Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta
Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?
Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.
Auttakaa!
Kommentit (2236)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elin elämäni fyysisesti takaperin, vanhuksesta vauvaan.
Benjamin Button?
Kyllä
Vierailija kirjoitti:
Ken on maassa kaunehin?
Ai niin, osaako joku kertoa, miten saisi huomaamatta injektoitua omenan sisään jotakin hajutonta ja mautonta, mutta hengenvaarallista nestettä tms? Kuulen myös mielelläni vinkkejä, jos kellään tulee mieleen jokin tällainen aine 🙏
Peilailemisiin ystäväni
Paha Kuningatar!
Minut pakotettiin naimaan Kalia palvova vanha radza joka kuoli ja nyt minua ollaan pakottamassa hänen kanssaan hautarovioon, mikä eteen?
Vierailija kirjoitti:
Minut pakotettiin naimaan Kalia palvova vanha radza joka kuoli ja nyt minua ollaan pakottamassa hänen kanssaan hautarovioon, mikä eteen?
Prinsessa Romy eli Aouda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prinsessa Romy eli Aouda.
Oikein.
Menkäähän kaikki Pärnäsen korjaamolle-molle-molle.
Kun naiset täällä (ihan aiheesta) valittavat että kunnon miehiä on vaikea löytää nykyään, niin haluan tuoda julki, että MINÄ olen kunnon mies!
Kysykää keltä tahansa niin minä olen kunnon miehen perikuva.
Olen yrittänyt toimia valistavana esimerkkinä miehille esim. että kun te miehet menette vaikka esim. saunaan, niin ette jättäisi rojujanne leväälleen joka paikkaan vaan ripustaisitte ne siististi niille varatuille paikoille ja muistatte ottaa ne mukaan lähtiessänne kuten minä teen!
Harmillista, tuli suudeltua siskoa tiukassa tilanteessa. Hän ei ehkä vielä tiedä, että olemme sisaruksia, eikä sitä että, hän, joka terrorisoi koko galaksia on isämme. Sain vähän opetusta yhdestä mystisestä jutusta, ihan sekopäisellä planeetalla, nurinkurin puhuvalta vihreältä kääpiöltä. Pitäis vissiin lähtee tappaan faijamme. Antakaa nyt jotain vinkkejä miten tän voisi hoitaa niin, ettei ketään sattuisi.
Vierailija kirjoitti:
Kun naiset täällä (ihan aiheesta) valittavat että kunnon miehiä on vaikea löytää nykyään, niin haluan tuoda julki, että MINÄ olen kunnon mies!
Kysykää keltä tahansa niin minä olen kunnon miehen perikuva.Olen yrittänyt toimia valistavana esimerkkinä miehille esim. että kun te miehet menette vaikka esim. saunaan, niin ette jättäisi rojujanne leväälleen joka paikkaan vaan ripustaisitte ne siististi niille varatuille paikoille ja muistatte ottaa ne mukaan lähtiessänne kuten minä teen!
Nooa
Olen ihan homona pomooni. Miten saisin kerrottua hänelle tunteistani?
Me ostetaan kaverin kanssa talo. Sinne tulee pörröisiä eläimiä ja minä saan hoitaa niitä.
Tytön ainoa leikkikaveri on verivihollisen lapsi. Onko oikein estää lasta leikkimästä pojan kanssa, kun asuukin ihan naapurissa? Miten te muut korvessa asuvat äidit toimisitte?
Miten jatkan elämää kun molemmat lapset kuoli? Toinen sairauteen ja toinen onnettomuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Tytön ainoa leikkikaveri on verivihollisen lapsi. Onko oikein estää lasta leikkimästä pojan kanssa, kun asuukin ihan naapurissa? Miten te muut korvessa asuvat äidit toimisitte?
Ronjan äiti.
Vierailija kirjoitti:
Harmillista, tuli suudeltua siskoa tiukassa tilanteessa. Hän ei ehkä vielä tiedä, että olemme sisaruksia, eikä sitä että, hän, joka terrorisoi koko galaksia on isämme. Sain vähän opetusta yhdestä mystisestä jutusta, ihan sekopäisellä planeetalla, nurinkurin puhuvalta vihreältä kääpiöltä. Pitäis vissiin lähtee tappaan faijamme. Antakaa nyt jotain vinkkejä miten tän voisi hoitaa niin, ettei ketään sattuisi.
Luke
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ronjan äiti.
Oikein. Nimi oli Loviisa
Tiedän että pappina minun pitäisi jaksaa kuunnella lähimmäisten murheita mutta en vaan jaksa yhtä tiettyä kiihkouskovaista joka jatkuvasti soittelee ja kysyy neuvoa milloin mihinkin uskon asiaan. Mieluummin leikin pienoisjunaradalla.
Isosisko sanoi että on aina halunnut olla ainoa lapsi ja että minä pilasin kaiken. Siksi on kuulemma niin ilkeä. Miten pysyä rauhallisena? Turvariepu on käytössä.
Tarzan