Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan yleistä, että varatut miehet himoitsee kavereidensa tyttöystäviä?

Vierailija
26.08.2020 |

Ja inhottaako se teitä, parisuhteessa olevat naiset?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja ei.

Vierailija
2/43 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Itseäni on liehitellyt todella moni mieheni kaveri. Kyllähän se imartelee mutta myös tekee vihaiseksi mieheni puolesta. Kyse ei ole aina edes ollut mistään känniääliön hölmoilystä vaan ihan selvinpäin on avauduttu kuinka pitää minusta ja toivoisi että olisin vapaa tms. Minkäs sitä tunteilleen voi jos niitä oikeasti on mutta jos kyse on mieheni hyvästä ystävästä niin voisi vaan niellä tunteensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On... no ei tietenkään

Vierailija
4/43 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret miehet himoitsevat kaikkia naisia joita näkevät.

He ovat parhaassa suvunjatkmis iässä ja haluavat levitellä siemeniään kaikkalle.

Sille mitään voi, tuo on luonnon järkkäämä juttu.

Vierailija
5/43 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma on jo lihonut ja alkanut nalkuttaan.

Vierailija
6/43 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret miehet himoitsevat kaikkia naisia joita näkevät.

He ovat parhaassa suvunjatkmis iässä ja haluavat levitellä siemeniään kaikkalle.

Sille mitään voi, tuo on luonnon järkkäämä juttu.

Haluavat antaa paljaalla sen mitä tytär ei ota kuin kumilla.

Vierailija
7/43 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä saanut myös kokea miehen kavereiden puolesta kaikenlaista liehittelyä, pikku flirttailu kai menettelee mutta perseen puristelu meni yli hilseen. Minua oksettaa moinen käytös mieheni puolesta!! Ihan jokaisesta lirkuttelusta en ole viitsinyt miehelle kertoa, ettei pahoita mieltään.. toisaalta hän ansaitsisi kyllä tietää millaisia apinoita hänellä on kavereinaan. 

Pelkkä himoaminen ilman tekoja nyt varmasti yleistä ja ihan ok :D

Vierailija
8/43 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyissä piiressä tämmöistä tapahtuu. Riippuu paljon siitä minkälaisen miehen valitsee, kaverit yleensä sellaisia kuin se oma mies.

Vierailija
9/43 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja taas palstan uniikit mimosanhiutaleet tekee paskayleistyksiään miehistä. 

Vierailija
10/43 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himoitsevatko myöskin rumia ihmisiä? Tietääkseni mieheni kavereilla on vain tälläisiä tapauksia.

Vierailija
11/43 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himoitseminen ja flirttailu/liehittely sotketaan taas söpösti keskenään.

Minä olen seurustellut yli 15 vuotta ja olen murrosiästä asti himoinnut tyyliin joka toista vastaan tulevaa naista.

Olen himoinnut jokaista emännän kaveria, anoppia ja tämän siskoja, emännän siskoja ja lähes kaikkia naispuolisia meillä vierailleita.

En kuitenkaan ole antanut tuon himoitsemisen näkyä muille, enkä ole koskaan ollut aikeissa pettää.

M37

Vierailija
12/43 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni kavereista 90% on ollut kimpussani.

On avauduttu selvinpäin ja kännissä, kuinka kaunis nainen olen, hiplattu tanssiessa tai ruuhkassa ja katsottu kiimaisesti, halailtu ja pussattu muka leikillisesti suulle yllättäen. On myös vihjailtu mahdollisesta seksistä kanssani, toivottu että kun olen vapaa, olisinko sitten kiinnostunut kaverista :-0

Ja ei, en ole mikään uskoton, lutkamainen tai yksinkertainen muija, jota kaikki polkee vapaasti. Eikä miehenikään ole mikään kaverijoukon tossu. En ole koskaan antanut ymmärtää mitään tai flirttaillut näille kavereille.

Ja olen kertonut kavereiden toimista miehelleni - ihan kaikesta en minäkään ole viitsinyt avautua, koska en halua lietsoa mitään konflikteja. Mieheni nimittäin suuttuu ja voi käydä päälle, jos tarpeeksi raivostuu.

Vierailija
13/43 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että se olisi yleistä. En minä ainakaan ole himoinnut kavereideni tyttöystäviä tai vaimoja.

Vierailija
14/43 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nainen aina on imarreltu, jos saa kuulla kehuja pepustaan ja sen aiheuttamasta himosta tuntemattomaltakin mieheltä.

Vierailija
15/43 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee eroa kaveriporukoillakin. Omassa piirissä ei ole kaverin naista himoitta, eikä kaverin entisiin kajottu.

Vierailija
16/43 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hemmetti. Huvittaa myös akkojen defenssit, ettei muka yhtään haittaa jos oma mies himoitsee kaverin tyttöystävä. Eipä varmaan joo.

Vierailija
17/43 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripiirissä on tapaus, jossa kaverin muija antoi pikkutunneilla kimppakivaa kaikille kavereillekin saunomisen yhteydessä. Oli hyvä emäntä.

Vierailija
18/43 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oma on jo lihonut ja alkanut nalkuttaan.

Aika harvinaista.

Vierailija
19/43 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla keski-ikäisen mieheni keski-ikäisillä kavereilla on keski-ikäiset vaimot, ei tyttöystäviä. 

Vierailija
20/43 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nainen aina on imarreltu, jos saa kuulla kehuja pepustaan ja sen aiheuttamasta himosta tuntemattomaltakin mieheltä.

Mulla on hyvä perse ja tiedän sen olevan sellainen ihan ilman muiden mainintaa siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi