Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta
Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?
Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.
Auttakaa!
Kommentit (2236)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuakuakomekikki? (väärin lausuttuna "koska syödään")
Averell Dalton
oikein!
Elin elämäni fyysisesti takaperin, vanhuksesta vauvaan.
Juuri kun aloitin komppanian uutena päällikkönä niin harmaisiin astui alokas joka ensiksi tuhosi hiukseni ja sitten vielä vuosilomanikin ottaen käyttöönsä auton jonka piti viedä minut kiireellä lentokentälle.
Ken on maassa kaunehin?
Ai niin, osaako joku kertoa, miten saisi huomaamatta injektoitua omenan sisään jotakin hajutonta ja mautonta, mutta hengenvaarallista nestettä tms? Kuulen myös mielelläni vinkkejä, jos kellään tulee mieleen jokin tällainen aine 🙏
Peilailemisiin ystäväni
En voi kuolla. Herään joka aamu sängystä kuin mitään ei olisi käynytkään ja aloitan uuden päivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyyppari! Laitas tuplakamomillatee voikuutiolla ja hölkylle heiniä!
voihan jacovitti, eikö lännenparodia ole kenellekään tuttu?
cocco bill?
Vierailija kirjoitti:
Musta Pekka
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat hulluina rahaan. Mutta minä itse tiedän, ettei raha oikeastaan ole minkään arvoista. Se on pelkkää metallia ja paperia!
Roope Ankka
Vierailija kirjoitti:
Benjamin Button?
Onko normaalia syödä pelkkiä jälkiruokia samalla, kun ratkoo rikoksia nukkumatta? On 48% mahdollisuus, että joku arvaa, kuka olen.
Vierailija kirjoitti:
Ken on maassa kaunehin?
Ai niin, osaako joku kertoa, miten saisi huomaamatta injektoitua omenan sisään jotakin hajutonta ja mautonta, mutta hengenvaarallista nestettä tms? Kuulen myös mielelläni vinkkejä, jos kellään tulee mieleen jokin tällainen aine 🙏
Peilailemisiin ystäväni
Lumikin ilkeä äitipuoli.
"Voi apua, hassu tyttö. Eihän sillä kirjeen pituudella nyt niin väliä ole! Vaan sisällöllä... niin, eikä tuo nuori maanviljelijä yllättäen ollutkaan hullumpi, mutten tietenkään paljasta ajatuksiani Harrietille..."
Kasvoin ihmisapinoiden kasvattamana, nyt pitäisi jotenkin sopeutua Brittiliäisen Lordin elämään, joka kuulemma olen. Puolisoni on ihan mahtava, hän hyväksyi minut silloin kun elin vielä viidakossa Afrikassa. Antakaa nyt joku vinkkejä, millä sopeutua sivistyneeseen elämään. Tää on niin vaikeeta.
Sinulla, Herrani, on uskomaton ja ilmiömäinen taito aina sekoittaa koiruohoa iloni maljaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyyppari! Laitas tuplakamomillatee voikuutiolla ja hölkylle heiniä!
voihan jacovitti, eikö lännenparodia ole kenellekään tuttu?
Cocco Bill!
Vierailija kirjoitti:
Juuri kun aloitin komppanian uutena päällikkönä niin harmaisiin astui alokas joka ensiksi tuhosi hiukseni ja sitten vielä vuosilomanikin ottaen käyttöönsä auton jonka piti viedä minut kiireellä lentokentälle.
Armeijan leivissä.
jep!