Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta
Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?
Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.
Auttakaa!
Kommentit (2236)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isosisko sanoi että on aina halunnut olla ainoa lapsi ja että minä pilasin kaiken. Siksi on kuulemma niin ilkeä. Miten pysyä rauhallisena? Turvariepu on käytössä.
Eppu
Kun nyt tuli ilmi, voisin samalla lausua pari sanaa suuresta kurpitsasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyläni kovin hop eakettu! Löytyy muualta tuotu kaunis, pitkä nuori nainen kun muilla on vain persjalkaisia tanttoja :D
Jay Pritchett?
Ei vieläkään oikein.
Senilix
Muita, jotka pidätte työstänne, mitä teette? Minä pidän puolisoni kanssa sisäoppilaitosta kotonamme ja nautin joka hetkestä. Toki ympärillä on vilinää, mutta se on vain mukavaa. Sellaisiahan kasvavat lapset ovat. Parasta työssäni on nähdä kuinka lapset kasvavat ja oppivat ottamaan vastuuta elämästään sekä hyödyntämään omia lahjojaan. En haaveillut tästä nuorena, mutta en silloin edes tiennyt mitä mahdollisuuksia elämä tuo eteen.
Miksi minut on lukittu tähän englantilaiseen taloon????!! Miten pääsen pois??!! HALUAN POIS!! Ja kotiin Jamaikalle!! Täällä ei ole tekemistä eikä kukaan käy!!
Vierailija kirjoitti:
Sanoin n-sanan telkkarissa ja nyt olen kaikkien naurun ja vihan kohde.
Don Tillman?
Vierailija kirjoitti:
Vietävän serkkupoika tonkii taas taloani
Onkohan kai joku kuudes kerta tänään. Serkku kai kuvittelee että en tunnista ankkaa valeasun alta, mutta enemmän hirvittää se että jos kääkky löytääkin merkatut pelikorttini sekä väärennetyt teatteriliput.
Ehdottaisin Hannu Hanhea, mutta väärentäminen olisi sille liian työläs
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoin n-sanan telkkarissa ja nyt olen kaikkien naurun ja vihan kohde.
Don Tillman?
Olisiko Simpsonit ennustaneet Teemu Keskisarjan? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vietävän serkkupoika tonkii taas taloani
Onkohan kai joku kuudes kerta tänään. Serkku kai kuvittelee että en tunnista ankkaa valeasun alta, mutta enemmän hirvittää se että jos kääkky löytääkin merkatut pelikorttini sekä väärennetyt teatteriliput.
Ehdottaisin Hannu Hanhea, mutta väärentäminen olisi sille liian työläs
Roopen serkku Unkka T. Kumiankka?
Minun mahtavan maani kansa on niin onnellinen että se ei tarvitse jäätelöä tai muita hienouksia ollakseen onnellinen! Vanha ankka pitäköön bompastiumin.
Vierailija kirjoitti:
Minun mahtavan maani kansa on niin onnellinen että se ei tarvitse jäätelöä tai muita hienouksia ollakseen onnellinen! Vanha ankka pitäköön bompastiumin.
Joku brutopialainen se oli.
Vertaistukea kaivataan! Kärsiikö joku täällä sattumoisin kuhanuhasta, ryskäyskästä ja vesiköhästä?
Itsellä on vahvaa epidemiologista näyttöä että näihin tauteihin on työperäinen syytekijä eli työolosuhteet ja työssä oleva altistus.
Eli miten tämä ammattitauti virallisesti todetaan ja miten tästä pitäisi toimia, että saisi "paperit pyörimään"?
Mieheni on nynnerö, joka ei etene urallaan. Poikani on koulusta lintsaava pikkurikollinen. Itse en nyt ole missään töissä, sillä minulla on kiire tehdä feta-anjoviskasvispataa ja tilailla pizzaa sekä kierrellä kirpputoreja. Mutta miten saisin mieheeni ryhtiä, että hän saisi pojastamme tottelevaisemman eikä olisi töissä sellainen jatkuvasti palkattomia ylitöitä tekevä nahjus?
Heräsin tiistai aamuna kohmeloon. Join juhlien lasienpohjat. Voin vähän aikaa hengähtää - siellä on sixpack. Lämipänä. Laitan jääkaappiin loput. Maistuu intialaisen elefantin vereltä. Nielen myrkyn silti, pidätän oksennusta. Senkin vuoro tulee, mutta yritän oksentaa sivistyneesti. Nielen ja nielen, lumevoima saa luuni sulamaan ja taas aktivoituu aivot.
Ihailen sängyssäni nukkuvan alastoman naisen sääriä. En muista harrasyimmeko seksiä? Juominen kyllä tuhoaa miehuuden.
Nyt olen jo juonut patri kaljaa, joten paukuitan pakaroita - herää!
Juon pari kaljaa lisää, kun Lady on puuteroimassa nenää. Kirjoitan ruutupaperille marketista varastamallani kynällä. Olen tyytyväinen yhteen riviin.
Lady on valmis. Heitän hänet itään, itse suuntaan länteen kohti ravirataa.
Mikä kirottu lumous/voima tänne vie? Tuolta tulee carol, hänen siskonsa on sairas - päätän antaa tippiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku brutopialainen se oli.
Kyllä
Jos rakkaus ja kuolema kuuluvat yhteen, ei ihanin tuntemani olento rakasta minua. Minä taas antaisin vaikka näköni hänen vuokseen. Odottelen taas luolassani sydän hakaten päivänlaskua, ehkä viimein saisin taas nähdä hänet vaikka silmissäni yhä kirveleekin viimeisen ja ainoan kerran jälkeen. Voinko koskaan unohtaa häntä? Pitäisi osata päästää irti mutten voi...
Sain käsittämättömän upean ylennyksen työpaikallani, itse asiassa minusta tuli koko firman ylin johtaja. Bonuksena sain vielä luvan palkata sieltä pois potkitun parhaan ystäväni (jota olen salaa rakastanut yli puoli vuosisataa) lähimmäksi alaisekseni. Mutta mitä hän teki, kun kerroin hänelle suurenmoiset uutiseni? Ensin vaati että kieltäydyn ylennyksestä ja eroan koko firmasta, raivosi minulle, haukkui idiootiksi, sitten suuteli kiihkeästi - ja häipyi! En ymmärrä tätä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan homona pomooni. Miten saisin kerrottua hänelle tunteistani?
Waylon Smithers
Eppu