Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, miksi teet aloitteen deittipalstalla, jos et sitten haluakaan jutella?

Vierailija
26.08.2020 |

Tämä ei lakkaa ihmetyttämästä minua. Ilmiö taitaa olla aika uusi, kun muistelen, että kolme-neljä vuotta sitten naisten aloitteet johtivat aika usein treffeille asti.

Kommentit (148)

Vierailija
141/148 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te naiset, jotka oletatte aina ensimmäisenä, että vika on miehissä eikä naisissa, voisitte kokeilla nettideittailua jonkun perusmiehen profiililla. Jos saatte selvästi parempia tuloksia kuin me miehet, niin sitten olen valmis myöntämään, että me miehet teemme jotain väärin. Olen tosin joskus lukenut parista tällaisesta kokeilusta ja molemmat naiset sanoivat niiden jälkeen ymmärtävänsä, miksi miehiä vituttaa.

Mitä selität? Luuletko että naiset lähtisivät jatkossa epäkiinnostavien miesten kanssa treffeille säälistä, jos vain saisit meidät ymmärtämään miten hirveää miehillä on?

Jos mies ei pärjää, silloin vikaa kannattaa etsiä itsestään. Muut nimittäin eivät muuta käytöstään siksi että sinulla on ongelma. Ikinä. Missään.

Ohitit pointtini täysin. Antaa olla.

Minäkään en ymmärtänyt pointtiasi. Mitä tapahtuisi sen jälkeen, kun olisin kokeillut nettideittailua jonkun perusmiehen profiililla?

eri

Lue vaikka seuraava artikkeli ja kerro, mitä ajatuksia siitä tuli:

https://www.dailymail.co.uk/femail/article-8370535/Woman-creates-fake-T…

Hyviin tapoihin kuuluisi referoida artikkeli niin ettei ole pakko linkata roskalehden sivuille lukemaan sitä. Mutta luin. Ajatukseni oli, että miesten on ilmeisesti vaikeampaa saada kontakteja nettipalstoilla. Mutta kysyin sinulta: Mitä tämän jälkeen? Mitä odotat nyt tapahtuvan (tai odottaisit, jos olisin nettideittiä käyttävä sinkkunainen)?

Tunnustaisitte sen vaihtoehdon, että vika voi olla myös niissä nettideittailevissa naisissa eikä aina miehessä. Voi myös olla, että nettideittailu itsessään on jotenkin rikki eikä se ole aina sen yksittäisen netistä seuraa hakevan miehen vika välttämättä. Pystyttekö ajattelemaan noin vai onko teistä vika aina miehessä?

Kerropa miksi Tinder toimii vallan mainiosti esim. Liettuassa tai Venäjällä? Kummasti siellä ei vaikuta olevan rikkinäinen. Tiedän itse syyn, tiedätkö sinä?

Et vastannut kysymykseeni, vaan ehdotit jotain helvetin lompakoksi ryhtymistä itäeurooppalaisille naisille.

Korjaan hiukan tuota asennetta. Joillekin miehille nuo naiset on oikeasti taivaanlahja, viis siitä ettei ne ole sitä juuri sinulle. Toivoisin myötämielisempää suhtautumista tuolta suunnilta tulevia kohtaan ja myöskin niille miehille mitkä päätyy tuollaiseen naiseen. Ikävää varmasti uudelle pariskunnalle huomata vastassa olevan tällaisia kyräilijöitä.

Vierailija
142/148 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi hauska nähdä valittavien miesten profiilit. Oikeastaan voisin olla testikohde ja kertoa mikä heillä menee pieleen profiilissa ja keskustelussa.

Olen sen verran veemäinen että yhdelle kiinnostavalle menin jo heittämäänkin parannusehdotuksia mutta suuttui niin että pisti estot :)

Yhdelle tutulle myös yritin sanoa millä karkottaa myös ne toivomansa naiset, mutta ei ottanut onkeensa hänkään.

Ei miehen profiilissa tai viesteissä tarvitse olla mitään vikaa, että ei onnistu (lyhyellä tähtäimellä siis). Nettideittailu on nykyään sellaista.

Usein niissä on vikoja todella paljon, niin kuvissa, jotka ovat järkyttävän huonoja, kuin vaikkapa ihannekumppanin kriteereissä. Ja sitten viesteissä tuo usein mainittu ettei mies vie aktiivisesti keskustelua eteenpäin eikä esim. kysele mitään vaan nainen saa nyhtämällä nyhtää tietoja.

Hassut hatut ja puolialastomat nenäkarvaselfiet kannattaa unohtaa. Tai räkä poskella -kuvat kesken liikuntasuorituksen.

Mies siinä kuvittelee kai antavansa vain kuvan urheilullisesta tyypistä, mutta nainen näkee hänet vain huonoimmillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/148 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, samoja ajatuksia mitä muutkin on sanonu tässä ketjussa aikasemmin. Itse tehnyt monesti aloitteen miehille, kerron itsestäni jotain ja kyselen vähän. Miten menee, millanen päivä ollut, mitä oot tehny töissä, jne. Mut jos viestit on mieheltä aina tosi lyhyitä ja eivät itse osallistu keskusteluun esittämällä lisäkysymyksiä tai kertomalla jotenkin syvemmin itsestään tai tekemisistään, niin sitä keskustelua on ihan mahdoton tekohengittää eikä se ole kummallekaan kivaa. Se menee helpsoti siihen et itse sitä lisätietoa saa lyspää ja yllpitää sitä keskustelua, eikä se ole luonnollista. Kiitos ei. 

Vierailija
144/148 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi hauska nähdä valittavien miesten profiilit. Oikeastaan voisin olla testikohde ja kertoa mikä heillä menee pieleen profiilissa ja keskustelussa.

Olen sen verran veemäinen että yhdelle kiinnostavalle menin jo heittämäänkin parannusehdotuksia mutta suuttui niin että pisti estot :)

Yhdelle tutulle myös yritin sanoa millä karkottaa myös ne toivomansa naiset, mutta ei ottanut onkeensa hänkään.

Ei miehen profiilissa tai viesteissä tarvitse olla mitään vikaa, että ei onnistu (lyhyellä tähtäimellä siis). Nettideittailu on nykyään sellaista.

Usein niissä on vikoja todella paljon, niin kuvissa, jotka ovat järkyttävän huonoja, kuin vaikkapa ihannekumppanin kriteereissä. Ja sitten viesteissä tuo usein mainittu ettei mies vie aktiivisesti keskustelua eteenpäin eikä esim. kysele mitään vaan nainen saa nyhtämällä nyhtää tietoja.

Hassut hatut ja puolialastomat nenäkarvaselfiet kannattaa unohtaa. Tai räkä poskella -kuvat kesken liikuntasuorituksen.

Mies siinä kuvittelee kai antavansa vain kuvan urheilullisesta tyypistä, mutta nainen näkee hänet vain huonoimmillaan.

Mä oon usein miettinyt osan olevan tyystin väärässä maassa. Enemminkin niiden ihannekumppani kuulostaa virolaiselta tai joissakin tapauksissa puolalaiselta naiselta. En viitsi vastata noille mitään, huomatkoon ite missä mättää..

Vierailija
145/148 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemus tinderistä.

Juttelu mahdollisen kivan miehen kanssa alkaa...

Huomaan nopeasti jo , että mies esittää jotain muuta kun on , tai vihjailee seksistä , tai ei osaa keskustella , tai huonot elämäntavat , outo , rehvastelee... Nämä ei iske!

Vierailija
146/148 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin sinkku kirjoitti:

Mun kokemus tinderistä.

Juttelu mahdollisen kivan miehen kanssa alkaa...

Huomaan nopeasti jo , että mies esittää jotain muuta kun on , tai vihjailee seksistä , tai ei osaa keskustella , tai huonot elämäntavat , outo , rehvastelee... Nämä ei iske!

Oman osansa antaa vihaiset tinderöijät. Mitä ne edes tekee siellä? :D

Vierailija
147/148 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä keskustelemista on naisen kanssa joka harrastaa viinejä ja matkailua ja on tästä harrastuksesta vain tyhmistynyt?

Aivan. Sellainen nainen ei ole sinusta kiinnostava, ja se on ihan ok. Sinä taas et ole kiinnostava useiden naisten mielestä. Sekin on ihan ok.

Vierailija
148/148 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M52 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ed. lainaus epäonnistui. Vastaus kuului näin:

Ei. Kukaan nainen ei kiinnostu kaikista miehistä. Jos kukaan nainen ei kiinnostu sinusta, et ole kiinnostava persoona tai keskustelukumppani.

Silti moni on sanonut, että olen kiinnostava persoona 😄

"Kukaan nainen ei kiinnostu kaikista miehistä" - Tämä lause on totta, mutta mitä uutta tässä itsestäänselvydessä on? Pätee luonnollisesti myös toisinpäin:)

"Jos kukaan nainen ei kiinnostu sinusta, et ole kiinnostava persoona tai keskustelukumppani" - Aiheena oli naisten aktiivisuus/passiivisuus: Miten voi tietää onko vastapuoli kiinnostava keskustelukumppani jos ei ole edes viestejä vaihdettu? Profiilissa on monilla hyvin vajavaiset tiedot - niin miehillä kuin naisillakin.

Yksi keskeinen tekijä on mielestäni deittaajien määrän - kenties myös laadun - epäsuhta, jonka lopputulemana kanat istuvat pyrstöllään ja odottavat että kukot ottavat ensiaskeleen.

Aktiiviselle naiselle tarjoaa mahdollisuuksia poimia jyvät akanoista!

Tuota väitettä minä en vaan ymmärrä. Käytän jälleen yksinkertaistettua esimerkkiä:

Menen deittinettipalstalle ja käyn läpi "tarjonnan" (xx-etäisyydellä asuvat miehet jotka täyttävät tietyt speksit). Totean, että kiinnostavia miehiä on vaikkapa viisi. Teen heille aloitteen. Heistä kolme ei vastaa, yksi vastaa niin että paistaa läpi ettei aitoa kiinnostusta ole ja yksi ehdottaa seksitreffejä.

Mikään määrä aktiivisuutta ei tarjoaisi minulle uusia jyviä poimittaviksi. Se, että ne viisi kiinnostavalta vaikuttavaa miestä eivät kiinnostuneet minusta/olleetkaan kiinnostavia, ei tee jäljellä olevista miehistä kiinnostavia.

Missasit pointin: Yleinen ongelma näissä palveluissa on a) miesten ylitarjonta ja osin siitä seuraava b) naisten passiivisuus.