Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta
Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?
Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.
Auttakaa!
Kommentit (2236)
Muita, jotka eivät tiedä omaa nimeään? Me ollaan sellainen serkuskatras. Vanhemmat eivät paljastaneet nimiä silloin kun linnasta pääsivät. Vaarikaan ei kerro. Pitäisikö nimi selvittää vai onko mitään eroa onko käytössä nimi vai numerosarja?
Olen tavallinen mies tavallisesta kaupungista ja herään tavallisesti tavalliseen aamuun. Eikä odotetavossa ole tavallista tavallisempaa päivää, joka olisi yhtään tätä tavallisempi kuin tavallisen miehen tavallinen päivä tavallistakin tavallisemmassa toimistotyössä, ja ylitylllstettynä kuten tavallista. Ja kuten tavallista niin tämänkin tavallisen päivän kruunaa se sama tavallinen lounas tavallisessa ravintolassa aina siihen samaan tavalliseen aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen tavallinen mies tavallisesta kaupungista ja herään tavallisesti tavalliseen aamuun. Eikä odotetavossa ole tavallista tavallisempaa päivää, joka olisi yhtään tätä tavallisempi kuin tavallisen miehen tavallinen päivä tavallistakin tavallisemmassa toimistotyössä, ja ylitylllstettynä kuten tavallista. Ja kuten tavallista niin tämänkin tavallisen päivän kruunaa se sama tavallinen lounas tavallisessa ravintolassa aina siihen samaan tavalliseen aikaan.
Vernon Dursley?
Vierailija kirjoitti:
Lego-elokuvan Emmet?
En jaksaisi enää olla edustusvaimo. Aina inhottavia päivällisiä ja miehen maireita liiketuttavia. Tänään he olivat pahimmasta päästä. Hermoilivatkin valtavasti esim. yläkerrassa päälle jääneestä televisiosta. Koko ilta piti kuunnella isännän golfvitsejä ja emännän mielistelyjä. Perheen erityistarpeinen sukulaislapsi heitti jälkiruuan lattialle. En tiedä oliko vahinko. Sen verran pahasti se liiketuttava raivosi pojalle.
Kaiken huipuksi sisään lensi pöllö! Sellainen iso, likainen sulkakasa. Hyi..........! Pitäisikö minun erota?
Vierailija kirjoitti:
En jaksaisi enää olla edustusvaimo. Aina inhottavia päivällisiä ja miehen maireita liiketuttavia. Tänään he olivat pahimmasta päästä. Hermoilivatkin valtavasti esim. yläkerrassa päälle jääneestä televisiosta. Koko ilta piti kuunnella isännän golfvitsejä ja emännän mielistelyjä. Perheen erityistarpeinen sukulaislapsi heitti jälkiruuan lattialle. En tiedä oliko vahinko. Sen verran pahasti se liiketuttava raivosi pojalle.
Kaiken huipuksi sisään lensi pöllö! Sellainen iso, likainen sulkakasa. Hyi..........! Pitäisikö minun erota?
Se vaimo Salaisuuksien kammion alussa joka inhosi lintuja.
Vierailija kirjoitti:
Larry uudesta Pokemonista?
Joka päivä jokainen tarvitsee kuppikakkuja, ilmapalloja ja konfettitykin
Uuden koulun aloittaminen kaukana kotoa pelotti, joten isoäitini lähetti monille kaulakorun. Ensimmäisemä joulupäivänä kumppanini karkasi ja juoksin sen perässä koko päivän. Sitten pahat ihmiset alkoivat jahdata minua viedäkseen koruni, mutta siitä tulikin ulos jonkinlainen kilpikonna. Ja nyt olen ilmalaivan kyydissä, matkalla takaisin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä jokainen tarvitsee kuppikakkuja, ilmapalloja ja konfettitykin
Tanhupallo?
Vierailija kirjoitti:
Olen kyläni kovin hop eakettu! Löytyy muualta tuotu kaunis, pitkä nuori nainen kun muilla on vain persjalkaisia tanttoja :D
Jay Pritchett?
Vierailija kirjoitti:
Mies osti taas jonkun typerän lentävän hilavitkuttimen jolla törmäsi tien toisen puolen naapurin taloon.
Lois Griffin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyläni kovin hop eakettu! Löytyy muualta tuotu kaunis, pitkä nuori nainen kun muilla on vain persjalkaisia tanttoja :D
Jay Pritchett?
Ei vieläkään oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies osti taas jonkun typerän lentävän hilavitkuttimen jolla törmäsi tien toisen puolen naapurin taloon.
Lois Griffin
Oikein
Vierailija kirjoitti:
Hutch Mansell elokuvasta Nobody?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapoin basiliskin hönkäisemällä!
kiitoksia yläpeukusta - mutta kuka olen?
Vihje: en nyt niin hirmuisen vaikea...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitonhuudon paikka: Raaaahaaaaa! (ei liity valuuttaan)
vaikeahko, mutta jollain jipolla vastaus saattaa löytyä!
okey, vielä parempi vihje: jostain jjiposta löytyy vastaus!
Sanoin n-sanan telkkarissa ja nyt olen kaikkien naurun ja vihan kohde.
Vierailija kirjoitti:
Olenko huono isä kun en estänyt ihmisiä tappamasta kansaa kiihottavaa poikaani?
Semmoinen vihje että tätä tyyppiä kaikki eivät pidä fiktiivisenä.
Väärin.