Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2243)

Vierailija
1821/2243 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi.

Kaikki mun ikäiset tytöt on jo aikoja sitten lähtenyt kotoa ja perustaneet perheen ym.

Mä vain olen aina kokenut että se ei ole mun juttu.

Mä asun edelleen kotona porukoiden kanssa ihan tyytyväisenä ja olen ajatellut jääväni sinkuksi.

Nyt sitten mun itserakas narsistiveli ja äidin lemmikki, teki oikein emämokan!

Se meni callouttaan tai haastaan yhden ison kihon.

Tuo ukko sattuu oleen näiden huudien bossi. Sellainen tyyppi jonka varpaille ei astuta.

Tuo ukko pisti mun veljen tosi kuseen ja pelastaakseen nahkansa hän lupasi MUT sen vaimoksi!

Siis, mitähän tästäkin nyt tulee???

Se ukko on ainakin satavuotias. Äiti on ihan onnesta soikeena. Sanoo että mun on ihan siis pakko mennä sen kanssa naimisiin että kerrankin saadaan sukuun oikea mahtimies. Suvun sosiaalinen respecti kohoo tähtitieteellisesti jos mä nain sen 100v. ukkelin.

Huoh! taidan mennä uimaan..

Pieni merenneito

Vierailija
1822/2243 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teen,

Sahrami on loppu!

(Viiden pisteen vihje, ihme on jos joku jo tosta arvaa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1823/2243 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1824/2243 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teen,

Sahrami on loppu!

(Viiden pisteen vihje, ihme on jos joku jo tosta arvaa)

Muumimamma

Vierailija
1825/2243 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merihirviö söi minun jäätelöni!

Vierailija
1826/2243 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1827/2243 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Olen rakastanut tuota yhtä idioottia kai aina, tai ainakin kuusituhatta vuotta. Olen opettanut hänet syömään ruokaa ja juomaan viiniä, olen pelastanut hänet giljotiinilta ja natseilta, olen sietänyt hänen surkeita taikatemppujaan ja jopa antanut hänen lainata autoani, joka on rakkain omaisuuteni. Ja nyt hän jätti minut tuon paskantärkeän porukan takia, joka teeskentelee hyvää ja haluaa vain pahaa koko ihmiskunnalle. En tiedä mitä teen ilman häntä. Jopa kylpyammeellinen vihkivettä alkaa tuntua hyvältä vaihtoehdolta.

Oliko tuo päähenkilö siinä yhdessä Matt Haigin kirjassa?

Ei - kyseessä on (suoratoisto)tv-sarja. Tosin kirjaan perustuva, mutta useimpia mainituista asioista ei ollut kirjassa. Taikatemput kyllä olivat.

Vierailija
1828/2243 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Olen rakastanut tuota yhtä idioottia kai aina, tai ainakin kuusituhatta vuotta. Olen opettanut hänet syömään ruokaa ja juomaan viiniä, olen pelastanut hänet giljotiinilta ja natseilta, olen sietänyt hänen surkeita taikatemppujaan ja jopa antanut hänen lainata autoani, joka on rakkain omaisuuteni. Ja nyt hän jätti minut tuon paskantärkeän porukan takia, joka teeskentelee hyvää ja haluaa vain pahaa koko ihmiskunnalle. En tiedä mitä teen ilman häntä. Jopa kylpyammeellinen vihkivettä alkaa tuntua hyvältä vaihtoehdolta.

Oliko tuo päähenkilö siinä yhdessä Matt Haigin kirjassa?

Ei - kyseessä on (suoratoisto)tv-sarja. Tosin kirjaan perustuva, mutta useimpia mainituista asioista ei ollut kirjassa. Taikatemput kyllä olivat.

Lisättäköön, että toisen osapuolen näkemys tapahtumista oli hieman aiempana ketjussa, häntäkään ei ole vielä tunnistettu.

Vierailija
1829/2243 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

If anything moves on that mountain, kill it!

Vierailija
1830/2243 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minulla on pieni kostoprojekti yhtä aika kaikkivoivaa tyyppiä kohtaan. Minut pudotettiin aika korkealta, enkä pidä asuinpaikastani yhtään. No, kahden kaverin pitäisi päästä taivaaseen ja yksi saatanan, anteeksi kieleni, Jeesuksen jälkeläinen on värvätty estämään kostoni. Minulla on kolme alamaista, jotka kyllä kykenevät paljoon, mutta kuten sanonta kuuluu, ongelmilta ei ole voitu välttyä. Miten saisin ne kaksi kaverusta taivaaseen?

Drinkeistä puheenollen, tietäisikö joku: "Does anybody know how to make a holy bartender?"

Azrael

Vierailija
1831/2243 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

B Virtanen

Vierailija
1832/2243 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puu Karpelan 

Vierailija
1833/2243 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Puu Karpelan 

Kuka?

Vierailija
1834/2243 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

If anything moves on that mountain, kill it!

Thranduil

Vierailija
1835/2243 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Heräsin tiistai aamuna kohmeloon. Join juhlien lasienpohjat. Voin vähän aikaa hengähtää - siellä on sixpack.  Lämipänä. Laitan jääkaappiin loput. Maistuu intialaisen elefantin vereltä. Nielen myrkyn silti, pidätän oksennusta. Senkin vuoro tulee, mutta yritän oksentaa sivistyneesti. Nielen ja nielen, lumevoima saa luuni sulamaan ja taas aktivoituu aivot.

Ihailen sängyssäni nukkuvan alastoman naisen sääriä. En muista harrasyimmeko seksiä? Juominen kyllä tuhoaa miehuuden. 

Nyt olen jo juonut patri kaljaa, joten paukuitan pakaroita  - herää!

Juon pari kaljaa lisää, kun Lady on puuteroimassa nenää. Kirjoitan ruutupaperille marketista varastamallani kynällä.  Olen tyytyväinen yhteen riviin.

Lady on valmis. Heitän hänet itään, itse suuntaan länteen kohti ravirataa. 

Mikä kirottu lumous/voima tänne vie? Tuolta tulee carol, hänen siskonsa on sairas - päätän antaa tippiä.  

Veikkaisin Miki Liukkosta, mutta hän ei tainnut olla fiktiivinen hahmo. Vai oliko?

Vierailija
1836/2243 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Hello, brother

Lore?

Vierailija
1837/2243 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen äärimmäisen kontrolloiva, etenkin pikkuveljeäni kohtaan. Uskon, että olen aina oikeassa ja voin päättää jopa elämästä ja kuolemasta. Suorin tie sydämeeni on pikkuveljeni kiduttaminen, vaikka väitän, että pikkuveljeni on minulle kaikkein rakkainta maailmassa. Minkä takia kaikki ihmiset alkavat palvomaan minua, vaikka olisivat alun perin vihollisiani, ja pitävät minua maailman parhaimpana ja suojelevimpana isoveljenä ja sitten vielä syyttävät pikkuveljeäni epäkiitollisuudesta?

Itachi Uchiha? Sopii ainakin hyvin.

Vierailija
1838/2243 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mammat neuvoja kehiin! Miten te oikein pidätte jälkikasvunne kurissa? En pidä yhtään siitä että lapsenlapseni leikkii alueella vaikuttavan boheemiperheen muksujen kanssa. Haluaisin että lapsi keskittyisi enemmän opiskeluun, mutta sana ei tunnu tehoavan! Sitä aina livahdetaan leikkimään kun silmäni välttää! Miten tässä oikein pitäisi toimia?

Vierailija
1839/2243 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Minulla on pieni kostoprojekti yhtä aika kaikkivoivaa tyyppiä kohtaan. Minut pudotettiin aika korkealta, enkä pidä asuinpaikastani yhtään. No, kahden kaverin pitäisi päästä taivaaseen ja yksi saatanan, anteeksi kieleni, Jeesuksen jälkeläinen on värvätty estämään kostoni. Minulla on kolme alamaista, jotka kyllä kykenevät paljoon, mutta kuten sanonta kuuluu, ongelmilta ei ole voitu välttyä. Miten saisin ne kaksi kaverusta taivaaseen?

Drinkeistä puheenollen, tietäisikö joku: "Does anybody know how to make a holy bartender?"

Azrael

Meni varmaan puolitoista tuntia varmistaa, etten itse vastannut omaan viestiini. Kevin Smithin leffa Dogma ja Azrael.

😎👍

Vierailija
1840/2243 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Nyt mammat neuvoja kehiin! Miten te oikein pidätte jälkikasvunne kurissa? En pidä yhtään siitä että lapsenlapseni leikkii alueella vaikuttavan boheemiperheen muksujen kanssa. Haluaisin että lapsi keskittyisi enemmän opiskeluun, mutta sana ei tunnu tehoavan! Sitä aina livahdetaan leikkimään kun silmäni välttää! Miten tässä oikein pitäisi toimia?

Noita