Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta
Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?
Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.
Auttakaa!
Kommentit (2236)
Vierailija kirjoitti:
Shepard!
Wrex!
Vierailija kirjoitti:
Miten minä muka voisin olla sovinisti??? Ettekö te tiedä, kuka on äitini? Hän on kuuluisuus! maailmankuulu feministi ja naisasianainen!
silloin kun te mitättömät hepsankeikka tytöntylleröt ette olleet vielä syntyneetkään, hän soturin raivolla, rinnat paljaina, taisteli naisten oikeuksien puolesta. Hän organisoi marsseja ja järjesti näyttäviä performansseja kuten se kuuluisa "pimppiparaati"...
Missäkö on johtaja???... Siis MINÄ johdan tätä huoltoasemaa! Minulla on VIISI, siis VIISI!! yliopistotutkintoa!
Te olette kapitalismin mädättämiä, työväenluokan verenimijöitä!
Georg Bjarnfredarson :D Yle voisikin pitkästä aikaa näyttää ne sarjat ja leffan.
Vierailija kirjoitti:
moi. olen siis nuori jäbä ja kelannut tosi paljon, aikuisia ja "aikuistumista".
Mun mielestä, kun sä aikuistut, sun peli on menetetty. Sä menetät sun potenttiaalis. Sä jämähdät muottiis.
kun sä olet lapsi, sä voit olla, tai ehkä paremminkin tulla ihan miksi vain sä ikinä haluat. Sun ei tarvi ottaa vastuuta mistään ja sulla ei ole mitään ikäviä velvollisuuksia.
Mä elän mielummin vapaana fantasiamaailmassa kuin jämähtäneenä aikuisten maailmassa.
Mulla on hyvä porukka, hyvä jengi, jonka kingi mä olen.
Meistä puhutaan, että me ollaan "menetettyjä tapauksia" ja "kadotettuja nuoria" tai mitä termiä halutaan nyt käyttää.
Täällä päin hyörii "auktoriteettina" yksi kapteeni. Hän on täys k*sipää ja tyranni. Ei paljoa aikuistuminen kiinnosta, kun häntä katselee.
Muhun on rakastunut yks mimmi. Mutta se haluaa aikuistua mahdollisimman nopeasti ja saada perheen ja lapsia, eikä se tajua, että se ei ole meikäläisen juttu. Ei tosiaan.
Moi Peter Pan
moi, mitä mammat suosittelee hoitokeinoksi krooniseen nuhaan?
työskentelen kaivosalalla ja epäilen että se on jotain työperäistä.
En kuitenkaan haluaisi vaihtaa työpaikkaa, kun meillä on tosi hyvä ja tiivis työyhteisö. Ollaan kuin perhe.
Toinen kyssäri: Olen todella lyhytkasvuinen niin onko tyytyminen siihen että jään poikamieheksi koko loppuelämäksi?
Vierailija kirjoitti:
moi, mitä mammat suosittelee hoitokeinoksi krooniseen nuhaan?
työskentelen kaivosalalla ja epäilen että se on jotain työperäistä.
En kuitenkaan haluaisi vaihtaa työpaikkaa, kun meillä on tosi hyvä ja tiivis työyhteisö. Ollaan kuin perhe.
Toinen kyssäri: Olen todella lyhytkasvuinen niin onko tyytyminen siihen että jään poikamieheksi koko loppuelämäksi?
Vitamiinien saanti on tärkeää. Syö enemmän hedelmiä, vaikka omenoita, hyvä Nuhanenä.
Apua! Mitä mun pitäis tehdä?
Olen siis nuori, söpö naisenalku.
Mun bestiksii on kaks sellasta kundii.
Siis se ei ole mitään seksijuttua vaan frendei.
Ne on niinku lähinnä kuin mun "tyttökavereita" tai siskoi tai veljii.
Ne on siis tosi kilttejä, "fine and nice" kundeja, joille sä saatoit "avautua" tärkeistä asioista ja jotka tarjos olkapäätä jos sulla oli draamaa, mutta ne ei ole siis "sillai" mun tyyppiä.
Meidän jengiin kuuluu myös yks muija. Hän on hyvännäköinen mut tosi "bitch queen". Mä toisaalta ihailen sitä ja mulle on tosi tärkeää, mitä se musta ajattelee. No, se on kuitenkin meidän jengissä, sellainen "leader-tyyppi".
Nyt mulle tapahtui, että meidän piti tavata meidän vakipaikassa mäkkärissä. Me ollaan siellä usein. Että mä ennen mäkkiin menoo olin yksis partyissa ja satuin samuu matkalla yhen puiston penkille. Mun viereen sattu sammuu yks ihan jamespotkukelkan näköne spurgu.
Nää mun miesfrendit löysi mut siitä kun mä lojuin omassa ja sen spugen kuolassa, oksussa ja kusessa.
Siis mulla ja sillä "jamespotkukelkalla" ei tosiaan ollu mitään juttua. Me vaan satuttiin samuu samaan paikkaan.
No nyt sitten, kun oltiin mäkkärissä, ja siellä oli myös tää "bitch queen", niin hän kysyi ensimmäisenä vihjailevasti, että onko mitään uusia juoruja, niin eikö nää k*sipäät sanoneet, että mulla on muka uus deitti??? Mä olisin halunnut vajota maan alle!
Ihan varmasti ovat ottaneet musta ja siitä spugesta kuvia ja levittäneet ympäri kaupunkia!
Nyt mä tajuun millaisia juorukelloja ne tyypit on! Nehän rakastaa juoruja ja mä siis olen kertonut niille kaiken itsestäni ja mun rakkauselämästä. Tiedä, mitä muuta ne on musta vuosien aikana juorunnu. Mä en ole tajunnu, että ne voi juoruta mustakin.
Mä en enää kehtaa näyttäytyä missää. Mun maine on pilalla. Mun on muutettava kauas pois missä mua ei tunneta.
Ei ihme, ettei ne ikinä löydä itselleen naisia! ihan m*ulkkuja!
Insinöörit ovat tieteen umppalumppia.
Vierailija kirjoitti:
Insinöörit ovat tieteen umppalumppia.
Tohtori Cooper, tuo ei ollut nätisti sanottu. Laittakaahan bussihousut jalkaan niin lähdemme.
Minulla menee hermot naapureihin! Juhlivat kaikki päivät sekä yöt ja hyysää talossaan jos jonkinlaista kulkijaa. Arjenhallinta on heillä täysin hukassa. Olen nähnyt kuinka tiskejä piilotetaan sohvan alle ja puu kasvaa lattiaan tehdystä reiästä. Perheen poika saa tulla ja mennä mielensä mukaan, eikä muun katraan sukulaissuussuhteesta ole mitään selvää käsitystä! En kyllä antaisi lasteni viettää aikaa heidän kanssaan. Luuletteko että naapurit laskevat asunnon arvoa?
Vierailija kirjoitti:
Minulla menee hermot naapureihin! Juhlivat kaikki päivät sekä yöt ja hyysää talossaan jos jonkinlaista kulkijaa. Arjenhallinta on heillä täysin hukassa. Olen nähnyt kuinka tiskejä piilotetaan sohvan alle ja puu kasvaa lattiaan tehdystä reiästä. Perheen poika saa tulla ja mennä mielensä mukaan, eikä muun katraan sukulaissuussuhteesta ole mitään selvää käsitystä! En kyllä antaisi lasteni viettää aikaa heidän kanssaan. Luuletteko että naapurit laskevat asunnon arvoa?
Typerä nainen! Ei se siivoaminen mitään auta.
Olen rikas ja minua pidetään kauniina ja suosittuna. Vihaan elämääni ja äitiäni. Juon salaa viinaa ja varastelen kaupoista. Lisäksi saatan olla lesbo. Mitä tehdä?
Taas on kana uunissa. Ennestään naisella on jo 4, ei ole omiani. Mitäs veikkaat, tuleeko kenkää?
Minua pidetään kiusaajana. Olen toksisessa suhteessa on- / off-poikaystäväni kanssa. Äitini on niin kiireinen, että kodinhoitajamme on minulle lähin aikuinen. Kärsin bulimiasta ja vihaan bestistäni ja halveksun köyhempiäni. Miten tulla paremmaksi ihmiseksi?
Olen äärimmäisen kontrolloiva, etenkin pikkuveljeäni kohtaan. Uskon, että olen aina oikeassa ja voin päättää jopa elämästä ja kuolemasta. Suorin tie sydämeeni on pikkuveljeni kiduttaminen, vaikka väitän, että pikkuveljeni on minulle kaikkein rakkainta maailmassa. Minkä takia kaikki ihmiset alkavat palvomaan minua, vaikka olisivat alun perin vihollisiani, ja pitävät minua maailman parhaimpana ja suojelevimpana isoveljenä ja sitten vielä syyttävät pikkuveljeäni epäkiitollisuudesta?
Vierailija kirjoitti:
Ventovieras mies tarjosi minulle punaisen pillerin ja taisin saada psykoosin, apua?
Neo Matrixista?
Taas kaupassa kysyttiin löytyykö eskorttia. Tuollahan se on pihassa, eikö niillä silmät toimi?
Mikä pojalle nimeksi. Vaimoni on navajo. Itse olen Texas ranger mutta on minulla intiaaninimikin. Paras kaveri ei osaa neuvoa: hopeaketulla on muut asiat mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kommenttini ymmärretään aina väärin. Seuraavan päivän lehdestä saa lukea, että mitä olen taas möläyttänyt. Mahtaako tämä johtua siitä, että olen johtavassa asemassa ja sanomiseni ovat aina suurennuslasin alla?
Homelius!
Lahtinen nyt vaan suorittaa työkokeilujaksonsa loppuun. Katsotaan sitä metsätyökoneen kuljettajan paikkaa sen jälkeen.