Nainen, miksi teet aloitteen deittipalstalla, jos et sitten haluakaan jutella?
Tämä ei lakkaa ihmetyttämästä minua. Ilmiö taitaa olla aika uusi, kun muistelen, että kolme-neljä vuotta sitten naisten aloitteet johtivat aika usein treffeille asti.
Kommentit (148)
Mitä keskustelemista on naisen kanssa joka harrastaa viinejä ja matkailua ja on tästä harrastuksesta vain tyhmistynyt?
M52 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M52 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ed. lainaus epäonnistui. Vastaus kuului näin:
Ei. Kukaan nainen ei kiinnostu kaikista miehistä. Jos kukaan nainen ei kiinnostu sinusta, et ole kiinnostava persoona tai keskustelukumppani.
Silti moni on sanonut, että olen kiinnostava persoona 😄
"Kukaan nainen ei kiinnostu kaikista miehistä" - Tämä lause on totta, mutta mitä uutta tässä itsestäänselvydessä on? Pätee luonnollisesti myös toisinpäin:)
"Jos kukaan nainen ei kiinnostu sinusta, et ole kiinnostava persoona tai keskustelukumppani" - Aiheena oli naisten aktiivisuus/passiivisuus: Miten voi tietää onko vastapuoli kiinnostava keskustelukumppani jos ei ole edes viestejä vaihdettu? Profiilissa on monilla hyvin vajavaiset tiedot - niin miehillä kuin naisillakin.
Yksi keskeinen tekijä on mielestäni deittaajien määrän - kenties myös laadun - epäsuhta, jonka lopputulemana kanat istuvat pyrstöllään ja odottavat että kukot ottavat ensiaskeleen.
Aktiiviselle naiselle tarjoaa mahdollisuuksia poimia jyvät akanoista!
Se nainen, joka sinusta vaikuttaa passiiviselta, voi olla jonkun toisen kanssa hyvinkin aktiivinen. Sinä et ole hänelle jyvä. Mikä tässä on vaikea ymmärtää?
Mielestäni en ole valittanut henkilökohtaisesti, minä-muodossa, vaan yrittänyt nostaa esille yleisen trendin. Aina olen itse seuraa löytänyt pitkiinkin suhteisiin, jos olen itse jaksanut olla aktiivinen.
Ajat ovat muuttuneet - nettideitit 2020 on ihan eri maailma kuin nettideitit vaikka vain 8 vuotta sitten - tai sitten syynä on vain allekirjoittaneen salskean miehen vanheneminen...
Yritän katsella ja ymmärtää maailmaa muustakin kuin pelkästään omasta näkövinkkelistä, liekö sitten sitä akateemista pohdiskelevuutta.
Mikä siis on ongelmasi?
Makeeffort kirjoitti:
Koska deittisivustolla saa jutella vaan kolmelle tyypille ilmaiseksi päivässä. Sitten jos on kerennyt jo jutella kolmen muun kanssa sille päivälle, niin ei vaan pysty, vaikka haluaisikin. Ja seuraavana päivänä sama homma. Siellä kun sattuu olemaan paljon uusia viestejä miehiltä ja kun on onlinessa, niin niitä viestejä vaan satelee. Joskus joku "ihan kiinnostavakin" vaan unohtuu tästä syystä. Yritä olla persoonallisempi, kiinnostavampi ja kiinnostuneempi.
Puhutko viesteistä vai niistä flirteistä? Joita siis satelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M52 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Kukaan nainen ei kiinnostu kaikista miehistä. Jos kukaan nainen ei kiinnostu sinusta, et ole kiinnostava persoona tai keskustelukumppani.
"Kukaan nainen ei kiinnostu kaikista miehistä" - Tämä lause on totta, mutta mitä uutta tässä itsestäänselvydessä on? Pätee luonnollisesti myös toisinpäin:)
"Jos kukaan nainen ei kiinnostu sinusta, et ole kiinnostava persoona tai keskustelukumppani" - Aiheena oli naisten aktiivisuus/passiivisuus: Miten voi tietää onko vastapuoli kiinnostava keskustelukumppani jos ei ole edes viestejä vaihdettu? Profiilissa on monilla hyvin vajavaiset tiedot - niin miehillä kuin naisillakin.
Yksi keskeinen tekijä on mielestäni deittaajien määrän - kenties myös laadun - epäsuhta, jonka lopputulemana kanat istuvat pyrstöllään ja odottavat että kukot ottavat ensiaskeleen.
Se nainen, joka sinusta vaikuttaa passiiviselta, voi olla jonkun toisen kanssa hyvinkin aktiivinen. Sinä et ole hänelle jyvä. Mikä tässä on vaikea ymmärtää?
Onko deittipalstoilla sitten nykyään paljonkin komeita ja kiinnostavia miehiä, jotka osaavat vielä kirjoittaakin hyvin? Täällä usein väitetään, että monella deittipalstojen miehellä on huonot kuvat ja he eivät edes hallitse alkeellisia oikeinkirjoitustaitoja.
Mitä sillä on merkitystä? Jos kukaan ei kiinnosta, sitten ei keskustella kenenkään kanssa. Etsintää voi silti jatkaa.
Jos komeita, kiinnostavia ja kirjoitustaitoisia miehiä on nykyään paljonkin tarjolla, niin se tarkoittaa sitä, että kilpailu on koventunut huomattavasti muutaman vuoden takaisesta. Monella tuollaisella miehellä ei ilmeisesti rima ilmeisesti ole edes kovin korkealla...
Tässä omat ehtoni kahville menemiselle:
- Kykenee ilmaisemaan itseään
- Huolehtii itsestään
- Komea
- Empaattinen elollisia olentoja kohtaan
Miksi ylläoleva listaus tuntuu siltikin olevan todella haasteellinen? En mielestäni vaadi kohtuuttomia.
Mihin tarkoituksen haet miestä? Pelkäksi kahviseuraksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M52 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko deittipalstoilla sitten nykyään paljonkin komeita ja kiinnostavia miehiä, jotka osaavat vielä kirjoittaakin hyvin? Täällä usein väitetään, että monella deittipalstojen miehellä on huonot kuvat ja he eivät edes hallitse alkeellisia oikeinkirjoitustaitoja.
Mitä sillä on merkitystä? Jos kukaan ei kiinnosta, sitten ei keskustella kenenkään kanssa. Etsintää voi silti jatkaa.
Jos komeita, kiinnostavia ja kirjoitustaitoisia miehiä on nykyään paljonkin tarjolla, niin se tarkoittaa sitä, että kilpailu on koventunut huomattavasti muutaman vuoden takaisesta. Monella tuollaisella miehellä ei ilmeisesti rima ilmeisesti ole edes kovin korkealla...
Tässä omat ehtoni kahville menemiselle:
- Kykenee ilmaisemaan itseään
- Huolehtii itsestään
- Komea
- Empaattinen elollisia olentoja kohtaan
Miksi ylläoleva listaus tuntuu siltikin olevan todella haasteellinen? En mielestäni vaadi kohtuuttomia.
Mihin tarkoituksen haet miestä? Pelkäksi kahviseuraksi?
Empaattinen elollisia kohtaan on vegaani.
Vierailija kirjoitti:
Makeeffort kirjoitti:
Koska deittisivustolla saa jutella vaan kolmelle tyypille ilmaiseksi päivässä. Sitten jos on kerennyt jo jutella kolmen muun kanssa sille päivälle, niin ei vaan pysty, vaikka haluaisikin. Ja seuraavana päivänä sama homma. Siellä kun sattuu olemaan paljon uusia viestejä miehiltä ja kun on onlinessa, niin niitä viestejä vaan satelee. Joskus joku "ihan kiinnostavakin" vaan unohtuu tästä syystä. Yritä olla persoonallisempi, kiinnostavampi ja kiinnostuneempi.
Puhutko viesteistä vai niistä flirteistä? Joita siis satelee.
Ymmärsinkö viestien välistä että aina, joka päivä löytyy vähintään kolme enemmän kuin "ihan kiinnostavaa" niiden miesten joukosta jotka sinua lähestyvät?
Vierailija kirjoitti:
M52 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut todella rumasti naisista. Miten monta kertaa tästä pitää sanoa? Asumme Suomessa missä ei ole deittailupakkoa toisin kuin naapurissa, jossa deittailuun panostetaan elättäjän toivossa. Olen onnellinen asuessani täällä. Ikävää etteivät miehet tunnu olevan
Kai foorumilla sentään saa nasevia vertauskuvia käyttää?
Vierailija kirjoitti:
Mitä keskustelemista on naisen kanssa joka harrastaa viinejä ja matkailua ja on tästä harrastuksesta vain tyhmistynyt?
Miksi swaippaat just heitä?
M52 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M52 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni en ole valittanut henkilökohtaisesti, minä-muodossa, vaan yrittänyt nostaa esille yleisen trendin. Aina olen itse seuraa löytänyt pitkiinkin suhteisiin, jos olen itse jaksanut olla aktiivinen.
Ajat ovat muuttuneet - nettideitit 2020 on ihan eri maailma kuin nettideitit vaikka vain 8 vuotta sitten - tai sitten syynä on vain allekirjoittaneen salskean miehen vanheneminen...
Yritän katsella ja ymmärtää maailmaa muustakin kuin pelkästään omasta näkövinkkelistä, liekö sitten sitä akateemista pohdiskelevuutta.
Naiset on syystäkin varuillaan. Ei haluta pudota kuoppaan mistä ei pääse pois. Kemiaa tulee jos on tullakseen. Siirtyvät seuraavaan ellei sitä tule
Te naiset, jotka oletatte aina ensimmäisenä, että vika on miehissä eikä naisissa, voisitte kokeilla nettideittailua jonkun perusmiehen profiililla. Jos saatte selvästi parempia tuloksia kuin me miehet, niin sitten olen valmis myöntämään, että me miehet teemme jotain väärin. Olen tosin joskus lukenut parista tällaisesta kokeilusta ja molemmat naiset sanoivat niiden jälkeen ymmärtävänsä, miksi miehiä vituttaa.
Vierailija kirjoitti:
Te naiset, j otka oletatte aina ensimmäisenä, että vika on miehissä eikä naisissa, voisitte kokeilla nettideittailua jonkun perusmiehen profiililla. Jos saatte selvästi parempia tuloksia kuin me miehet, niin sitten olen valmis myöntämään, että me miehet teemme jotain väärin. Olen tosin joskus lukenut parista tällaisesta kokeilusta ja molemmat naiset sanoivat niiden jälkeen ymmärtävänsä, miksi miehiä vituttaa.
Kerro tarkemmin, missä tulee parempia tuloksia? Parisuhteeseen tarvitaan kaksi, joten tällöin yksi mies ja yksi nainen saa hyvän tuloksen tasapuolisesti. Mutta sinä tarkoitat jotain muuta tulosta?
Minua ihmetyttää, että ap on saanut aloitteita naisilta. En ole itse koskaan moista kokenut.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että en ole oppinut tästä ketjusta oikeastaan yhtään mitään. Tai ehkä se on tämän ketjun merkittävin anti, että naisilta on vaikea saada kunnollisia vastauksia otsikon kysymykseen, vaikka esittäisi tarkentavia kysymyksiä.
Olethan saanut vastauksia. Millaisia toimia odotat saavasi naisilta tämän postauksen myötä? Ota edelleenkin huomioon ettei kukaan ole velvollinen antamaan aikaansa epäkiinnostavalle ihmisille. Mikäli saat tuon tuosta pakkeja miettisin vian olevan joko omassa kirjoituksessa tai äärimmäisen huonossa naismaussa.
Kertokaa vaikka esimerkkejä siitä, kun ensin kiinnostava mies muuttuu yhtäkkiä epäkiinnostavaksi. Tai siitä, että mies on ollut todella kiinnostava, mutta sitten on tullut vastaan vielä kiinnostavampi mies, jolloin tuo edellinen on tippunut pois. Se, että kenenkään ei ole pakko jutella netissä kenellekään, on truismi eikä lisää minun tai kenenkään muun miehen ymmärrystä tästä tilanteesta.
Alan kallistumaan siihen, että naismakuni on huono ja/tai profiilini houkuttelee omituisia naisia.
Minulla on ainakin loppunut kiinnostus, kun olen tajunnut, että mies on puhtaasti esim. tyhmä tai sivistymätön. Toisinaan taas aikaa kuluttaakseen on tullut aloittaneeksi keskustelun vähemmän kiinnostavan miehen kanssa, jota ei viitsi jatkaa esim. seuraavana iltana. Ainoa syy miksi keskustelu edes alkoi, oli ettei nyt ollut parempaakaan tekemistä sillä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te naiset, j otka oletatte aina ensimmäisenä, että vika on miehissä eikä naisissa, voisitte kokeilla nettideittailua jonkun perusmiehen profiililla. Jos saatte selvästi parempia tuloksia kuin me miehet, niin sitten olen valmis myöntämään, että me miehet teemme jotain väärin. Olen tosin joskus lukenut parista tällaisesta kokeilusta ja molemmat naiset sanoivat niiden jälkeen ymmärtävänsä, miksi miehiä vituttaa.
Kerro tarkemmin, missä tulee parempia tuloksia? Parisuhteeseen tarvitaan kaksi, joten tällöin yksi mies ja yksi nainen saa hyvän tuloksen tasapuolisesti. Mutta sinä tarkoitat jotain muuta tulosta?
Vähemmän ghostaamisia, enemmän treffikutsuja naisilta, keskustelut eivät hiivu yhtäkkiä jne. Jos te tiedätte, miten naisiin kannattaa tutustua, niin te pärjäisitte nettideiteissä hyvin, vaikka esiintyisittekin miehinä. Noin se ei kuitenkaan taida mennä...
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää, että ap on saanut aloitteita naisilta. En ole itse koskaan moista kokenut.
M37
Osaan tehdä kiinnostavia profiileita. Lisäksi ulkonäköni on sellainen, että minusta saa tarpeeksi edustavia kuvia. Jälkimmäinen ominaisuus on kuitenkin tärkeämpi kuin ensimmäinen.
No, tässäpä pari esimerkkiä miksi viestittely loppuu nopeasti:
-Miehestä paljastuu nopeasti joku total turn Off, kuten lapsia monen naisen kanssa, persu, elämäntapatyötön tjsp.
-Mies ei osaa yhdyssanoja, ei käytä pilkkuja ja pisteitä eikä isoja alkukirjaimia. En jaksa lukea sellaista tekstiä ja se saa miehen vaikuttamaan laiskalta juntilta
-Mies ei kysy mitään tai korkeintaan mitä kuuluu
Joskus se elämänkoulun käyneen vanhapojan katkeruus välittyyy ekasta viestistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähemmän ghostaamisia, enemmän treffikutsuja naisilta, keskustelut eivät hiivu yhtäkkiä jne. Jos te tiedätte, miten naisiin kannattaa tutustua, niin te pärjäisitte nettideiteissä hyvin, vaikka esiintyisittekin miehinä. Noin se ei kuitenkaan taida mennä...
Oon nähnyt noita testejä. Ensinnäkin ne tehdään länsimaissa ja toisekseen profiilit ovat olleet aikalailla onnettomia kiiltokuva malleista tehtyjä tai muuten vain tahallaan provoavia. Jätkät hehkuttaa tällä hetkellä miten Aasiassa tulee parhaiten mätsejä, no daa! Olet elättäjänä siellä suunnin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon nähnyt noita testejä. Ensinnäkin ne tehdään länsimaissa ja toisekseen profiilit ovat olleet aikalailla onnettomia kiiltokuva malleista tehtyjä tai muuten vain tahallaan provoavia. Jätkät hehkuttaa tällä hetkellä miten Aasiassa tulee parhaiten mätsejä, no daa! Olet elättäjänä siellä suunnin.
No ainakin täällä oli kerran keskustelua sellaisesta testistä, jossa nainen oli kokeillut Tinderiä kaverimiehensä profiililla. Testin päätyttyä nainen oli todennut, että naiset ovat idiootteja Tinderissä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin täällä oli kerran keskustelua sellaisesta testistä, jossa nainen oli kokeillut Tinderiä kaverimiehensä profiililla. Testin päätyttyä nainen oli todennut, että naiset ovat idiootteja Tinderissä :D
Kuten todettu, jengin ei tarvi vaivautua elättäjän vuoksi ja valitettavana sivuefektinä tulee sitten tuon suuntaista käytöstä.