisteydestä, koiran hoitamisesta ym, millainen haju on.
Ja jos pidät koirista, niin siihen koiranhajuun kyllä tottuu. Etenkin jos pidät naisesta tarpeeksi.
Mutta älä ikinä vaadi koiranaista luopumaan koirastaan. Sinä lähdet, koira jää :)
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan koskaan ole ollut luonnossa, tai navetassa, istunut vain kaupunkiasunnoissa ja baareissa, jos et tiedä miltä navetta ja koira haisee, kaksi aivan eri asiaa. Kerro vain rehellisesti. Selkeästi ette kuulu yhteen.
Olen maalta kotoisin joten kyllä navetan haju on tuttu. Sanoinkin navettamainen, eli tulee mieleen joku navetta siitä hajusta. Ei ihan täysin sama haju.
Ei näytä auttavan että pieni koira kyseessä, oikeastaan tämän naisen asunto pahemman hajuinen kuin entisen labradorinaisen asunto.
ap
Villakoirat haisee hyvälle. Minun ainakin. Rakkaudelle ja villasukalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen vasikka sillä on koirana jos noin pahasti haisee?
Joku pikkukoira, en minä rotua tiedä. Samaan ongelmaan olen kyllä joskus törmännyt myös labradorinnoutajan omistajan kanssa.
ap
Ts trolli.
Aivan varmasti koiran rotu kerrotaan.
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama kissakodeissa. Eläinten omistajat ovat niin tottuneita hajuun etteivät huomaa sitä itse.
Hiekkalaatikko voi haista, mutta kissat itsessään haisee hyvälle. Monikaan mies ei haise niin hyvälle.
Vierailija kirjoitti:
Miehet jotka eivät pidä koirista ovat ehdoton EI. Joten tee naiselle palvelus ja lakkaa jahtaamasta häntä.
Normaali ihminen pitää eläimistä.
Puhdas koira ei haise, vaan tuoksuu kodikkaalle. Koti ilman koiraa on kolkko.
Oikeastaan pidän koirista, ainakin isommista. Pienet jotenkin ärsyttäviä. Mutta mielestäni koiraa kuuluu ulos aitaukseen, ei asunnon sisälle. Alkaa asunto haisemaan navettamaiselta.
Olen kyllä vieraillut kodeissa missä esim metsästyskoira aina ulkona aitauksessa, ei nämä kodit haise.
ap
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että kussat ei haise, tai niillä on sellainen mieto miellyttävä myskimäinen tuoksu.
Vessa-astia toki voi haista mutta se on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet jotka eivät pidä koirista ovat ehdoton EI. Joten tee naiselle palvelus ja lakkaa jahtaamasta häntä.
Puhdas koira ei haise, vaan tuoksuu kodikkaalle. Koti ilman koiraa on kolkko.Oikeastaan pidän koirista, ainakin isommista. Pienet jotenkin ärsyttäviä. Mutta mielestäni koiraa kuuluu ulos aitaukseen, ei asunnon sisälle. Alkaa asunto haisemaan navettamaiselta.
Olen kyllä vieraillut kodeissa missä esim metsästyskoira aina ulkona aitauksessa, ei nämä kodit haise.
ap
No etsi sitä naista jostain hirviporukasta sitten. Ei kukaan laita lemmikkikoiraa pihan perälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen vasikka sillä on koirana jos noin pahasti haisee?
Joku pikkukoira, en minä rotua tiedä. Samaan ongelmaan olen kyllä joskus törmännyt myös labradorinnoutajan omistajan kanssa.
ap
Ts trolli.
Aivan varmasti koiran rotu kerrotaan.
On se rotu kerrottu mutta mistä minä sen muistaisin kun muuten en tiedä paljoa pikkukoirien roduista. Tässä tapailua vasta alkumetreillä. Mutta älä usko jos tuntuu paremmalta kuvitella ettei koirat haisisi...
ap
Kerro syy. Onko syy siis pelkästään koiran haju vai myös koira itsessään? Voisitko kuvitella asuvasi naisen kanssa yhdessä jos samassa asunnossa olisi myös koira?
En alkaisi seurustelemaan naisen kanssa, jolla on koira, kissa tai joku muu elukka. Enkä heppatytön.
Märän koiran haju on kyllä kuvottava vaikka itse koira voi kiva ollakin.
Mieti mitä hyötyä kertomisella tavoittelet ja kenelle? Haluatko loukata ja näpäyttää naista siksi, että hän ei olekaan täydellisesti Sinun unelmiesi nainen? Vai haluatko tehdä palveluksen ja kertoa hajusta, mutta mihin tuo pitäisi sinun mielestäsi johtaa? Koiran hävittäminen ei useimmiten tule kuuloonkaan, haisi tai ei. Jos kertomisesta ei ole mitään hyötyä kummallekaan, niin miksi menisit möläyttämään? Maailmassa on paljon eäinrakkaita ihmisiä, parempi että he pariutuvat keskenään, kuten myös ne jotka eivät eläimistä niin välitä. Muista tämä itsekin ensi kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Kissa ei yleensä haise, vaan se laatikko.
Kissanomistajat eivät ole siistejä. Kissa
maleksii pitkin pöytiä ja karvoja on joka paikassa.
Yksikin näytti ylpeänä, miten kissa makasi liinavaatekaapissa puhtaiden lakanoiden päällä. Yövyin tasan kerran siinä huushollissa. Aamulla nenää kutitti ja silmät kirveli.
Heräsin siihen että kissa käveli päälläni.
Tämä kissoista. Koirat saa opetettua tavoille.
Vierailija kirjoitti:
En alkaisi seurustelemaan naisen kanssa, jolla on koira, kissa tai joku muu elukka. Enkä heppatytön.
Eläinrakkaus on miehessä tosi suuri turn on, mutta ehkä kaltaisillesikin löytyy seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Kerro syy. Onko syy siis pelkästään koiran haju vai myös koira itsessään? Voisitko kuvitella asuvasi naisen kanssa yhdessä jos samassa asunnossa olisi myös koira?
Haju pääasiassa, ei se eläin itsessään niin paljon haittaa. Esimerkiksi seksihalut katoaa täysin siinä lemussa koiranaisen asunnossa.
ap
Kun koiralla on ns. juoksuaika ja se pyyhkii pyllyään mattoon, on se haju iljettävää. Ei kannata jatkaa seurustelua henkilön kanssa jolla on koira. Joudut lopulta kuljettamaan koiraa aamuin ja illoin pissalle ulos ja kävelyttämään sitä.
Koiran hoitaminen on vaativaa ja jtkuvaa työtä hajujen lisäksi. Lääkäreissä käynnit ja kalliit hoidot. Ei sovi henkilöille, jotka eivät erityisesti rakasta koiria.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut koirat haisee niin pahalle. Märkänä etenkin? Auttaisiko kylvetys?
Vika on korviesi välissä.
Jätä koiraihmiset rauhaan.
Puhdas koira ei haise, vaan tuoksuu kodikkaalle. Koti ilman koiraa on kolkko.