Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta
Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?
Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.
Auttakaa!
Kommentit (2236)
Ongelmia alkoholin kanssa - nyt kaikki vinkit kehiin! Minulla on alkoholin kanssa toistuvia ongelmia. Kysymyksessä on tilanne, että lähipiirini, työkaverini ja jopa valtiovalta kääntyy välillä minua vastaan yrittämällä piilottaa minulta alkoholin, johon minulla on täysi nautintaoikeus. Milloin väitetään, että maassa ei saa juoda whiskya uskonnon takia, milloin avaruuslento on mukamas täysin tipaton. Tulee myös kaikenlaista syyttelyä, että olisin aiheuttanut ongelmia juomalla whiskyä väärällä hetkellä tai väärässä paikassa. Esimerkiksi kerran, kun join yhden pienen whiskypullon lentokoneessa ja se olisi sitten mukamas tarvittu koneen polttoaineeksi. Miten saatte whiskyn piilotettua noilta analfabeeteilta, noilta bassibasuukeilta, noilta kuivan maan kapakaloilta?
Vierailija kirjoitti:
Ongelmia alkoholin kanssa - nyt kaikki vinkit kehiin! Minulla on alkoholin kanssa toistuvia ongelmia. Kysymyksessä on tilanne, että lähipiirini, työkaverini ja jopa valtiovalta kääntyy välillä minua vastaan yrittämällä piilottaa minulta alkoholin, johon minulla on täysi nautintaoikeus. Milloin väitetään, että maassa ei saa juoda whiskya uskonnon takia, milloin avaruuslento on mukamas täysin tipaton. Tulee myös kaikenlaista syyttelyä, että olisin aiheuttanut ongelmia juomalla whiskyä väärällä hetkellä tai väärässä paikassa. Esimerkiksi kerran, kun join yhden pienen whiskypullon lentokoneessa ja se olisi sitten mukamas tarvittu koneen polttoaineeksi. Miten saatte whiskyn piilotettua noilta analfabeeteilta, noilta bassibasuukeilta, noilta kuivan maan kapakaloilta?
Minä kun luulin että jouduit jättämään alkoholin pysyvästi sen vietävän professorin sinulle sujauttamien pillereiden takia. Joko pystyt taas ottamaan?
Nyt olisi hyvät neuvot tarpeen. Oli tuossa vähän hässäkkää elämässä pari vuodet, ei siitä enempää. Sattui vaan niin että keikalta päästyä tuli vastaan sellainen daami että dingding vaan. Eikä muuta kuin daami rekeen ja näin. No fastforward aamuun. Hemo darra ja rupesin vähän läppää heittämään muikkelin kanssa kun ei nyt muutakaan meneillään. Kysäsin, että kukas on mimmin faija. No v---u, Kalervo. MEITSIN faija.
Äijää vietiin. Voi h--i mitä mä teen. Ei pysty kestään.
Päivää kaikille. Tulin tälle palstalle, koska laitokseni ylikomisaariona koen, että poliisin on hyvä pitää yllä keskusteluyhteyttä kansalaisiin.
Niin, minähän olen tunnettu siitä, että käytän moderneja menetelmiä. Alaiseni kutsuvat minua "cottoniksi"
Työni on hyvin vaativaa ja henkisesti kuluttavaa. Olen hyvin kiireinen mies, mutta koska vastaan koko laitoksen toiminnasta ja laitos ei pyörisi ilman minua, pidän työhuoneeni oven aina auki alaisilleni. Tämä toimintatapa aiheuttaa minulle ymmärrettävistä syistä, huomattavasti stressiä, sillä tulen aina keskeytetyksi juuri silloin, kun laadin kriittisiä suunnitelmia superrikollisliigojen kiinnisaamiseksi tai tutustun alamme uusiin metodeihin tai kun esimerkiksi maaherra soittaa antaakseen minulle tunnustusta erinomaisesta työstäni.
Vaikka alaiseni eivät yleensä ymmärrä edistyneitä metodejani ja työnkuvaani ja niitä paineita mitä minulle kasaantuu, siitä huolimatta he kunnioittavat minua suuresti, minun tilannetajua ja diplomatiakykyjäni. Tiedän, milloin pitää pitää matalaa profiilia ja milloin toimia, sillä se miten poliisi näyttäytyy myös mediassa, on äärettömän tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Minua pidetään kiusaajana. Olen toksisessa suhteessa on- / off-poikaystäväni kanssa. Äitini on niin kiireinen, että kodinhoitajamme on minulle lähin aikuinen. Kärsin bulimiasta ja vihaan bestistäni ja halveksun köyhempiäni. Miten tulla paremmaksi ihmiseksi?
Hei Blair, kyllä kaikki muuttuu vielä paremmaksi vaikkei siltä tunnukaan.
Mitä voisin tehdä? Olen rakastunut erääseen nuoreen naiseen joka on lumoavin koskaan tapaamani olento. Ongelmana on hänen perheensä. Vanhin sisko on siedettävä, mutta todella sisäänpäinkääntynyt ja isän kanssa voisin tullakin toimeen, mutta hänen äitinsä on hermoheikko juoruilija jolla ei tunnu olevan mitään tapoja ja hienotunteisuutta. Hänen nuorimmat tyttärensä ovat täysin kurittomia ja ennustan heistä koituvan vielä ongelmia, paitsi siitä yhdestä joka paasaa puisevia juttuja moraalista ja kirjoistaan.
Nainen ei tiedä vielä tunteistani enkä tiedä, pitääkö hän edes minusta. Teenkö itsestäni täysin naurunalaisen ja mitkä ovat riskit, jos paljastan tunteeni hänelle?
Olen kyllästynyt kaitsemaan tuntemattomien lapsia pimeillä syrjäkylien teillä. Voinko vain lopettaa?
Mikä teidän mielestä auttaa parhaiten satulan aiheuttamiin hiertymiin? Kaverini väittävät, että mehiläisvaha, mutta en ole varma sopiiko se hienostuneen vaativalle hipiälleni.
Mitä tehdä kun on koko ajan eksyksissä? En tiedä missä milloinkin olen ja minulla on suuria ongelmia ymmärtää muita kulttuureja. Matkakumppaninikin välillä katoaa ja taas ilmestyy, mutta kai se on parempi kuin ettei olisi ketään tuttua. On hän muutenkin aika outo, muka pitäisi pärjätä pelkällä kirjalla ja pyyhkeellä...
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllästynyt kaitsemaan tuntemattomien lapsia pimeillä syrjäkylien teillä. Voinko vain lopettaa?
Suojelusenkeli?
Vierailija kirjoitti:
Kaksi pientä kusipäätä vei minulta rubiinin ja heitä suojeleva perhe uhkaili minua tussarilla viime yönä, jäi rubiini saamatta.
Mene uudestaan seuraavana yönä! Jos vaikka saisit simpukan (vaikka kaikki tietävät ettei se ole rubiinin arvoinen).
Vierailija kirjoitti:
Nyt olisi hyvät neuvot tarpeen. Oli tuossa vähän hässäkkää elämässä pari vuodet, ei siitä enempää. Sattui vaan niin että keikalta päästyä tuli vastaan sellainen daami että dingding vaan. Eikä muuta kuin daami rekeen ja näin. No fastforward aamuun. Hemo darra ja rupesin vähän läppää heittämään muikkelin kanssa kun ei nyt muutakaan meneillään. Kysäsin, että kukas on mimmin faija. No v---u, Kalervo. MEITSIN faija.
Äijää vietiin. Voi h--i mitä mä teen. Ei pysty kestään.
Tuostahan voisi joku säveltää vaikka sinfonian!
Vierailija kirjoitti:
Mitä voisin tehdä? Olen rakastunut erääseen nuoreen naiseen joka on lumoavin koskaan tapaamani olento. Ongelmana on hänen perheensä. Vanhin sisko on siedettävä, mutta todella sisäänpäinkääntynyt ja isän kanssa voisin tullakin toimeen, mutta hänen äitinsä on hermoheikko juoruilija jolla ei tunnu olevan mitään tapoja ja hienotunteisuutta. Hänen nuorimmat tyttärensä ovat täysin kurittomia ja ennustan heistä koituvan vielä ongelmia, paitsi siitä yhdestä joka paasaa puisevia juttuja moraalista ja kirjoistaan.
Nainen ei tiedä vielä tunteistani enkä tiedä, pitääkö hän edes minusta. Teenkö itsestäni täysin naurunalaisen ja mitkä ovat riskit, jos paljastan tunteeni hänelle?
Nielkää vain ylpeytenne, herra, ja kosikaa. Eihän neito voi mitenkään olla niin ennakkoluuloinen, että pitäisi teitä maailmassa viimeisenä miehenä, jonka kanssa menisi naimisiin.
Saako panna jos paikka tulee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei tiedä vielä tunteistani enkä tiedä, pitääkö hän edes minusta. Teenkö itsestäni täysin naurunalaisen ja mitkä ovat riskit, jos paljastan tunteeni hänelle?Nielkää vain ylpeytenne, herra, ja kosikaa. Eihän neito voi mitenkään olla niin ennakkoluuloinen, että pitäisi teitä maailmassa viimeisenä miehenä, jonka kanssa menisi naimisiin.
Ylpeys käy ja sitten tulee paskanen loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suojelusenkeli?
Niin pitkä on matka, ei kotia näy.
Puppe, mamma ostaa omalle Puppelle moottorisahan. Mamman Puppe ajaa pihassa mopediaan
Vierailija kirjoitti:
Mitä tehdä kun on koko ajan eksyksissä? En tiedä missä milloinkin olen ja minulla on suuria ongelmia ymmärtää muita kulttuureja. Matkakumppaninikin välillä katoaa ja taas ilmestyy, mutta kai se on parempi kuin ettei olisi ketään tuttua. On hän muutenkin aika outo, muka pitäisi pärjätä pelkällä kirjalla ja pyyhkeellä...
Kysy neuvoa kalalta korvassasi, ehkä se osaa auttaa sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei tiedä vielä tunteistani enkä tiedä, pitääkö hän edes minusta. Teenkö itsestäni täysin naurunalaisen ja mitkä ovat riskit, jos paljastan tunteeni hänelle?Nielkää vain ylpeytenne, herra, ja kosikaa. Eihän neito voi mitenkään olla niin ennakkoluuloinen, että pitäisi teitä maailmassa viimeisenä miehenä, jonka kanssa menisi naimisiin.
Ylpeys käy ja sitten tulee paskanen loppu.
Ennustaja tässä. Paskanen tulevaisuus on edessä tosiaan. Naimisiin joutuu, ja sitä ennen on setvittävä naisen hutsahtavan pikkusiskon sekoiluja.
Minulla on haave jo kauan ja nyt se toteutuu. Kaikki on valmiina. Olen säästänyt sitkeästi, vaikka tuloja ei ole ollut, koska olen ollut palkattomassa työsuhteessa. Viimeinen työnantaja on ollut sellainen hajamielinen pehmo, että olen silti saanut haalittua ihan hyvän summan lannevaatteen varteen. Hän se minut vapauttikin palvelussuhteesta,
Ostan huomenna suosikkikapakkani jokirannasta. Valikoimissa on olutta pillillä ja drinkki omalla reseptillä. Tervetuloa avajaisiin. Tekisi mieli hypähdellä, mutta se ei enää sovi arvolleni, olenhan nyt vapaa mies.