Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2236)

Vierailija
1761/2236 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvoin ihmisapinoiden kasvattamana, nyt pitäisi jotenkin sopeutua Brittiliäisen Lordin elämään, joka kuulemma olen. Puolisoni on ihan mahtava, hän hyväksyi minut silloin kun elin vielä viidakossa Afrikassa. Antakaa nyt joku vinkkejä, millä sopeutua sivistyneeseen elämään. Tää on niin vaikeeta.

Tarzan

Vierailija
1762/2236 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elin elämäni fyysisesti takaperin, vanhuksesta vauvaan.

Benjamin Button?

Kyllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1763/2236 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ken on maassa kaunehin?

Ai niin, osaako joku kertoa, miten saisi huomaamatta injektoitua omenan sisään jotakin hajutonta ja mautonta, mutta hengenvaarallista nestettä tms? Kuulen myös mielelläni vinkkejä, jos kellään tulee mieleen jokin tällainen aine 🙏

Peilailemisiin ystäväni

Paha Kuningatar!

Vierailija
1764/2236 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut pakotettiin naimaan Kalia palvova vanha radza joka kuoli ja nyt minua ollaan pakottamassa hänen kanssaan hautarovioon, mikä eteen?

Vierailija
1765/2236 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut pakotettiin naimaan Kalia palvova vanha radza joka kuoli ja nyt minua ollaan pakottamassa hänen kanssaan hautarovioon, mikä eteen?

Prinsessa Romy eli Aouda.

Vierailija
1766/2236 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prinsessa Romy eli Aouda.

Oikein.

Vierailija
1767/2236 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkäähän kaikki Pärnäsen korjaamolle-molle-molle.

Vierailija
1768/2236 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naiset täällä (ihan aiheesta) valittavat että kunnon miehiä on vaikea löytää nykyään, niin haluan tuoda julki, että MINÄ olen kunnon mies!

Kysykää keltä tahansa niin minä olen kunnon miehen perikuva.

Olen yrittänyt toimia valistavana esimerkkinä miehille esim. että kun te miehet menette vaikka esim. saunaan, niin ette jättäisi rojujanne leväälleen joka paikkaan vaan ripustaisitte ne siististi niille varatuille paikoille ja muistatte ottaa ne mukaan lähtiessänne kuten minä teen!

Vierailija
1769/2236 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista, tuli suudeltua siskoa tiukassa tilanteessa. Hän ei ehkä vielä tiedä, että olemme sisaruksia, eikä sitä että, hän, joka terrorisoi koko galaksia on isämme. Sain vähän opetusta yhdestä mystisestä jutusta, ihan sekopäisellä planeetalla, nurinkurin puhuvalta vihreältä kääpiöltä. Pitäis vissiin lähtee tappaan faijamme. Antakaa nyt jotain vinkkejä miten tän voisi hoitaa niin, ettei ketään sattuisi.

Vierailija
1770/2236 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun naiset täällä (ihan aiheesta) valittavat että kunnon miehiä on vaikea löytää nykyään, niin haluan tuoda julki, että MINÄ olen kunnon mies!

Kysykää keltä tahansa niin minä olen kunnon miehen perikuva.

Olen yrittänyt toimia valistavana esimerkkinä miehille esim. että kun te miehet menette vaikka esim. saunaan, niin ette jättäisi rojujanne leväälleen joka paikkaan vaan ripustaisitte ne siististi niille varatuille paikoille ja muistatte ottaa ne mukaan lähtiessänne kuten minä teen!

Nooa

Vierailija
1771/2236 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1772/2236 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan homona pomooni. Miten saisin kerrottua hänelle tunteistani?

Vierailija
1773/2236 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostetaan kaverin kanssa talo. Sinne tulee pörröisiä eläimiä ja minä saan hoitaa niitä.

Vierailija
1774/2236 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytön ainoa leikkikaveri on verivihollisen lapsi. Onko oikein estää lasta leikkimästä pojan kanssa, kun asuukin ihan naapurissa? Miten te muut korvessa asuvat äidit toimisitte?

Vierailija
1775/2236 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jatkan elämää kun molemmat lapset kuoli? Toinen sairauteen ja toinen onnettomuuteen.

Vierailija
1776/2236 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytön ainoa leikkikaveri on verivihollisen lapsi. Onko oikein estää lasta leikkimästä pojan kanssa, kun asuukin ihan naapurissa? Miten te muut korvessa asuvat äidit toimisitte?

Ronjan äiti.

Vierailija
1777/2236 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmillista, tuli suudeltua siskoa tiukassa tilanteessa. Hän ei ehkä vielä tiedä, että olemme sisaruksia, eikä sitä että, hän, joka terrorisoi koko galaksia on isämme. Sain vähän opetusta yhdestä mystisestä jutusta, ihan sekopäisellä planeetalla, nurinkurin puhuvalta vihreältä kääpiöltä. Pitäis vissiin lähtee tappaan faijamme. Antakaa nyt jotain vinkkejä miten tän voisi hoitaa niin, ettei ketään sattuisi.

Luke

Vierailija
1778/2236 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ronjan äiti.

Oikein. Nimi oli Loviisa

Vierailija
1779/2236 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että pappina minun pitäisi jaksaa kuunnella lähimmäisten murheita mutta en vaan jaksa yhtä tiettyä kiihkouskovaista joka jatkuvasti soittelee ja kysyy neuvoa milloin mihinkin uskon asiaan. Mieluummin leikin pienoisjunaradalla.

Vierailija
1780/2236 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosisko sanoi että on aina halunnut olla ainoa lapsi ja että minä pilasin kaiken. Siksi on kuulemma niin ilkeä. Miten pysyä rauhallisena? Turvariepu on käytössä.