Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2243)

Vierailija
1801/2243 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on nynnerö, joka ei etene urallaan. Poikani on koulusta lintsaava pikkurikollinen. Itse en nyt ole missään töissä, sillä minulla on kiire tehdä feta-anjoviskasvispataa ja tilailla pizzaa sekä kierrellä kirpputoreja. Mutta miten saisin mieheeni ryhtiä, että hän saisi pojastamme tottelevaisemman eikä olisi töissä sellainen jatkuvasti palkattomia ylitöitä tekevä nahjus?

B. Virtasen vaimo. En muista nimeä.

Vierailija
1802/2243 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan homona pomooni. Miten saisin kerrottua hänelle tunteistani?

Waylon Smithers

Oikein!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1803/2243 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vertaistukea kaivataan! Kärsiikö joku täällä sattumoisin kuhanuhasta, ryskäyskästä ja vesiköhästä?

Itsellä on vahvaa epidemiologista näyttöä että näihin tauteihin on työperäinen syytekijä eli työolosuhteet ja työssä oleva altistus. 

Eli miten tämä ammattitauti virallisesti todetaan ja miten tästä pitäisi toimia, että saisi "paperit pyörimään"?

Jaakko Vaakko Vesirotta

Vierailija
1804/2243 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaautha likhaisten varrphaiteni, minullha on limhaisia etanoita varmpaaen välhissä.

Rölli

Vierailija
1805/2243 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs perhe tuhosi kotini rakentamalla sillan sen päälle. Filosofia se ei tietenkään liikuta, maailmanloppukin on tulossa.

Piisamirotta <3

Vierailija
1806/2243 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos rakkaus ja kuolema kuuluvat yhteen, ei ihanin tuntemani olento rakasta minua. Minä taas antaisin vaikka näköni hänen vuokseen. Odottelen taas luolassani sydän hakaten päivänlaskua, ehkä viimein saisin taas nähdä hänet vaikka silmissäni yhä kirveleekin viimeisen ja ainoan kerran jälkeen. Voinko koskaan unohtaa häntä? Pitäisi osata päästää irti mutten voi...

Menninkäinen

Vierailija
1807/2243 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastanut tuota yhtä idioottia kai aina, tai ainakin kuusituhatta vuotta. Olen opettanut hänet syömään ruokaa ja juomaan viiniä, olen pelastanut hänet giljotiinilta ja natseilta, olen sietänyt hänen surkeita taikatemppujaan ja jopa antanut hänen lainata autoani, joka on rakkain omaisuuteni. Ja nyt hän jätti minut tuon paskantärkeän porukan takia, joka teeskentelee hyvää ja haluaa vain pahaa koko ihmiskunnalle. En tiedä mitä teen ilman häntä. Jopa kylpyammeellinen vihkivettä alkaa tuntua hyvältä vaihtoehdolta.

Vierailija
1808/2243 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi.

Kaikki mun ikäiset tytöt on jo aikoja sitten lähtenyt kotoa ja perustaneet perheen ym.

Mä vain olen aina kokenut että se ei ole mun juttu.

Mä asun edelleen kotona porukoiden kanssa ihan tyytyväisenä ja olen ajatellut jääväni sinkuksi.

Nyt sitten mun itserakas narsistiveli ja äidin lemmikki, teki oikein emämokan!

Se meni callouttaan tai haastaan yhden ison kihon.

Tuo ukko sattuu oleen näiden huudien bossi. Sellainen tyyppi jonka varpaille ei astuta.

Tuo ukko pisti mun veljen tosi kuseen ja pelastaakseen nahkansa hän lupasi MUT sen vaimoksi!

Siis, mitähän tästäkin nyt tulee???

Se ukko on ainakin satavuotias. Äiti on ihan onnesta soikeena. Sanoo että mun on ihan siis pakko mennä sen kanssa naimisiin että kerrankin saadaan sukuun oikea mahtimies. Suvun sosiaalinen respecti kohoo tähtitieteellisesti jos mä nain sen 100v. ukkelin.

Huoh! taidan mennä uimaan..

Vierailija
1809/2243 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvoin ihmisapinoiden kasvattamana, nyt pitäisi jotenkin sopeutua Brittiliäisen Lordin elämään, joka kuulemma olen. Puolisoni on ihan mahtava, hän hyväksyi minut silloin kun elin vielä viidakossa Afrikassa. Antakaa nyt joku vinkkejä, millä sopeutua sivistyneeseen elämään. Tää on niin vaikeeta.

Apinoiden Tarzan.

Vierailija
1810/2243 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks en keksi aloitusta...

Tuleva palstamamma.

Vierailija
1811/2243 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi.

Kaikki mun ikäiset tytöt on jo aikoja sitten lähtenyt kotoa ja perustaneet perheen ym.

Mä asun edelleen kotona porukoiden kanssa ihan tyytyväisenä ja olen ajatellut jääväni sinkuksi.

Tuo ukko sattuu oleen näiden huudien bossi. Sellainen tyyppi jonka varpaille ei astuta.

Tuo ukko pisti mun veljen tosi kuseen ja pelastaakseen nahkansa hän lupasi MUT sen vaimoksi!

Se ukko on ainakin satavuotias. Äiti on ihan onnesta soikeena. Sanoo että mun on ihan siis pakko mennä sen kanssa naimisiin että kerrankin saadaan sukuun oikea mahtimies. Suvun sosiaalinen respecti kohoo tähtitieteellisesti jos mä nain sen 100v. ukkelin.

Aino

Vierailija
1812/2243 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Ruotsin kovin likkojen hurmaaja ala-asteikäisenä.

Lasse

Vierailija
1813/2243 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapuriin muutti vaimoni entinen rauhanturvaajakaveri joka nyt houkuttelee minua jatkuvasti mukaan kaiken maailman typeryyksiin. Yleensä minä olen se joka lopulta joutuu kaivamaan kuvetta kun jäämme kiinni. Miten osaisin sanoa ei?

Luottomiehen Tommi

Vierailija
1814/2243 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on nynnerö, joka ei etene urallaan. Poikani on koulusta lintsaava pikkurikollinen. Itse en nyt ole missään töissä, sillä minulla on kiire tehdä feta-anjoviskasvispataa ja tilailla pizzaa sekä kierrellä kirpputoreja. Mutta miten saisin mieheeni ryhtiä, että hän saisi pojastamme tottelevaisemman eikä olisi töissä sellainen jatkuvasti palkattomia ylitöitä tekevä nahjus?

B. Virtasen vaimo. En muista nimeä.

Armihan se oli.

Vierailija
1815/2243 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustat ankat tulee vapautta valkoisten hanhien tyranian alta!

Alfred Jodocus Kwak

Vierailija
1816/2243 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkäähän kaikki Pärnäsen korjaamolle-molle-molle.

Veikko Kilkenblad.

Vierailija
1817/2243 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on nolo ongelma, pystyn puhumaan naisille vain otettuani drinkin.

Raj Koothrappali (tosin ei enää)

Vierailija
1818/2243 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi.

Ainolta nerokasta tekstiä

Vierailija
1819/2243 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rakastanut tuota yhtä idioottia kai aina, tai ainakin kuusituhatta vuotta. Olen opettanut hänet syömään ruokaa ja juomaan viiniä, olen pelastanut hänet giljotiinilta ja natseilta, olen sietänyt hänen surkeita taikatemppujaan ja jopa antanut hänen lainata autoani, joka on rakkain omaisuuteni. Ja nyt hän jätti minut tuon paskantärkeän porukan takia, joka teeskentelee hyvää ja haluaa vain pahaa koko ihmiskunnalle. En tiedä mitä teen ilman häntä. Jopa kylpyammeellinen vihkivettä alkaa tuntua hyvältä vaihtoehdolta.

Oliko tuo päähenkilö siinä yhdessä Matt Haigin kirjassa?

Vierailija
1820/2243 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bo-sauva katkesi viemärissä harjoitellessa, mistä saisi uuden näin yöllä?