Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No mistä sitten tunnistan sen kunnollisen miehen?

Vierailija
26.08.2020 |

Kertokaa miehet ja miksei naisetkin jotka kunnollisen miehen olette löytäneet.

En sentään mitään pyhäkoulupoikaa ole etsimässä, mutta parisuhteen haluava, uskollinen, kiltti, kunnioittava, hyvätapainen, työssäkäyvä, savuton, alkoholia kohtuudella käyttävä mies, joka tykkää käydä kanssani lenkillä, laittaa ruokaa, katsoa joskus leffoja tai tv:tä, matkustella ja mielellään harrastaa kirjallisuutta. Toki omia harrastuksia saa olla, ei tarvitse koko ajan kanssani viettää aikaa. Yhteen muutto tosin ei ole pakollinen, ei ainakaan pitkään aikaan. Lapsihaaveet ovat vähän kysymysmerkki, nyt ei ainakaan tunnu pakolliselta. Ja mielellään lapseton mies... Ei tarvitse eikä saa olla tylsä, vaan huumori erittäin tärkeää. Eläinrakkaudesta plussaa.

Olen törmännyt vääriin miehiin, vaikka ensin he vaikuttivat kunnollisilta. Ei se ulkokuorta ja olemusta katso. Yhdellekin luulin olevani ainoa, mutta hänpä oli jonkinasteinen don juan. Miten joku voi tehdä toiselle niin?

Mistä tuollainen ihanteitani vastaava mies voisi löytyä? Netti? Kirjasto? Kuntosali? Lenkkipolku? Baareissa käyn harvoin, jos koskaan.

N36

Kommentit (172)

Vierailija
101/172 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnollisena miehenä voisin antaa paljonkin vinkkejä, mutta ikisinkkuna ilmeisesti tämä strategia ei toimi (eikä ole koskaan toiminut) joten tällä perusteella uskoisin, että on turha kuvitella löytävänsä parisuhteeseen kelpaavaa kunnollista miestä. Tasoteoria on huvittava, luuserimiehet kuvittelee sen selittävän vastentahtoisen selibaatin, eikä omassa käytöksessä tai elämässä ole mitään ongelmaa, mistä voisi löytyä selitys vaan vika on vain tasoissa :D

No, sinä olet kunnollinen mies. Mistä sinut tunnistaa? Miten käyttäydyt, mitä teet? Auta ny aapeetä.

No, mulla on kissa, kävin AMK:n ja olen koulutustani vastaavassa työssä, urheilen säännöllisesti. Opetin aiemmin mm. lapsia uimakoulussa ja muutenkin tykkään touhuta (hyvin käyttäytyvien) lasten kanssa. Muuten istun aika paljon kotona tietokoneella ihmettelemässä maailmaa ja luen historiaa. Käyn välillä yksikseen tai kaverin kanssa ravintolassa syömässä mutta aika vähän muuten liikun ihmisten ilmoilla, olen aika epäsosiaalinen tapaus. En käytä päihteitä ja elän melko terveellisesti. Tinderistä mut löytäisi, mutta se ei alustana ole millään tavalla toimiva pariutumista ajatellen.

Varmaan kannattas keksiä väylä missä tavata meitä, mutta pohjautuen ihan siihen, että en itsekään tunne samankaltaisia miehiä kuin itse olen, niin meitä on kovin vähän. Kaikilla kaltaisillani (yhtään sosiaalisemmilla) miehillä on puoliso, allekirjoitan palstalta tutun ajatuksen siitä, että vapaana olevat miehet on suurelta osin jollain tapaa viallisia, elämäntapatyöttömiä, päihteiden orjia tai muuten vaan elämässään epäonnistuneita. Varmaan sun pitäs pariutua mun kanssa sitten.

Kissa- ja lapsirakas. Ihan niin kuin täällä sanottiin!

No jos listaisin ominaisuuksia niin varmaan nämä

- on koulutustaan vastaavassa työssä (eli opiskellut jotain järkevää koulutusasteesta riippumatta)

- ei käytä, tai käyttää vain vähän päihteitä

- terveelliset elämäntavat

- eläin ja/tai lapsirakas

- liikunnallisia harrastuksia

- musikaalinen

- päätöksentekokykyinen omaan elämäänsä liittyvissä asioissa (jos haluaa muutosta, saa sen myös aikaiseksi eikä jää paikoilleen valittamaan)

En ole sosiaalinen enkä varsinaisesti kaipaa mitään seurapiirileikkejä. Osaan kyllä olla ihmisporukoissa, mutta yleensä olen nurkassa hiljaa enkä koe oloani mukavaksi, harvoin jaksan osallistua keskusteluihin. Naiskontakteja on joitain ollut, mutta yleensä ne on kariutuneet siihen että kaikki tapaamani naiset ovat olleet niin sosiaalisia, että en ole jaksanut osallistua mihinkään tapahtumiin jne mihin minua on kutsuttu ja sitä myöten tutustumiset ihmisiin jää vähäisiksi. Oletus on, että pitäisi tykätä olla ihmisten ilmoilla ja ylipäätään ihmisseurassa että olisi mahdollisuus löytää puoliso, mutta en ole vielä oikein löytänyt väylää miten voisin luoda kontakteja naisiin ilman että minun odotettaisiin olevan supersosiaalinen esim. tapahtumissa. Voin käydä ulkona ja osallistua tapahtumiin, mutta haluan sieltä aikaisin kotiin ja nukkumaan. Pysyn siis visusti mukavuusalueellani, mutta olen joskus poistunut siltä ja alkanut vain ärsyttää jälkeenpäin, että tuli valvottua niin myöhään tai oltua humalassa.

Tiedän että tällaisiakin naisia on, palstan ja tilastojen valossa enemmistö naisista, mutta en ole vain keksinyt mistä löytäisin suunnilleen itseni ikäisiä ja samanhenkisiä naisia tai väyliä tutustua heihin. Tinderistäkin tulee vastaan vaan ulkonäöllään itsetuntoaan pönkittäviä bimboja, ylipainoisia tai yh-äitejä mistä mitkään ei ole minulle kiinnostavia ihmisiä. Töissä on naisia, mutta en oikein usko työpaikkaromansseihinkaan ja huonot puitteet siellä on mitään ihmissuhteita luoda.

Olin ihan messissä kunnes lopussa tuli tuo yh-äitien yhtenäisen massan teilaus. Taitaapi olla parempi tosiaan ilman miestä, onhan se nähty.

No mä oon alle kolmekymppinen niin en nyt näe tuota mitenkään älyttömän pahana asiana ajatella, etten halua pariutua yh-äidin kanssa, kun enemmistö ikäisistäni on lapsettomia (ja tilastojen valossa tulevat ilmeisesti sellaisiksi jäämäänkin). Mielestäni on vain hyvä että ihmiset puhuisivat ajatuksistaan jo pariutumisvaiheessa niin ehkä sitten mitään paskamaisia eroja ei tulisi niin paljon, kun kävikin ilmi ettei toinen halua lapsia ja toinen haluaa.

Mun silmiin särähti eniten tuo ihmisten bimboiksi nimittely. - eri

Voi hyvänen aika mitä jeesustelua. Osa ihmisistä on bimboja ja naisetkaan eivät paljon pidättele kun alkavat miehiä kuvailemaan. (JSSAP)

Mutta voiko sen päätellä pelkistä someen postatuista kuvista? Minusta ei. Jos väittää niin, paljastaa omat ennakkoluulonsa ja pinnallisuutensa.

Vierailija
102/172 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen nimi on Kunto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/172 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun unelmamies olis semmonen luonnossa viihtyvä mies jolla on ehkä koira. Vapaa-ajalla se urheilisi, lukisi kirjoja ja olisi siellä luonnossa tai jonku muun järkevän harrastuksen parissa. Sama se, olisko se gumball500e-auton rakentelua vai jotain postimerkkeilyä, ehkä se eka mieluummin. Takana voisi olla pitempi parisuhde, muutamia irtojuttujakin - mutta lähinnä osoittamaan että kokeiltu ja todettu että ne ei ollut oma juttu. Tämä mies ei virittelisi sinkkuaikana koko ajan jotain naiskuvioita, vaan oikeasti katseli jos löytyy joku ihana (joka olen tietty minä). Vikojakin saa olla, kunhan on niistä rehellinen ja hyväksyy minutkin vikoineen. Tämmöisen kun löytäisin.

T. Tuo toinen 36-v. nainen

Vierailija
104/172 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun unelmamies olis semmonen luonnossa viihtyvä mies jolla on ehkä koira. Vapaa-ajalla se urheilisi, lukisi kirjoja ja olisi siellä luonnossa tai jonku muun järkevän harrastuksen parissa. Sama se, olisko se gumball500e-auton rakentelua vai jotain postimerkkeilyä, ehkä se eka mieluummin. Takana voisi olla pitempi parisuhde, muutamia irtojuttujakin - mutta lähinnä osoittamaan että kokeiltu ja todettu että ne ei ollut oma juttu. Tämä mies ei virittelisi sinkkuaikana koko ajan jotain naiskuvioita, vaan oikeasti katseli jos löytyy joku ihana (joka olen tietty minä). Vikojakin saa olla, kunhan on niistä rehellinen ja hyväksyy minutkin vikoineen. Tämmöisen kun löytäisin.

Moi, oon just tommonen, viihdyn paljon ulkosalla koiran kanssa autoillen ja sitä rakennellen.

Se on semmoinen musta pursuit special, vanha poliisiauto.

Terveisin, Max

Vierailija
105/172 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin. Ap etsii mukavaa kunnollista miestä aiempien huonojen kokemusten siivittämänä ja tulee pari sellaiseksi esittäytyvää. Unohdetaan kuitenkin kertoa että on suhteellisen syviä ongelmia sosiaalisissa taidoissa, sosiaalisten tarpeiden hahmottamisessa ja itsellä ei niitä tarpeita niinkään ole eikä se haittaakaan. Eli juuri se mitä ap kysyy, mistä tällaiset asiat voi tietää jos joku mies mukavana esittäytyy ja vähän kertoo että ei viihdy isoissa ryhmissä niinkään mutta jää esittäytyessä kertomatta millä tasolla mennään. Tässä tapauksessa se käy helposti ilmi kun sosiaalinen hahmotuskyky vaikuttaa heti ensitreffeihin tai viestintään. Sitten yhdessä ihmetellään kuinka julmasti ”yksi pieni virhe” vie mahkut. (En tiedä olitko sinä ihmettelemässä, toivottavasti et.)

Jos ei ole aiemmin käynyt ilmi, niin se että nainen etsii mukavaa kunnollista miestä tarkoittaa keskimäärin yleensä erikseen mainitsematta normaalia neurotyypillisesti sosiaaliseen elämään suhtautuvaa miestä. Ei toki aina mutta niin on reilua olettaa. Ja tavallaan se sulkee sen kunnollisuuden pois jos jättää sellaisia oleellisia asioita pois että omalla kohdalla tuo ei toteudu. Vaikka se ei itsestä tunnu vakavalta että näkee jotkut naiset bimboina, ei ymmärrä heidän sosiaalista tarvetta olla esillä ja pitää sellaisia tarpeita tyhminä ja täräyttelee sen vielä mahdolliselle potentiaaliselle tuttavuudelle niin naiselle se tosiaan viestii muutakin kuin ettei jokin naistyyppi kiinnosta. Jos samalla tulee mainituksi vielä lihavat ja yhäritkin, jollaiseksi kuka vain nainen voi päätyä ja ainakin jommaksi kummaksi suurella todennäköisyydellä päätyykin (paitsi että yhärit on ysärin juttu ja nykyään yleensä on enimmäkseen yhteishuoltajuus) niin se ei vaan ole normaalia mukavaa tunnelmaa luovaa keskustelua vaikka sitä ei itse liian poikkeavana pitäisikään.

Eiköhän teillekin joku mukava nainen jostain löydy jos hyvin käy ja haluatte jollain vastaavalla kauneusvirheellä. Kunhan ensin itse tiedostatte minkä kokoluokan ongelma se sosiaalisten taitojen puute todellisuudessa on, mistä syistä se on ongelma ja olette asiasta itsellenne rehellisiä.

Juu juu. Edelleen yksinhuoltajuuden (tai bimbo-termin) noustessa isoksi ongelmaksi minun asennemaailmassani, muistutan että enemmistö (yli 90%) ikäluokassani (20-30v) naisista on lapsettomia, joten tämä ei ole mielestäni millään tavalla kohtuuton ajatus. Olet todennäköisesti keski-ikäinen kun näet tuon ylitsepääsemättömänä ajatuksena, silloin ymmärrän tuon näkemyksen ettei yksinhuoltajuutta pitäisi niin pitää "kriteerinä". Enkä ole sosiaalisesti kyvytön, kyse on harjaantumisen puutteesta on kun olen suurimman osan ajastani viettänyt pääosin yksin ja kaikki harrastuksenikin ovat sellaisia, mitä teen yksin, ihmiskontaktit ovat vähäisiä. Olen kyllä sosiaalisiakin harrastuksia kokeillut, mutta todennut etteivät ne ole minun juttuni (esim. joukkuelajit ja seuratoiminta). Jos alkaisin viettää aikaa ihmisten parissa, harjaantuisin siihen kyllä, kyse ei ole siitä että olisin siinä asiassa millään tavalla viallinen tai kyvytön kehittymään. Se ei vain kiinnosta minua, minulla on muita kiinnostuksen kohteita.

Ihmettelen vain tuota asennetta, että miehessä ei saakaan olla mitään vikaa, joissa voisi suhteen myötä kehittyä (mm. sosiaalisissa taidoissa) vaan näissä täytyy olla valmiiksi jo täydellinen tai lähes täydellinen, että on edes mahdollisuus tapailla naisia. Tiedän onnekseni ettei tämä pidä paikkaansa jo edellisten treffikokemusteni perusteella (mitä luultavasti siis ajattelit, ettei minulla olisi koskaan ollut). Rankan oletuksen asetat, jos epäsosiaalinen ihminen, jolla kokemuksen puutteen vuoksi "neurotyypillisyyden" käsite ei täyty. Ihan samalla tavalla voin sanoa, että et opi uimaan jos et koskaan harjoittele sitä, mutta älä tuomitse ihmistä uimataidottomaksi sen perusteella, ettei hän ole koskaan käynyt opettelemassa.

En ole missään vaiheessa väheksynyt naisten tarvetta olla esillä, ymmärrän kyllä että naiset ovat keskimäärin varsin sosiaalisiä eläimiä, jotka kaipaavat huomiota, toisten hyväksyntää ja ihmisiä keskimäärin enemmän kuin miehet. Sosiaalinen media on hyvä alusta tähän ja siihen sitä käytetään. Oletat varmaan myös, että olen ihmisenä sellainen, että menen luettelemaan näitä ajatuksiani treffeillä. En tietenkään, enkä kohtele "ei minun tyyppiäni" -edustavia naisia eri tavalla. Kyse on siitä, että en hakeudu treffeille tuollaisten kanssa, koska en koe että esim. yksinhuoltajan tai ylipainoisen ihmisen kanssa minulla olisi edellytyksiä edetä parisuhteeseen, koska elämäntilanne tai elintavat eroavat niin radikaalisti toisistaan. Miksi en miehenä saa ajatella näin, kun naisille on ihan okei ajatella, ettei halua pariutua alkoholistin, elämäntapatyöttömän tai johonkin muuhun kategoriaan kategorisoidun ihmisen kanssa?

No, oli miten oli. AP:lle vastauksena, kunnon miehiä ei siis ole olemassakaan. Ulkoisesti voi olla ok, mutta jos ei ole sosiaalinen ja maailman huippu sosiaalisissa taidoissa heti ensitreffeillä, niin kunnollisuus menee siinä. Näitä taitoja ei voi harjoitella, niissä kehittyä ja päästä uudelle tasolle tapaamisen edetessä, jos mies olisi muuten kiinnostava. Joten pysy pois deittimarkkinoilta suosiolla, palstalla ymmärretään onneksi tämä ja muistutetaan siitä säännöllisesti.

Vierailija
106/172 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielikuvitusmies kirjoitti:

Tuskin mistään. Noita on harvassa edes vuosikymmenen nuoremmassa ikäluokassa. Mitä sinulla on tuollaiselle listahirmulle tarjota? Siis muuta kuin omien haaveidesi toteuttajan virka?

ap kuvasi normaalisti käyttäytyvän, parisuhdetta haluavan miehen, joka tekee normaaleja asioita, kuten laittaa ruokaa ja ulkoilee. En näe tuossa mitään kovin ihmeellistä tai hillittömiä vaatimuksia. Ellei se mahdottomuus tule sitten tuossa viina- ja tupakkakohdassa. Mutta eihän kaikki miehetkään sentään juoppoja ole...

Tämä siis normaali mies? Kerro ihmeessä ap:lle mistä näitä miehiä löytyy? Enemmän normaali mies on tv:tä tuijottava kaljanjuoja matalapalkka-alalla, joka ei ole koskaan lukenut mitään kirjallisuudeksi luokiteltavaa saati innostu ulkoilusta, ainakaan vaimon kanssa.

Vierailija
107/172 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi, oon just tommonen, viihdyn paljon ulkosalla koiran kanssa autoillen ja sitä rakennellen.

Terveisin, Max

Huvittavaa, kun katoin googlesta mikä tommonen auto on, sen kanssa esiintyi usein sanat Mad Max. Mutta kuulostat tota Mad-etuliitettä lukuunottamalta ihan kiinnostavalta.

Vierailija
108/172 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä siitä että niillä on vaimo/naisystävä. Kaikki, joilla on tuo, ei toki ole kunnollisia.

Vierailija
109/172 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin mistään. Noita on harvassa edes vuosikymmenen nuoremmassa ikäluokassa. Mitä sinulla on tuollaiselle listahirmulle tarjota? Siis muuta kuin omien haaveidesi toteuttajan virka?

ap kuvasi normaalisti käyttäytyvän, parisuhdetta haluavan miehen, joka tekee normaaleja asioita, kuten laittaa ruokaa ja ulkoilee. En näe tuossa mitään kovin ihmeellistä tai hillittömiä vaatimuksia. Ellei se mahdottomuus tule sitten tuossa viina- ja tupakkakohdassa. Mutta eihän kaikki miehetkään sentään juoppoja ole...

Tämä siis normaali mies? Kerro ihmeessä ap:lle mistä näitä miehiä löytyy? Enemmän normaali mies on tv:tä tuijottava kaljanjuoja matalapalkka-alalla, joka ei ole koskaan lukenut mitään kirjallisuudeksi luokiteltavaa saati innostu ulkoilusta, ainakaan vaimon kanssa.

Yliopistolta.

Vierailija
110/172 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kunnollinen mies rasittavuuteen asti, mutta en todellakaan vaikuta enkä näytä siltä. Näytän rentulta, se on tärkeä osa identiteettiäni. Olen myös pitkäaikaistyötön, mutta aivan ällöttävän kunnollinen. Mitään jännää ei ole luvassa.

Vierailija
111/172 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni on

-  parisuhteen haluava

- uskollinen,

- kiltti, vaikka en ikimaailmassa käyttäisi itse aikuisesta ihmisestä sanaa kiltti. Koirat ja lapset ovat kilttejä, eivät aikuiset ihmiset.

- kunnioittava

- hyvätapainen

- työssäkäyvä (yrittäjä)

- savuton,

- alkoholia kohtuudella käyttävä

- huumorintajuinen

- eläinrakas

Ja hän tykkää mm. käydä kanssani kävelylenkeillä, nikkaroida, katsoa joskus leffoja tai tv:tä, matkustella ja harrastaa kirjallisuutta. Lisäksi hänellä on omia harrastuksiaan kuten moottoripyöräily ja kitaransoitto. Me myös retkeilemme paljon ja hoidamme yhdessä puutarhaa.

Tapasin hänet yhteisen ystävämme kautta. Molemmilla on laaja ystäväpiiri ja tutustumme helposti uusiin ihmisiin. Heitä myös korona-ajan ulkopuolella tapaamme paljon, koska olemme molemmat mukana monenlaisissa yhteisöllisissä(kin) aktiviteeteissa.

Suosittelen. Jos ystäväsi tuntee miehen entuudestaan, se on vähän kuin suosittelija työpaikanhaussa, koska harva esittelisi ystävälleen miestä/naista jota pitää epäluotettavana tai muuten huonona kumppanina.

Vierailija
112/172 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin, Max

Huvittavaa, kun katoin googlesta mikä tommonen auto on, sen kanssa esiintyi usein sanat Mad Max. Mutta kuulostat tota Mad-etuliitettä lukuunottamalta ihan kiinnostavalta.

Pfft, mad.. kaverit vaan liioittelivat kun oli vähän hankala käsitellä lapsen menetystä ja leskeksi jäämistä. Mut nyt oon jo ihan ok :)

Vierailija
113/172 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvailet tylsän miehen, ja sitten sanot, että ei saa olla tylsä.

Tämä, täyttäisin melkein kaikki kohdat noista vaatimuksista ja olen sellainen hiljainen tylsä mies.

Vierailija
114/172 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuommoinen mies, paitsi että on harrastanut irtosuhteita ennen mua. Onhan niitä itsellänikin ollut, joten ei ongelmaa. Miksi tuo on ap:llä kriteerinä, ettei saisi olla viettänyt vapaata sinkkuelämää ennen parisuhdetta? Mitä pahaa siinä on?

Vierailija
115/172 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mähän jouduin lähtee kauemmas haeskelemaan tätä paljon puhuttua normaali miestä. Olisin todennäköisesti lopulta saanut sellaisen täältäkin, tosin halusin saada miehen joka kykenee näyttämään tunteensa. Suomessa tunteiden näyttämistä ei juurikaan opeteta, enkä halunnut kiusata tulevaa kumppania tällaiselle vaatimuksella.

Rajojen sulku haittaa hiukan, mutta koitamme molemmat käyttää jokaisen liikenevän ajan Skypen äärellä.

Vierailija
116/172 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuommoinen mies, paitsi että on harrastanut irtosuhteita ennen mua. Onhan niitä itsellänikin ollut, joten ei ongelmaa. Miksi tuo on ap:llä kriteerinä, ettei saisi olla viettänyt vapaata sinkkuelämää ennen parisuhdetta? Mitä pahaa siinä on?

Hyppyheikit ei kunnioita kristillisiä arvoja. Itse olen ihan "ateisti". Yhden illan jutut ja aikaisemmat suhteet on jotenkin oksettavia. Jotkut on sellaisia.

Vierailija
117/172 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan väittää täyttäväni toiveet. Kirjallisuus on enemmän Dan Simmons linjalla kuin Dostojevskiä mutta tarvittaessa voisi antaa mahdollisuuden, ja juoksulenkit jos saa polulle ja osan korvattua uinnilla niin aina parempi.

Tosin aviossa jo reilu 20 vuotta joten kun ikääsi katson niin olisit noin 15 vuotta myöhässä.

Minut löydettiin opiskelemasta kuten muutama muukin kaveripiirissäni ollut "tylsä" mies jotka ovat edelleen sen saman kanssa.

Baareissa en koskaan viihtynyt, joten nyt jos vaimo kuolisi äkillisesti, jäisin luultavasti yksin jollei joku löydä uimahallista tai jostain hesyltä.

Vierailija
118/172 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyppyheikit ei kunnioita kristillisiä arvoja. Itse olen ihan "ateisti". Yhden illan jutut ja aikaisemmat suhteet on jotenkin oksettavia. Jotkut on sellaisia.

Tuohan kuulostaa pikemminkin katolilaiselta mieheltä. Noi meinaa tykkää olla yhden naisen miehenä ja elää joutsenten tavoin yhden kanssa loppuun saakka. Seurustelin lukiossa katolilaisen miehen kanssa, josta erosin eriävien näkökantojen vuoksi mm. perhehaaveet eivät osuneet meillä yksiin.

Vierailija
119/172 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan kuulostaa pikemminkin katolilaiselta mieheltä. Noi meinaa tykkää olla yhden naisen miehenä ja elää joutsenten tavoin yhden kanssa loppuun saakka. Seurustelin lukiossa katolilaisen miehen kanssa, josta erosin eriävien näkökantojen vuoksi mm. perhehaaveet eivät osuneet meillä yksiin.

Taidan siinä tapauksessa identifioitua tästä lähin joutseneksi jos joku kysyy.

Vierailija
120/172 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin, Max

Pfft, mad.. kaverit vaan liioittelivat kun oli vähän hankala käsitellä lapsen menetystä ja leskeksi jäämistä. Mut nyt oon jo ihan ok :)

Okei, en halua loukata traagisen asian äärellä mutta vähän kylmiä väreitä tuo vastaus herättää. On tosi kauheaa että olet kokenut tuollaisia menetyksiä, mutta jokin tuossa vastauksessa nyt järkytti, ehkä siksi kun tuo oli ihan vitsiksi tarkoitettu heitto. Noin yleisesti oon valitettavasti todennut että pahasti traumatisoitunut henkilö on aika mahdoton kumppani ainakin minulle. Minä alan kantaa toisen taakkaa liian kanssa ja hukkaan itseni siinä.