Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta
Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?
Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.
Auttakaa!
Kommentit (2243)
Tänne tuli joku maan asukas koiransa kanssa roskaamaan ja varastamaan juustosta tehtyä maa, vai sanoisinko kuuperäämme.
And then my sister said "it was either him or the tree"...
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Minulla on pieni kostoprojekti yhtä aika kaikkivoivaa tyyppiä kohtaan. Minut pudotettiin aika korkealta, enkä pidä asuinpaikastani yhtään. No, kahden kaverin pitäisi päästä taivaaseen ja yksi saatanan, anteeksi kieleni, Jeesuksen jälkeläinen on värvätty estämään kostoni. Minulla on kolme alamaista, jotka kyllä kykenevät paljoon, mutta kuten sanonta kuuluu, ongelmilta ei ole voitu välttyä. Miten saisin ne kaksi kaverusta taivaaseen?
Drinkeistä puheenollen, tietäisikö joku: "Does anybody know how to make a holy bartender?"
Azrael
Meni varmaan puolitoista tuntia varmistaa, etten itse vastannut omaan viestiini. Kevin Smithin leffa Dogma ja Azrael.
😎👍
Ketjuun mitenkään liittymättä hain tuota leffaa eri striimipalveluista mutta ei löytynyt. Syyksi väitettiin että tämä monialakuerpa-weinstein päätti olla tuossakin kohtaa just sitä itteensä ja kieltää tuon leffan esitykset striimipalveluissa.
Edellä Dogmaa kaivanneelle (viestiäsi ei voi lainata, kiitos jonkin bugin muutenkin surkeassa palstauudistuksessa): kokeilepa Youtubesta.
Miten saisin sanottua naapurin akalle suoraan että hän ihan paska laulaja eikä hän tule ikinä saamaan roolia minun johtamissani musikaaleissa?
VIHAAN samassa toimistossa työskentelevän itseäni alempiarvoisen sotilaan tuolin kitinää! Komppanian päällikkö vähät välittää.
Vierailija wrote:
Muita, jotka pidätte työstänne, mitä teette? Minä pidän puolisoni kanssa sisäoppilaitosta kotonamme ja nautin joka hetkestä. Toki ympärillä on vilinää, mutta se on vain mukavaa. Sellaisiahan kasvavat lapset ovat. Parasta työssäni on nähdä kuinka lapset kasvavat ja oppivat ottamaan vastuuta elämästään sekä hyödyntämään omia lahjojaan. En haaveillut tästä nuorena, mutta en silloin edes tiennyt mitä mahdollisuuksia elämä tuo eteen.
Jo March kirjasta Pikku miehiä
Vierailija wrote:
Ketjuun mitenkään liittymättä hain tuota leffaa eri striimipalveluista mutta ei löytynyt. Syyksi väitettiin että tämä monialakuerpa-weinstein päätti olla tuossakin kohtaa just sitä itteensä ja kieltää tuon leffan esitykset striimipalveluissa.
Käsittääkseni ohjaaja Kevin Smith on kieltänyt Dogman esittämisen tai uudelleenjulkaisun, koska Weinstein saisi siitä rahaa, ja elokuva tulee suoratoistopalveluihin vasta Weinsteinin kuoltua.
Nyt mammat apuja ja äkkiä! Serkkuni kosi minua yllättäen tänään. Hän on mielestäni täysin vastenmielinen tyyppi. Kaiken lisäksi äitini painostaa minua suostumaan tämän idiootin kosintaan.
Ja ei, en ole provo.
Naapurin piski pani naiseksi korjattua isääni.
Vierailija wrote:
Tänne tuli joku maan asukas koiransa kanssa roskaamaan ja varastamaan juustosta tehtyä maa, vai sanoisinko kuuperäämme.
Muistan sinut, mutta en ole varma nimestäsi. Oletkohan hella, vai kuukone? Roskat eivät olleet pelkästään huono asia, saithan niistä kivat sukset itsellesi.
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Moi.
Kaikki mun ikäiset tytöt on jo aikoja sitten lähtenyt kotoa ja perustaneet perheen ym.
Mä vain olen aina kokenut että se ei ole mun juttu.
Mä asun edelleen kotona porukoiden kanssa ihan tyytyväisenä ja olen ajatellut jääväni sinkuksi.Nyt sitten mun itserakas narsistiveli ja äidin lemmikki, teki oikein emämokan!
Se meni callouttaan tai haastaan yhden ison kihon.
Tuo ukko sattuu oleen näiden huudien bossi. Sellainen tyyppi jonka varpaille ei astuta.Tuo ukko pisti mun veljen tosi kuseen ja pelastaakseen nahkansa hän lupasi MUT sen vaimoksi!
Siis, mitähän tästäkin nyt tulee???
Se ukko on ainakin satavuotias. Äiti on ihan onnesta soikeena. Sanoo että mun on ihan siis pakko mennä sen kanssa naimisiin että kerrankin saadaan sukuun oikea mahtimies. Suvun sosiaalinen respecti kohoo tähtitieteellisesti jos mä nain sen 100v. ukke
Kalevalan Aino
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Moi.
Kaikki mun ikäiset tytöt on jo aikoja sitten lähtenyt kotoa ja perustaneet perheen ym.
Mä vain olen aina kokenut että se ei ole mun juttu.
Mä asun edelleen kotona porukoiden kanssa ihan tyytyväisenä ja olen ajatellut jääväni sinkuksi.Nyt sitten mun itserakas narsistiveli ja äidin lemmikki, teki oikein emämokan!
Se meni callouttaan tai haastaan yhden ison kihon.
Tuo ukko sattuu oleen näiden huudien bossi. Sellainen tyyppi jonka varpaille ei astuta.Tuo ukko pisti mun veljen tosi kuseen ja pelastaakseen nahkansa hän lupasi MUT sen vaimoksi!
Siis, mitähän tästäkin nyt tulee???
Se ukko on ainakin satavuotias. Äiti on ihan onnesta soikeena. Sanoo että mun on ihan siis pakko mennä sen kanssa naimisiin että kerrankin saadaan sukuun oikea mahtimies. Suvun sosiaalinen respecti kohoo täht
Aino, toki. Tosin se liki satavuotias oli jotain 35 vuotta vanha. Ikäloppu kuitenkin, omana aikanaan.
Vierailija wrote:
Miten saisin sanottua naapurin akalle suoraan että hän ihan paska laulaja eikä hän tule ikinä saamaan roolia minun johtamissani musikaaleissa?
Hyacinth Bucket (
Vierailija wrote:
Nyt mammat apuja ja äkkiä! Serkkuni kosi minua yllättäen tänään. Hän on mielestäni täysin vastenmielinen tyyppi. Kaiken lisäksi äitini painostaa minua suostumaan tämän idiootin kosintaan.
Ja ei, en ole provo.
Elisabeth Bennet
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Hyacinth Bucket (
Väärin, Hyacinth oli toki kohde mutta kuka kirjoittaisi asiasta?
Gulliver Foyle