Onko muilla syysflunssa, joka tulee ja menee?? Aina kun on pari pv ollut terveenä, niin eikun uudestaan. Nyt puskee kolmatta flunssaa kuukauden sisään.
Kommentit (10)
Ei. Sulla taitaa olla todella huono vastustuskyky jos oot noin usein kipeänä. Mulla oli flunssa viimeksi viime vuonna.
Kuulostaa koronalta, se meni just noin.
Ota käyttöön laadukas D-vitamiini ja maitohappobakteerit. Sinkki ja seleeni ois hyvä lisä myös. Sun pitää vahvistaa sun immuunipuolustusta!
Oon ollu ite kipeenä viimeksi marraskuussa 2018.
Ei. Ihmettelen kun ei kausiflunssat ja muut pöpöt iske vaikka lapset niitä sairastaa aika ajoin ja työskentelen kauppakeskuksessa.
Pari kertaa viiden vuoden aikana on ollut flunssaoireita ja kuumetta mutta nekin meni ohi kun otin pari Buranaa.
Lepää tarpeeksi, että flunssa menee ohi.
Huolehdi vastustuskyvystä.
Käy koronatestissä.
Vierailija kirjoitti:
Ota käyttöön laadukas D-vitamiini ja maitohappobakteerit. Sinkki ja seleeni ois hyvä lisä myös. Sun pitää vahvistaa sun immuunipuolustusta!
Oon ollu ite kipeenä viimeksi marraskuussa 2018.
Olen syönyt vuosikausia D-vitamiinia. Silti saan kaikki lapsen flunssat.
Mulla on ollut just tuollaista nyt parin viikon ajan. Kuumetta ei ole ( eikä ole ollutkaan kohta kahteenkymmeneen vuoteen), mutta on nuhainen olo, palelee ja kurkku tuntuu "karhealta" ei erityisen kipeältä. Kestää päivän tai iltapuolen ja seuraavana päivänä ei mitään. Tämä nyt tosiaan kolmas kerta muutaman viikon aikana.
Olet tekemissä homeen kanssa. Meillä oli juuri tuollaista. Olipa mahtavaa parantua kokonaan kun muutti pois. Ei sitä heti aluksi tajunnut, kun sairastuminen tapahtui pikkuhiljaa, kunnes oli melkein koko ajan kipeä. Pää kipeä, korvatulehduksia, nuha, yskä, verta vuosi nenästä, tuli mustelmia, voimat loppui, ihan kauheeta elämää.
Nyt ei enää mitään, ei kerrassaan minkäänlaista sairautta moneen vuoteen vaikka lapset altistuu päiväkodissa ja koulussa.
Jep, tosin tiedän kokemuksesta oireiden olevan allergiaan liittyviä.
Mulla oli tuommoista kunnes tajuttiin asuva me hometalossa.