Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2236)

Vierailija
1041/2236 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1042/2236 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas kaupassa kysyttiin löytyykö eskorttia. Tuollahan se on pihassa, eikö niillä silmät toimi?

Mielensä pahoittaja ❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/2236 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkupukua kantava kahden miehen niminen!

Vierailija
1044/2236 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh-isän lapsi. Isä pitää kavereistani kovasti, vähän liikaakin, katsoo heitä kieli suuta lipoen. Kavereideni tilanne on vielä huonompi, heillä ei ole äitiä mutta ei edes isääkään kuten minulla ja vanhin kolmesta pitää porukkaa kasassa. 

Vierailija
1045/2236 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi pientä kusipäätä vei minulta rubiinin ja heitä suojeleva perhe uhkaili minua tussarilla viime yönä, jäi rubiini saamatta.

Vierailija
1046/2236 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätettiin valkata eka ihminen erikoistehtäviin ja melkein samantien se on horisemassa jotain sekavaa jättimäisistä avaruustorakoista tai jotain jotka tulee putsaamaan koko galaksin taas kerran ja tähän pitäisi sitten ruveta valmistautumaan. Kysyttiin sitten oliko jotain todisteita niin se oli nähnyt jotain unia tai näkyjä. Pitää varmaan ottaa vastedes käytännöksi ettei ketään valita noihin joukkoihin ennen kuin ne on läpäisseet lääkärintarkastuksen, psykologin tarkastuksen ja huumetestin.

Voi pojat alkaa kaduttaa tämä valinta. 

Vierailija
1047/2236 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi pientä kusipäätä vei minulta rubiinin ja heitä suojeleva perhe uhkaili minua tussarilla viime yönä, jäi rubiini saamatta.

taikuri

Vierailija
1048/2236 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yh-isän lapsi. Isä pitää kavereistani kovasti, vähän liikaakin, katsoo heitä kieli suuta lipoen. Kavereideni tilanne on vielä huonompi, heillä ei ole äitiä mutta ei edes isääkään kuten minulla ja vanhin kolmesta pitää porukkaa kasassa. 

Pikku-Hukka

Vierailija
1049/2236 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoja kaivattaisiin! Olen jo eläkeläinen ja hoidan maatilaa. Apulaisena minulla on yksi renki, mutta mokoma on niin laiska ja vätys, että katoaa saman tien jonnekin nokosille. Joudun siis yksin hoitamaan kaikki tilan työt, mutta ikä painaa jo sen verran että tarvitsisin apua. Kuinka saisin tämän renkini tormistumaan ja auttamaan töissä?

Vierailija
1050/2236 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuvoja kaivattaisiin! Olen jo eläkeläinen ja hoidan maatilaa. Apulaisena minulla on yksi renki, mutta mokoma on niin laiska ja vätys, että katoaa saman tien jonnekin nokosille. Joudun siis yksin hoitamaan kaikki tilan työt, mutta ikä painaa jo sen verran että tarvitsisin apua. Kuinka saisin tämän renkini tormistumaan ja auttamaan töissä?

Jaa-a, vaikeita kyselet, mutta Hansu lienee renkisi nimi?

Vierailija
1051/2236 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolminännisen palkkamurhaajan hovimestari, kysykää mitä tahansa.

Vierailija
1052/2236 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullapa on Uppsalan mittavin!

Pelle Svanslös

Vierailija
1053/2236 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kolminännisen palkkamurhaajan hovimestari, kysykää mitä tahansa.

Hervé Jean-Pierre Villechaize

Vierailija
1054/2236 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep,

Nick Nack olisi käynyt.

Vierailija
1055/2236 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä saisin lankoni Richardin välillä kanssani pubiin irrottelemaan kontrolloivan vaimonsa kynsistä?

Vierailija
1056/2236 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala uta! Taas alaiseni minua ikävästi seniiliksi sanovat ja lääkkeet vaativat ottamaan. Varsinkin Pöystin kanssa ollaan jatkuvasti tukkanuottasilla, ei ole yhtään auktoriteettia mulla Pöystiin. Hemmoteltu tuttia imevä alkoholisti!

Vierailija
1057/2236 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tekisin? Olen siis entinen geneettisesti muokattu seksiorja. Minut vangittiin, muokattiin ulkoisesti superseksikkääksi ja minulle annettiin voimakkaat seksuaaliset halut.

Nyt matkustan tuhotun universumin kolkkia varastetulla avaruusaluksella.

Ongelmani on siis, että kaipaan erotiikkaa elämääni.

Täällä on minun lisäkseni vain aluksen kapteeni, joka on hulluna minuun mutta joka on niin täysin surkea hyypiö, että vaikka hän olisi universumin viimeinen mies, minkä pahoin pelkään, tilanteen olevan, niin mielummin hyppään avaruuteen, kuin olisin hänen kanssaan..

Toisena on mystinen, huippuhyvännäköinen entinen salamurhaaja. Himoitsen häntä ja kaipaan häntä voi siis sanoa, että myös rakastan häntä, mutta ikävä kyllä, hän on kuollut siis eläväkuollut zombi, hän ei siis tunne mitään inhimillisiä tunteita ja haluja.

On täällä myös yksi robotti, tarkemmin sanottuna hänestä on jäljellä vain pää.

Eli mitä pitäisi tehdä, etten sekoasi tähän turhautumiseen?

Vierailija
1058/2236 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, vaikeita kyselet, mutta Hansu lienee renkisi nimi?

Sehän se. Eipä tullut tänäkään aamuna auttamaan navetassa.

Vierailija
1059/2236 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkaatteko mikropizzaa saksilla kun on vieraita?

Itse leikkaan mutta saan siitä usein kommenttia ja mietin, pitäisikö tehdä jotain toisin. Kyseessä lienee ilmeisesti taas joku ns. kirjoittamaton sosiaalinen sääntö joka on mahdoton ennalta tietää. Kertokaa muitakin vinkkejä luonteevaan seuraelämään, erityisesti siihen miten pitäisi olla kun on yhden yön mies kylässä. Ja harrastatteko yleensä kumppaninne kanssa yhdyntää kun on vieraita samassa huoneessa, ja jos ei niin miksi? Keskityn yleensä enemmän työhön kuin tällaisiin asioihin.

Ei oikeita vastauksia, kukaan ei tunne minua? No siitä viis, minulla on seuraava kysymys.

Opiskelin arvostettua alaa, jolla on pienet piirit. Meillä ei synkannut erään opiskelukaverini kanssa, ja hän huusi kerran koko porukan kuullen että saan hänen urheiluautonsa, jos onnistun ikinä valmistumaan. No, valmistuin ja olin tietenkin vuosikurssini priimus. Monet kaverini olivat sitä mieltä, että minun ei pitäisi vaatia autoa häneltä ja se oli pelkkä heitto. Nyt kysynkin teiltä että mitä teen auton kanssa? Hankinko talveksi nasta- vai kitkarenkaat? Kummissa on parempi suorituskyky, kun tulee pääasiassa dynaamista kaupunkiajoa? Malli on Porsche 911S.

Vierailija
1060/2236 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä tekisin? Olen siis entinen geneettisesti muokattu seksiorja. Minut vangittiin, muokattiin ulkoisesti superseksikkääksi ja minulle annettiin voimakkaat seksuaaliset halut.

Nyt matkustan tuhotun universumin kolkkia varastetulla avaruusaluksella.

Ongelmani on siis, että kaipaan erotiikkaa elämääni.

Täällä on minun lisäkseni vain aluksen kapteeni, joka on hulluna minuun mutta joka on niin täysin surkea hyypiö, että vaikka hän olisi universumin viimeinen mies, minkä pahoin pelkään, tilanteen olevan, niin mielummin hyppään avaruuteen, kuin olisin hänen kanssaan..

Toisena on mystinen, huippuhyvännäköinen entinen salamurhaaja. Himoitsen häntä ja kaipaan häntä voi siis sanoa, että myös rakastan häntä, mutta ikävä kyllä, hän on kuollut siis eläväkuollut zombi, hän ei siis tunne mitään inhimillisiä tunteita ja haluja.

On täällä myös yksi robotti, tarkemmin sanottuna hänestä on jäljellä vain pää.

Eli mitä pitäisi tehdä, etten sekoasi tähän turhautumiseen?

Lexx ja sieltä Zev?

Ehkä kannattaa vaihtaa universumia niin on enemmän valinnanvaraa.