Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis, miksi muka kaupan pitäisi korvata vanha telkku uudemmalla ja paremmalla mallilla jos se menee rikki?

Vierailija
01.12.2024 |

Onhan se sanomattakin selvää että 1900€ telkku tänään on paljon parempi kuin 1900€ 2v sitten. Ja tonnilla saisi telkun joka on yhtä hyvä kuin 1900€ telkku silloin.

....

Matti oli ostanut 65-tuumaisen tv:nsä pari vuotta sitten 1889 eurolla. Niinpä hän ei hyväksynyt tarjousta, sillä Matin mielestä 1200 euron tuote ei ollut vastaavanlainen.

Sanoin myös, että voin ottaa vastaan lähes 1900 euroa rahana, kiitos.

Vasta tämän jälkeen minulle tarjottiin veloituksetta vastaavanhintainen tuote, jonka hyväksyin korvaukseksi.

 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. 

Vierailija
2/18 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse olisin verkkokauppa, niin olisin etsinyt jonkun nettikaupan, ulkomailla jos tarve, millä on vielä sitä vanhaa mallia myynnissä ja sanonut että se on joko se tai uudempi malli max 1200€. Ihan satavarmasti asiakas olisi ottanut sen uudemman mallin. 

En olisi suostunut kiristykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatihan se yksi , jolla oli joku viallinen pöytä, jonka liike korvasi täysin, että pitää saada vielä mielenpahoitusrahaakin pari tonnia.

Vierailija
4/18 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatihan se yksi , jolla oli joku viallinen pöytä, jonka liike korvasi täysin, että pitää saada vielä mielenpahoitusrahaakin pari tonnia.

Linkki?

Vierailija
5/18 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se TV on vikaantunut takuuaikana, eikä käyttöohjeissa selvästi kerrota ettei sitä sovi pitää päällä melkein koko ajan, niin silloin tuotteessa on virhe. Se pitää korvata vastaavantasoisella töllöllä. Maalaisjärkeä. 

Vierailija
6/18 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan kiristää. 1900 plus 1200 ei ole 1900. Asiakas reklamoi, vastuuhenkilö hoitaa asian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se TV on vikaantunut takuuaikana, eikä käyttöohjeissa selvästi kerrota ettei sitä sovi pitää päällä melkein koko ajan, niin silloin tuotteessa on virhe. Se pitää korvata vastaavantasoisella töllöllä. Maalaisjärkeä. 

 

Maalaisjärki sanoo kyllä, että vikaantunutta tuotetta ei pidä käyttää oli se vikaantunut takuuaikana tai sen jälkeen. 

 

Vierailija
8/18 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntitilanteessa kuuluu kertoa kaikki myytävästä tuotteesta. Jos telkkua saa pitää tunnin auki päivässä, se tieto pitää näkyä jotta voi jättää rakkineen hyllyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyntitilanteessa kuuluu kertoa kaikki myytävästä tuotteesta. Jos telkkua saa pitää tunnin auki päivässä, se tieto pitää näkyä jotta voi jättää rakkineen hyllyyn.

Telkkaria saa pitää päällä 24/7. Ongelma koskettaa vain oled telkkareita joissa kuva voi palaa kiinni jos katsoo kuvaa tai kanavaa jossa on staattinen kuva esimerkiksiksi kanavan logo samassa paikkaa kokoajan. Suurin merkitys on myös kuinka kirkkaalla tv on, jos on kirkkaalla palaminen voi tapahtua nopeammin.

 

Vierailija
10/18 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla kuitti tuotteesta. Muistakaa tämä kun saatte lahjaksi tavaraa. Ostaja on vastuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myyntitilanteessa kuuluu kertoa kaikki myytävästä tuotteesta. Jos telkkua saa pitää tunnin auki päivässä, se tieto pitää näkyä jotta voi jättää rakkineen hyllyyn.

Telkkaria saa pitää päällä 24/7. Ongelma koskettaa vain oled telkkareita joissa kuva voi palaa kiinni jos katsoo kuvaa tai kanavaa jossa on staattinen kuva esimerkiksiksi kanavan logo samassa paikkaa kokoajan. Suurin merkitys on myös kuinka kirkkaalla tv on, jos on kirkkaalla palaminen voi tapahtua nopeammin.

Jättäisin ostamatta.

 

 

Vierailija
12/18 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla kuitti tuotteesta. Muistakaa tämä kun saatte lahjaksi tavaraa. Ostaja on vastuussa.

Ostaja on vastuussa mistä? Telkkarin takuustako?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myyntitilanteessa kuuluu kertoa kaikki myytävästä tuotteesta. Jos telkkua saa pitää tunnin auki päivässä, se tieto pitää näkyä jotta voi jättää rakkineen hyllyyn.

Telkkaria saa pitää päällä 24/7. Ongelma koskettaa vain oled telkkareita joissa kuva voi palaa kiinni jos katsoo kuvaa tai kanavaa jossa on staattinen kuva esimerkiksiksi kanavan logo samassa paikkaa kokoajan. Suurin merkitys on myös kuinka kirkkaalla tv on, jos on kirkkaalla palaminen voi tapahtua nopeammin.

Jättäisin ostamatta.

Ainoa paneeli joka kykenee täydelliseen mustan toistoon ja kuvaa voi katsoa mistä kulmasta tahansa ilman että kuva vääristyy. On käytössä myös älypuhelimissa ja yleistyy monitoreissa. 

Tulevaisuudessa sen korvaa micro-led joka kykenee kaikkeen mitä oled ja lcd mutta ei ole riskiä kuvan palamisesta. Ne koostuvat pienistä palasista jotka yhteen kasattuna muodostavat telkkarin tai digitaalisen tapetin seinälle. Nykyään hinnat alkaen 50 000 euroa. 

 

 

Vierailija
14/18 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tässä kysyisin, että miksi asunnon myyjän pitää maksaa 10 vuotta asunnon myymisen jälkeen ostajalle asunnon ostohinta + 7% korot eli yli miljoona euroa korvausta n. 400 000 euron asunnosta? Eli vähän suhteutusta nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai kuitenkin haluamansa ja verkkokauppa menetti marginaalisen summan. Suomalaiset on yleensä liian kilttejä eikä uskalleta vaatia mitään.

Vierailija
16/18 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se TV on vikaantunut takuuaikana, eikä käyttöohjeissa selvästi kerrota ettei sitä sovi pitää päällä melkein koko ajan, niin silloin tuotteessa on virhe. Se pitää korvata vastaavantasoisella töllöllä. Maalaisjärkeä. 

Aivan, ja se vastaava ei maksa 1900 nykyään. Plus että ostaja sentään oli ehtinyt katsella sitä jo 4 vuotta ja nyt sai tuliterän paljon laadukkaamman. Aika pirun hyvä diili ostajalle. 

Vierailija
17/18 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se TV on vikaantunut takuuaikana, eikä käyttöohjeissa selvästi kerrota ettei sitä sovi pitää päällä melkein koko ajan, niin silloin tuotteessa on virhe. Se pitää korvata vastaavantasoisella töllöllä. Maalaisjärkeä. 

Aivan, ja se vastaava ei maksa 1900 nykyään. Plus että ostaja sentään oli ehtinyt katsella sitä jo 4 vuotta ja nyt sai tuliterän paljon laadukkaamman. Aika pirun hyvä diili ostajalle. 

Niinpä. Verkkokauppaa vedettiin kuin pässiä narusta. Mutta niinhän se aina suomessa on. Yrittäjä kohdellaan lähtökohtaisesti rikollisena. Eipä ihme että työpaikat valuvat ulkomaille.

 

Vierailija
18/18 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukahan kiristää. 1900 plus 1200 ei ole 1900. Asiakas reklamoi, vastuuhenkilö hoitaa asian.

I d i o o t ti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan