Sivut

Kommentit (1030)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
tätä maailmanmenoo... tulis kuula, s*aatana ja t*ppais... Voitteko kuvitella mun duunia?
Mä, iso mies, vetelen yhtä #$#!#kelkkaa täällä pitkin mettiä edestakaisin...
Kun Isot herrat tarttee rahaa ja kunniaa ja niitten h*orat jalokiviä, turkiksia.
Sitä varten ihmisii t*apetaan!
Saa ammuttaa, jos ei tottele ja jos et puolusta mun maita ja rahapussia, niin saunantaakse vaan.
Jos olis minusta kiinni, niin kaikki sotaherrat suoraan mielisairaalaan!

Lahtinen nyt vaan suorittaa työkokeilujaksonsa loppuun. Katsotaan sitä metsätyökoneen kuljettajan paikkaa sen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten minä muka voisin olla sovinisti??? Ettekö te tiedä, kuka on äitini? Hän on kuuluisuus! maailmankuulu feministi ja naisasianainen!
silloin kun te mitättömät hepsankeikka tytöntylleröt ette olleet vielä syntyneetkään, hän soturin raivolla, rinnat paljaina, taisteli naisten oikeuksien puolesta. Hän organisoi marsseja ja järjesti näyttäviä performansseja kuten se kuuluisa "pimppiparaati"...
Missäkö on johtaja???... Siis MINÄ johdan tätä huoltoasemaa! Minulla on VIISI, siis VIISI!! yliopistotutkintoa!
Te olette kapitalismin mädättämiä, työväenluokan verenimijöitä!

Georg Bjarnfredarson :D Yle voisikin pitkästä aikaa näyttää ne sarjat ja leffan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
moi. olen siis nuori jäbä ja kelannut tosi paljon, aikuisia ja "aikuistumista".
Mun mielestä, kun sä aikuistut, sun peli on menetetty. Sä menetät sun potenttiaalis. Sä jämähdät muottiis.
kun sä olet lapsi, sä voit olla, tai ehkä paremminkin tulla ihan miksi vain sä ikinä haluat. Sun ei tarvi ottaa vastuuta mistään ja sulla ei ole mitään ikäviä velvollisuuksia.
Mä elän mielummin vapaana fantasiamaailmassa kuin jämähtäneenä aikuisten maailmassa.
Mulla on hyvä porukka, hyvä jengi, jonka kingi mä olen.
Meistä puhutaan, että me ollaan "menetettyjä tapauksia" ja "kadotettuja nuoria" tai mitä termiä halutaan nyt käyttää.
Täällä päin hyörii "auktoriteettina" yksi kapteeni. Hän on täys k*sipää ja tyranni. Ei paljoa aikuistuminen kiinnosta, kun häntä katselee.
Muhun on rakastunut yks mimmi. Mutta se haluaa aikuistua mahdollisimman nopeasti ja saada perheen ja lapsia, eikä se tajua, että se ei ole meikäläisen juttu. Ei tosiaan.

Moi Peter Pan

Vierailija

moi, mitä mammat suosittelee hoitokeinoksi krooniseen nuhaan?
työskentelen kaivosalalla ja epäilen että se on jotain työperäistä.
En kuitenkaan haluaisi vaihtaa työpaikkaa, kun meillä on tosi hyvä ja tiivis työyhteisö. Ollaan kuin perhe.
Toinen kyssäri: Olen todella lyhytkasvuinen niin onko tyytyminen siihen että jään poikamieheksi koko loppuelämäksi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
moi, mitä mammat suosittelee hoitokeinoksi krooniseen nuhaan?
työskentelen kaivosalalla ja epäilen että se on jotain työperäistä.
En kuitenkaan haluaisi vaihtaa työpaikkaa, kun meillä on tosi hyvä ja tiivis työyhteisö. Ollaan kuin perhe.
Toinen kyssäri: Olen todella lyhytkasvuinen niin onko tyytyminen siihen että jään poikamieheksi koko loppuelämäksi?
Vitamiinien saanti on tärkeää. Syö enemmän hedelmiä, vaikka omenoita, hyvä Nuhanenä.

Vierailija

Apua! Mitä mun pitäis tehdä?
Olen siis nuori, söpö naisenalku.
Mun bestiksii on kaks sellasta kundii.
Siis se ei ole mitään seksijuttua vaan frendei.
Ne on niinku lähinnä kuin mun "tyttökavereita" tai siskoi tai veljii.
Ne on siis tosi kilttejä, "fine and nice" kundeja, joille sä saatoit "avautua" tärkeistä asioista ja jotka tarjos olkapäätä jos sulla oli draamaa, mutta ne ei ole siis "sillai" mun tyyppiä.

Meidän jengiin kuuluu myös yks muija. Hän on hyvännäköinen mut tosi "bitch queen". Mä toisaalta ihailen sitä ja mulle on tosi tärkeää, mitä se musta ajattelee. No, se on kuitenkin meidän jengissä, sellainen "leader-tyyppi".

Nyt mulle tapahtui, että meidän piti tavata meidän vakipaikassa mäkkärissä. Me ollaan siellä usein. Että mä ennen mäkkiin menoo olin yksis partyissa ja satuin samuu matkalla yhen puiston penkille. Mun viereen sattu sammuu yks ihan jamespotkukelkan näköne spurgu.
Nää mun miesfrendit löysi mut siitä kun mä lojuin omassa ja sen spugen kuolassa, oksussa ja kusessa.
Siis mulla ja sillä "jamespotkukelkalla" ei tosiaan ollu mitään juttua. Me vaan satuttiin samuu samaan paikkaan.
No nyt sitten, kun oltiin mäkkärissä, ja siellä oli myös tää "bitch queen", niin hän kysyi ensimmäisenä vihjailevasti, että onko mitään uusia juoruja, niin eikö nää k*sipäät sanoneet, että mulla on muka uus deitti??? Mä olisin halunnut vajota maan alle!
Ihan varmasti ovat ottaneet musta ja siitä spugesta kuvia ja levittäneet ympäri kaupunkia!
Nyt mä tajuun millaisia juorukelloja ne tyypit on! Nehän rakastaa juoruja ja mä siis olen kertonut niille kaiken itsestäni ja mun rakkauselämästä. Tiedä, mitä muuta ne on musta vuosien aikana juorunnu. Mä en ole tajunnu, että ne voi juoruta mustakin.
Mä en enää kehtaa näyttäytyä missää. Mun maine on pilalla. Mun on muutettava kauas pois missä mua ei tunneta.
Ei ihme, ettei ne ikinä löydä itselleen naisia! ihan m*ulkkuja!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Insinöörit ovat tieteen umppalumppia.

Tohtori Cooper, tuo ei ollut nätisti sanottu. Laittakaahan bussihousut jalkaan niin lähdemme.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.