Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kärsin kylmästä parisuhteesta.

Vierailija
26.08.2020 |

Pakko mulla on se pystyä jollekin kertoa, että kärsin kovasti kylmästä avioliitosta. Mies leikkii koko ajan kännykällä ja katsoo tv ja käy yksin suihkussa ja syö kun hänelle sopii. Jos tarjoan hänelle jotain niin hän aina kieltäytyy ja syö myöhemmin kuitenkin. Hän ei koske minuun, ei halaa, ei suutele. Minä olen ainoa joka koskee toiseen ja kun kosken, niin hän ei sitä halua. Hän koskee minuun vain humalassa ja sekin harvoin.

KÄRSIN TÄSTÄ KOVASTI.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin tulla panee sua.

Vierailija
2/7 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se sit ois aika jatkaa eri suuntiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitäisi kertoa tuo miehellesi. Voit hyvällä syyllä kysyä, haluaako mies olla ylipäätään parisuhteessa kanssasi.

Vierailija
4/7 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet sen kanssa?

Vierailija
5/7 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Miksi kärsit, miksi et lähde eteenpäin? Mitä saat tuosta kärsimyksessä pysymisestä?

Vierailija
6/7 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. Samat kokemukset, mutta ex ei koskenut humalassakaan. Yritin puhua asiasta vuosia. Kerran jossain lehdessä oli juttu siitä, että halauksen puute sairastuttaa. Ei suostunut lukemaan edes sitä vaikka lähes rukoilin. Itkin usein yksin. Olin aina yksin, kun exällä oli ihan oma elämä.

Lopulta kävi niin, että ihastuin toiseen mieheen. Päädyimme yhteen enkä ole päivääkään katunut. Elämä olisi ollut helpompaa, jos olisin eronnut vuosia aikaisemmin. En kai ollut valmis vielä ja yritin ja uskoin vielä suhteeseen. Sitten loppui tunteet täysin ja olin valmis rakastumaan toiseen. Nyt ymmärrän, että ex - suhteeni oli sairas ja koko suhde oli vaikea. Nykyisin on paljon helpompaa ja olen suhteessa välittävän ihmisen kanssa.

Vierailija
7/7 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi noin kun olin pirttihirmu. Kesti kauan tajuta, että huono käytökseni miestäni kohtaan sai miehen kylmäksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi