Onko ihan yleistä, että varatut miehet himoitsee kavereidensa tyttöystäviä?
Ja inhottaako se teitä, parisuhteessa olevat naiset?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Himoitseminen ja flirttailu/liehittely sotketaan taas söpösti keskenään.
Minä olen seurustellut yli 15 vuotta ja olen murrosiästä asti himoinnut tyyliin joka toista vastaan tulevaa naista.
Olen himoinnut jokaista emännän kaveria, anoppia ja tämän siskoja, emännän siskoja ja lähes kaikkia naispuolisia meillä vierailleita.
En kuitenkaan ole antanut tuon himoitsemisen näkyä muille, enkä ole koskaan ollut aikeissa pettää.
M37
Miehet on niin kuvottavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nainen aina on imarreltu, jos saa kuulla kehuja pepustaan ja sen aiheuttamasta himosta tuntemattomaltakin mieheltä.
Mulla on hyvä perse ja tiedän sen olevan sellainen ihan ilman muiden mainintaa siitä.
Kehut on kivoja, mutta en halua tuntemattomilta kuulla mitään "hyvät tissit/perse"-kommentteja koska sellainen on epäkunnioittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hemmetti. Huvittaa myös akkojen defenssit, ettei muka yhtään haittaa jos oma mies himoitsee kaverin tyttöystävä. Eipä varmaan joo.
:DDD Tarkoitit selkeästi minua.. en tiedä oletko itse a-seksuaali tms. sillä "valitettava" ja viaton fakta on se, että jokainen meistä himoaa/fantasioi toisinaan enemmän tai vähemmän muista kuin omasta puolisostaan. Tietenkään en asiasta tahdo tietää, mutta tiedostan sen kyllä.
On aika yleistä että kaveriporukassa vähän naidaan ristiin. Se sitouttaa ja luo yhteishenkeä sekä lisää kivaa jännitystä elämään turvallisesti, kun kyseessä on tutut ihmiset. Joskus tietysti sattuu vahinkoja. Raskaus, rakastuminen tai vaan julmetun hyvä pano. Siitä voi seurata draamaa.
Ei ole yleistä. Kaveriporukoissani on itsestään selvää, että kaverin naiseen ei kosketa.
Miehesi kaverit eivät arvosta häntä pätkän vertaa. Eikö hän itse tajua tätä?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen seurustellut yli 15 vuotta ja olen murrosiästä asti himoinnut tyyliin joka toista vastaan tulevaa naista.
Olen himoinnut jokaista emännän kaveria, anoppia ja tämän siskoja, emännän siskoja ja lähes kaikkia naispuolisia meillä vierailleita.
En kuitenkaan ole antanut tuon himoitsemisen näkyä muille, enkä ole koskaan ollut aikeissa pettää.
M37
Sulla on siis ihannhirveä emäntä kun kaikki muut saa himot nousemaan. Osanottoni. Olisit ottanut paremman.
En tiedä, mutta ainakin whatsappi ryhmässä jaetaan kuvia puolisoista.
Vierailija kirjoitti:
Lienee eroa kaveriporukoillakin. Omassa piirissä ei ole kaverin naista himoitta, eikä kaverin entisiin kajottu.
Ihan samat säännöt täällä, taitaa olla noilla piireillä merkitystä.
Minua on yksi miehen kaveri joskus kauniiksi kehunut. Tiedän oman miehen himoinneen siskoani ja kavereitani ja omia työkavereitaan ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lienee eroa kaveriporukoillakin. Omassa piirissä ei ole kaverin naista himoitta, eikä kaverin entisiin kajottu.
Ihan samat säännöt täällä, taitaa olla noilla piireillä merkitystä.
No ei sitä kaverin naiseen seota tai perää kuolata, mutta kavereiden exiä saa polkea minkä ehtii.
On eri asia himoitsemiseeko vai ryhtyykö myös pokaamaan. Itse en todellakaan rupea moiseeen kaverien tai vaimon selän takana vaikka osa kaverien naisista ja vaimon sisko kuumia ja himoittavia onkin.
Sen sijaan leikillään on tullut flirttailtua kaverin vaimon kanssa, kun kaveri oli kohdellut häntä paskamaisesti ja piti saada tajuamaan mitä saattaa menettää.
Vierailija kirjoitti:
ja taas palstan uniikit mimosanhiutaleet tekee paskayleistyksiään miehistä.
Juuri näin. Menkää roskiin rähjäiset varikset siitä misandriaa levittämästä.
On muakin miehen kaverit yrittäneet. Kamalaa miehen puolesta, inhottavia kavereita.
Exä kertoi, et moni kaverinsa on kateellinen ja himoitsee mua. En silloin uskonut, et miehet noin kamalia on kaverilleen, mutta kun erottiin niin alko viestipommitus useammasta suunnasta.
Uskon silti että kaikki miehet ei niin tee tai edes ajattele, se on se joku tietty osa mikä koittaa vähän hepillä joka suuntaan josko jostain lohkeis. Tuskin kukaan tosissaan vuosia on lääpällään kaverin naiseen.
Vierailija kirjoitti:
M37
Tuon täytyy jo olla raskasta.
Vaikea edes kuvitella, sillä olen elämäni aikana himoinnut vain 0,000001 % kohtaamistani miehistä ja muiden pelkkä ajatteleminenkin siinä mielessä on vastenmielistä.
N39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
Tuon täytyy jo olla raskasta.
Vaikea edes kuvitella, sillä olen elämäni aikana himoinnut vain 0,000001 % kohtaamistani miehistä ja muiden pelkkä ajatteleminenkin siinä mielessä on vastenmielistä.
N39
Katsos kun siinä se ero onkin naisissa ja miehissä. Nainen usein rakastaa ja haluaa sitä omaa miestään, mies taas rakastaa omaa naistaan mutta haluaa kaikkia muita. Näin ainakin meillä. Ihan perse*stä jos saan sanoa.
Jossain urpoporukoissa varmaan kavereiden tyttöystäviä kopeloidaan.
tai että nk. nimellisesti "varattu" naikkonen roikkuu sinkkumiehissä, ja varatuissa?
Mies ja kaverinsa yrittivät minua samaan aikaan, selkeää kemiaa ja flirttiä ilmassa molemmilta. Mies vei voiton silmäpelissä ja alettiin seurustella, kaveri oli alkuun selkeästi pettynyt ja välillä jos olen joutunut menoissa kahden hänen kanssaan, lievää vaivautumista on. Hyvä tyyppi kaverikin joten kohtelias on, selkeesti välttää flirttailemasta vaikka kemiaa tietty on edelleen.
No ei ole naisissakaan paljon eroa, itse olen joutunut usein tilanteeseen että kun meillä ollut ns yövieraita (tuttavia, eukon siskoja jne) ja kun olen tullut saunasta kalsareissani niin katse on naisilla tiukasti etumuksessa ja 4 varattua muijaa näistä on tullut toisena päivänä uudelleen kun olen ollut yksin kotona ja hetken istuttuaan hivelleet niskaansa ja pyytäneet hieromaan niskoja ja kohta riisuneet alasti ja pyytänee isoa kalua sisäänsä