Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2236)

Vierailija
1701/2236 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies osti taas jonkun typerän lentävän hilavitkuttimen jolla törmäsi tien toisen puolen naapurin taloon.

Molly Weasley ehkä?

Väärin.

Vierailija
1702/2236 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita, jotka eivät tiedä omaa nimeään? Me ollaan sellainen serkuskatras. Vanhemmat eivät paljastaneet nimiä silloin kun linnasta pääsivät. Vaarikaan ei kerro. Pitäisikö nimi selvittää vai onko mitään eroa onko käytössä nimi vai numerosarja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/2236 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavallinen mies tavallisesta kaupungista ja herään tavallisesti tavalliseen aamuun. Eikä odotetavossa ole tavallista tavallisempaa päivää, joka olisi yhtään tätä tavallisempi kuin tavallisen miehen tavallinen päivä tavallistakin tavallisemmassa toimistotyössä, ja ylitylllstettynä kuten tavallista. Ja kuten tavallista niin tämänkin tavallisen päivän kruunaa se sama tavallinen lounas tavallisessa ravintolassa aina siihen samaan tavalliseen aikaan.

Vierailija
1704/2236 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavallinen mies tavallisesta kaupungista ja herään tavallisesti tavalliseen aamuun. Eikä odotetavossa ole tavallista tavallisempaa päivää, joka olisi yhtään tätä tavallisempi kuin tavallisen miehen tavallinen päivä tavallistakin tavallisemmassa toimistotyössä, ja ylitylllstettynä kuten tavallista. Ja kuten tavallista niin tämänkin tavallisen päivän kruunaa se sama tavallinen lounas tavallisessa ravintolassa aina siihen samaan tavalliseen aikaan.

Vernon Dursley?

Vierailija
1705/2236 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lego-elokuvan Emmet?

Vierailija
1706/2236 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi enää olla edustusvaimo. Aina inhottavia päivällisiä ja miehen maireita liiketuttavia. Tänään he olivat pahimmasta päästä. Hermoilivatkin valtavasti esim. yläkerrassa päälle jääneestä televisiosta. Koko ilta piti kuunnella isännän golfvitsejä ja emännän mielistelyjä. Perheen erityistarpeinen sukulaislapsi heitti jälkiruuan lattialle. En tiedä oliko vahinko. Sen verran pahasti se liiketuttava raivosi pojalle.

Kaiken huipuksi sisään lensi pöllö! Sellainen iso, likainen sulkakasa. Hyi..........! Pitäisikö minun erota?

Vierailija
1707/2236 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksaisi enää olla edustusvaimo. Aina inhottavia päivällisiä ja miehen maireita liiketuttavia. Tänään he olivat pahimmasta päästä. Hermoilivatkin valtavasti esim. yläkerrassa päälle jääneestä televisiosta. Koko ilta piti kuunnella isännän golfvitsejä ja emännän mielistelyjä. Perheen erityistarpeinen sukulaislapsi heitti jälkiruuan lattialle. En tiedä oliko vahinko. Sen verran pahasti se liiketuttava raivosi pojalle.

Kaiken huipuksi sisään lensi pöllö! Sellainen iso, likainen sulkakasa. Hyi..........! Pitäisikö minun erota?

Se vaimo Salaisuuksien kammion alussa joka inhosi lintuja.

Vierailija
1708/2236 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Larry uudesta Pokemonista?

Vierailija
1709/2236 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä jokainen tarvitsee kuppikakkuja, ilmapalloja ja konfettitykin

Vierailija
1710/2236 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden koulun aloittaminen kaukana kotoa pelotti, joten isoäitini lähetti monille kaulakorun. Ensimmäisemä joulupäivänä kumppanini karkasi ja juoksin sen perässä koko päivän. Sitten pahat ihmiset alkoivat jahdata minua viedäkseen koruni, mutta siitä tulikin ulos jonkinlainen kilpikonna. Ja nyt olen ilmalaivan kyydissä, matkalla takaisin kotiin.

Vierailija
1711/2236 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä jokainen tarvitsee kuppikakkuja, ilmapalloja ja konfettitykin

Tanhupallo?

Vierailija
1712/2236 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyläni kovin hop eakettu! Löytyy muualta tuotu kaunis, pitkä nuori nainen kun muilla on vain persjalkaisia tanttoja :D

Jay Pritchett?

Vierailija
1713/2236 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies osti taas jonkun typerän lentävän hilavitkuttimen jolla törmäsi tien toisen puolen naapurin taloon.

Lois Griffin

Vierailija
1714/2236 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyläni kovin hop eakettu! Löytyy muualta tuotu kaunis, pitkä nuori nainen kun muilla on vain persjalkaisia tanttoja :D

Jay Pritchett?

Ei vieläkään oikein.

Vierailija
1715/2236 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lois Griffin

Oikein

Vierailija
1716/2236 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hutch Mansell elokuvasta Nobody?

Vierailija
1717/2236 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapoin basiliskin hönkäisemällä!

kiitoksia yläpeukusta - mutta kuka olen?

Vihje: en nyt niin hirmuisen vaikea...

Vierailija
1718/2236 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitonhuudon paikka: Raaaahaaaaa!  (ei liity valuuttaan)

vaikeahko, mutta jollain jipolla vastaus saattaa löytyä!

okey, vielä parempi vihje: jostain jjiposta löytyy vastaus!

Vierailija
1719/2236 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin n-sanan telkkarissa ja nyt olen kaikkien naurun ja vihan kohde.

Vierailija
1720/2236 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko huono isä kun en estänyt ihmisiä tappamasta kansaa kiihottavaa poikaani?

Semmoinen vihje että tätä tyyppiä kaikki eivät pidä fiktiivisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi